Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20232 vuotta Otetaan tähän vanhoja army-nukkekuvia 1. taustakangas ( jota ei enää ole) 2. maastosta löytyi mielenkiintoista ... 3. Platoon 4. Silken Floss Muokattu: 16. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ kiitos ( en tajua sillä en mä enää tommoisia saa, johtunee ehkä että ei ole sellaista inspiraatiota - tai että ne on otettu jo..) kuva numero2 on otettu Pirkkalassa maastossa lähellä lentokenttää. Muissa taustakangas. Kolmoskuvassa takana taustakangas ja edessä jotain kiviä ja puupökkelöä...sama puupökkelö kun kuvassa 1. Taustakangaskuvat otan siten että kamera on jalustalla, ja sitten erilaisilla valoilla valaisen ja otan kuvia eri valotuksella, ja sitten sopivat kohdat yhdistetään yhdeksi kuvaksi.
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20232 vuotta Nelonen on raju. Aattelin ensin, että liekö aito (omakuva). Muokattu: 17. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ eh, mä olen kylläkin naispuolinen. Ennemmin olen noi naispuoliset, sillä joka kuvassahan on oikeesti pala minua, paitsi ukkelit. Ulkokuvat on niin paljon mukavampia ottaa.
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20232 vuotta 2 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Army Silken Floss - mustat sukkahousut jne. No tuskin mies. Niin siis tarkoitin mainitsemaasi kuvaa 3. Silken Floss on olevinaan, mutta oikeesti on agentti saksalaisia vastaan.
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20232 vuotta Mutta tämä se vasta kivaa oli kaveri rakenteli Leopard-pienoismallin, ja totesin että tämähän on just sopiva Sylvanian Families-hahmoille, joille olin tehny maastovaatteita, ja löytyi sopivan kokoista asettakin. Keltapanos-ammuntaharjoittelua, kohteena oli mm. mun jalka.
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20232 vuotta Joo, se toi sukkanauha nelonen on varsin, eeh... jääköön nyt sanomatta. Mielenkiintoinen.
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ no on mielenkiintoinen. Tein näitä army-tyyppejä viimesen päälle, ostin univormuja, merkkejä ja aseita yms. aikaan kun pienet ostokset meni ilman tullia. Silken Floss Dasha on arvokas nukke, sen sai joskus 10 vuotta sitten "asialliseen" hintaan, jos nyt jostain löydät myynnistä niin 1000e. Ja pienestä kuvasta ei näe, mutta neitokainen lukee "Korkeajännitys"-lehtistä. Vielä pari. Ensimmäiseen kuvaan "Teppo"( isäni) sain kivasti mukaan myös lenskarin ja sitten Teppo majurina, tämä on oikeesti tapahtunu. Majuri poissa ja pojat sitten että sotamies Iisakkila ottaa majurin kamppeet ja kaverit otta kuvaa. Ei jääty kiinni. ollaan isäni kanssa niin samanluontoisia, tykätään army-jutuista ja merkeistä. Jos vaan olisi ollu mahdollista siihen aikaan niin olisin ihan varmana menny armeijaan ja sitä kautta ammatti ( voi olla että jalkavamma olisi estänyt, mutta ihan varmasti olisin yrittänyt...) Yksi kivoimmista jutuista isäni "Sotilasmuistoja"-kirjasta - ja tein aiheesta nukke-version
Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 20232 vuotta Rintamalla olleilla oli vähän vähemmän hehkutusta. Laulun sanat meni Jumalauta meitä ammutaan...
Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20232 vuotta Vähän halloweeniä liipaten lautturi, ei kovin pelottavan tai synkän näköinen tuolla valkealla taustalla, voisi ehkä kokeilla onnistuisiko tuosta saada ihan kunnon kuva jollain taustalla.
Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ voi harmi kun olen heittänyt suurimman osan taustakankaistani pois, olisi ollu sopivia... Laitetaan tähän army-aihetta, Hummerin huoltoa ja sitten mersu...ja Imogen kertausharjoituksissa
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20232 vuotta Lautturi taustalla, pexel:istä etsitty kuva läppärin näytöllä takana, Gimpillä vähän muokattu esim tuo kynttilän liekki, vähän tummennettu sieltä täältä.
Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 20232 vuotta ^ nyt näyttää jo hyvältä. Itse en enää inspiroidu "tehdyistä" kuvista, suosin ulkokuvia.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään