Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20242 vuotta Takarengas on väliaikaisesti vain noin ja jäänee kokonaan ilman rengasta kun suunnittelin laittavani osittain lavan ja ehkä hytin päälle repaleisen pressun jolloin tämän puoleinen takarengas jäisi piiloon, vanhan putkirinkan reppuosasta kun repesi pohja niin leikkasin siitä kangasta talteen, sisäpinta on sellainen muovimainen ja toimisi pressuna hyvin.
Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ renkaat nyt vaan kuntoon, jääköönkin piiloon mutta se pitää olla siellä kunnossa. Parit fantasianukkekuvat Northern Nature sain otettua. Nimenomaan tällaisia värejä kuviini olen odottanu viime keväästä lähtein. Pari samanlaista vapaapäivää vielä tarttisin, tai voisi mennä yhden päivän aikanakin noi loput. Siinä on vaan laittelua, ensin kauhot vähän lisää lunta ja asettelet nuken sekä tarvikkeet, mutta tällä kerralla meni siten että joka nukesta otin vain muutaman kuvan kun näytti että onnistuu. Näitten fantasianukkeittan kanssa on ollut sitten muutenkin laittelua, varsinkin noi sulat ja höyhenet.
Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20242 vuotta Greetings from The Lamprey River - itellä on samanlainen paita ( tosin ei napapaita vaan normaali ) sekä kassi. Nahkiaisten puhekuplissa: "Missing you" "Wish you were here". Ja juuri tällaista sinistä taivasta olen odottanut, ei onnistu enää kesällä, helmi-maaliskuu on parasta aikaa.
Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 20242 vuotta Alkaa pohja muotoutumaan Fordille, maa-aineksena käytin käytettyjä ja kuivatettuja kahvinpuruja, justiin sopivan väristä niin ei tarvii maalata, pitää lisäillä vielä ruoho tupsuja ja sammalta sun muuta. Tämä lehtirei'itin on kyllä kätevä, helposti saa tehtyä pientä rekvisiittaa oikeista lehdistä.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 20242 vuotta Taitaa olla nyt valmis, sammaleet jäi pois kun tuosta tuli tuommonen aavikko maisema, olen tyytyväinen.
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20242 vuotta Tällainen pyörivä turbiini vois olla hieno... tietäis vain mihin laittais... https://alloymodels.us/products/diy-twin-spool-turbofan-engine-kits-1 Muokattu: 13. Helmikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Herättää luottamusta: Ikäsuositus: DC 5V USB-kaapeli
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20242 vuotta 21 hours ago, Nickname said: Taitaa olla nyt valmis, sammaleet jäi pois kun tuosta tuli tuommonen aavikko maisema, olen tyytyväinen. Hieno siitä tuli, toi pressu on mun silmään erityisen komee!
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20242 vuotta Muutaman star wars figuuri kuvan kävin nappaamassa, yritin etsiä jotain jäistä kalliota mutta ei oikein löytynyt niin piti tyytyä lumipenkkaan, tuli kuitenkin ihan kivoja.
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ tuli ihan kivoja , mutta suosittelen käyttää salamaa, tulee paljon kirkkaammat värit "veritahrat" lumessa inspiroi tarinan
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20242 vuotta 4 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ tuli ihan kivoja , mutta suosittelen käyttää salamaa, tulee paljon kirkkaammat värit... Empä olisi tullut edes ajatelleeksi salaman käyttöä noinkin kirkkaalla kelillä, pitää muistaa testata seuraavan kerran, sinulla kun on enemmän kokemusta kuvaamisesta niin pakkohan sen on uskoa
Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ itse otin ensin vahingossa salaman kanssa, ja honasin että tulee kirkkaammat värit ja vähemmän varjoa jos ollenkaan. Iso 200 ja valotus 1/200 toimii yleiskuvissa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään