Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi no kuule eipä auttanu yhtään. Mutta nou hätä, en mä tommosia joodeleita tai teamsseja tartte. Tai joku linkedin, tai tiktok ja mitä niitä nyt onkaan. Mä tarttisin peruspäivärahan tai työkyvyttömyyseläkkeen, tänäänkin itkeny silmät päästäni ja kohta taas kun tulee toi "Vain Elämää" uusinta ja Marko Hietalan esitys.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ en ymmärrä, mutta en ymmärtäny sitäkään että sinne yo-kokeisiin otettiin eväitä mukaan. Mulla mitään ollu, ainoo ongelma oli istuinkyhmyn murtuma ja jouduin istuun jakkaralla sillee puolittain. Ehkä juuri sen vamman takia en jaksanu enää jännittää ylioppilaskokeiden takia ( siis silloin ne tehtiin kerralla 2 viikon aikana ja maksimisuoritus oli 6 laudaturia ) ja tuli se 6 laudaturia.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi 22.11.2024 klo 20.45, IncBuff kirjoitti: En mä koskaan nappeja laita korviin kun ulos lähden En mäkään normilenkille tai en käytä kuntosalillakaan. On muuten lähes mahdotonta nähdä alle 30-vuotias henkilö salilla jolla ei olis napit korvissa. Mun ikäisiä (45) ja vanhempia sentään osa. Itse en käytä. Mutta mulla nää bt-vastamelukuulokkeet on kahta erityistä käyttöä varten. Toinen on pidemmät automatkat perheen kanssa. Saan kuunnella omaa musaa tai kuunnelmia eikä tarvii kuunnella sitä mitä muut kuuntelee. Toinen säännöllisempi on työmatkoilla työkokousten/infojen kuuntelu. Sellaisten joissa ei itse tarvii osallistua muutoin kuin kuuntelemalla. Saan tällä tavalla työmatkan kirjattua työajaksi kerran-kaks viikossa. Voin siis ajaa fillarilla töihin tai kotiin ja kuunella samalla henkilöstöinfoa tms ei niin tärkeää palaveria (siinä mielesssä että kuvaa ei tarvii nähdä tai itse puhua). Jollain lomamatkalla lentokoneessa myös toki kätevät. Vaimentavat taustamelun kaupan päälle.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi Yöhuomenta ja offia...ahaa, ne on varmaan niitä "pitkulaisanappeja" kun kaikilla on jotkut valkoiset pitkulaiset korvissa ja olen ihmetelly että mitä noi on??? Mä käyn kävelyllä ja ilolla kuuntelen lintujen ( no anteeksi räkätit en teitä ) ääniä ja yritän tunnistaa..eihän niitä ääniä kuule jos on jotkut kuulohärpäkkeet!?! Mutta v*** tämä väsymys ja nukkuu yli puolet päivästä, nytkin olin laittanu iltapäiväruokaa mutta en mä nyt tähän aikaa enää mitään ala. Jospa jaksaisi aamupuuron tässä kohta Aamulehden kolahtaessa laitella...sinänsä nukkuminen on luontotarkkailun jälkeen ihmisen parasta tekemistä... Ja mä pyydän, on niin vaikee elämäntilanne että älkää soimatko, on todella vaikeeta pysyä elämässä ....mä yritän parhaani - mutta kliseisesti se ei ehkä riitä... Muokattu: 23. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi Vastamölyt ovat kyllä matkailussa mainiot, autoa ajaessa en jääränä käytä luureja lainkaan. Kotiluurit ja napit ovat kaikki ilman vastatoimintaa.
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi Töissä on aina kuulokkeet päässä, menee aika paremmin kun voi kuunnella radioo, musaa, äänikirjaa tai podcastiä, kesällä aika usein myös fillaroidessa. Salilla en itse käy mutta jos kävisin voisin kuvitella pitäväni kuulokkeita, mielummin sitä kuuntelee musaa kuin toisten puuskuttamista ja ähinää ja iso plussa kun on kuulokkeet päässä niin kukaan ei tule juttelemaan jonniin joutavia
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi Ei ketuta mutta vähän väsyttää. Salille tästä kuitenkin lähdössä jalkoja treenaamaan. Sitten aikomus nukkua päikkärit ja iltapäivällä lyhyt kevyt pyöräily täydellisessä talvisäässä.
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi 10 hours ago, Köfte said: Vastamölyt ovat kyllä matkailussa mainiot, autoa ajaessa en jääränä käytä luureja lainkaan. Kotiluurit ja napit ovat kaikki ilman vastatoimintaa. Ööö, saako Suomessa ajaa autoa napit korvissa?
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi 16 minuuttia sitten, bici74 kirjoitti: Ööö, saako Suomessa ajaa autoa napit korvissa? Luulen että saa kyllä. Mulla vaimennus ja musan kovuus on kylläkin sellaisia, että kuulen ympäristöäkin kohtalaisesti. Nehän vaimentaa lähinnä sellaisen tasaisen huminan ja hurinan lähinnä pois. Jos ajatellaan jotain hälytysajoneuvon havaitsemista, niin itse huomaan ne oli luurit korvissa tai ei jo valoista paljon paljon ennen kuin olisivat takanani sireenietäisyydellä. Vastaavasti ihmettelen jengiä jotka eivät meinaa huomata takaa ohi haluavaa sinivilkkua sitten millään. Muokattu: 24. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ Yleisten havaintojeni mukaan taitaa saada, mitä en kyllä ymmärrä. edit. ei ole kielletty, mutta ei ole suositeltavaa. Muokattu: 24. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi No nyt oon sitten vielä "oikeesti" kipee. Onneksi vein eilen lintulaudan ja täydennystä, koska nyt ei oikein pysty. Nukkunu koko aamun merisään jälkeen. Eilinen ruokakin jäi syömättä, siis nyt oon tällä viikolla syöny kolmena päivänä ( aamupalan kyllä joka päivä) Hyvä että Nakkilassa ei oltu avoinna, en olisi pystyny meneen. Muokattu: 24. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi Tiedät varmaan itsekin, että tuolla tavalla ei voi pitkään jatkaa.
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi No kuumeessa on vähän vaikeeta, katselin soffalta hiihtoa ja hirveet vilunväreet. Lupaan kummiski tässä iltapäivällä syödä, siellä on ateria valmiina uuniin menossa. ...mutta mitä väliä mun elämällä enää on? ai niin se lokinpesä, mutta se hoitunee helmikuussa. Muokattu: 24. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään