Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 20242 vuotta Elvytetään topicia, tämmöistä villi länsi vankilavankkuria aloittelin tekemään, nyt pitäisi löytää motivaatiota saattaa loppuun kun edessä olisi vaikein osuus eli pyörät ja alusta.
Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 20242 vuotta Tuli puhetta w-clubilla tästä "Giselle for LaureBelle" ( LaureBelle on eurooppalainen fr-nukkedealeri ja erittäin pidetty dealeri ) katsoin että tämähän on tosi sopiva Tarja Turunen- nukke, ja äitini teki aivan upean pienoismallin Nemo-kappaleen esiintymisasusta. Mun mielestä tämä asu on maailman upein esiintymisasu: yhdestä ukkelista tuli "tuomasversio" ja "Wolffer" tuli tuuraamaan basistin virkaa...
Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 20242 vuotta Alkukeväästä ennen nahkiaisten rauhoitusaikaa, Imogen sai vielä kevätnahkiaisia...
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20242 vuotta Prefer ulkokuvia, mutta tämän kanssa piti laitella taustakankaat....ja yhdistellä tumma tausta ja siten että nukke erottuu "All Guns Blazed"...inspiraatio tuli siitä Bon Jovin kappaleesta jossa "...on the steel horse I ride"
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20242 vuotta 25.11.2022 klo 18.02, tommi2 kirjoitti: Musta toi harjoitus on parempi paikka tolle... mä vaihdoin tämän pienoismallit -topiciksi... sorry tämä säätö Itseä kiehtoo jonkun verran pienoismallivalokuvaus. Selailin vanhoja juttuja. Mitä jos menisi Mäntyniemen tai Kesärannan eteen ottamaan tuollaisia kuvia ja julkaisisi ne. 😆
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20242 vuotta 42 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Prefer ulkokuvia, mutta tämän kanssa piti laitella taustakankaat....ja yhdistellä tumma tausta ja siten että nukke erottuu "All Guns Blazed"...inspiraatio tuli siitä Bon Jovin kappaleesta jossa "...on the steel horse I ride" Sun pitää mennä yhtenä päivänä viikossa töihin tuollaisissa vetimissä. Viitan voi jättää pois.
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ se on takki, ei viitta. Oli joskus 20 vuotta sitten gothic-vaihe ja aika paljo noin mutta valkoinen röyhelöpaita, ei pyssyjä. Ja se laittautuminen töihin tai muuallekin menoon vei 2 tuntia. Voi turhuuden markkinat sentään, mutta aika paljon anoreksian jälkeen etsin itseäni ja omaa tyyliäni. Ja se oma tyyli on farkut ja t-paita, tai tuolla lintutarkkailussa maastokuteet. Mutta on tuontyylisiä nukkekuvia aika paljon, soturikuningattaria, army-aihetta ja länskäreitä, ja siellä takana on kyllä ajatus siitä että pskanmarjat työpaikkakiusaaminen...
Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 20242 vuotta ja oma harrastus näkyy nukkekuvissa, tai siis melkeinpä joka kuvassa on mielenmaisemaani...nyt sitten lokkeja. Huomaa hieno t-paita jossa ottamani lokinpoikaskuva-printti
Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 20242 vuotta ja koska tässä aika viimesiä nukkekuvia viedään...tällainen kalan ja nahkiaisen inspiroima "native american" piirsin vyötärökoruun ensin itse nahkiaisen ja "asum" ( native american nimitys Pacific lampreylle) mutta kynänjälki tuohon sotkeentui niin tein tiekoneella siistimmän.
Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 20242 vuotta Tämän projektin vielä puristin, siis aiemmin nämä vastavaloon nousevaa aurinkoa vasten onnistui ihan hyvin, nyt suuria ongelmia. Hyväksytään nyt nämä ( se vaan että tällä pikkukoneella kuvat näyttää tosi sinisiltä...en löydä mistä koneen värisävyä voi säätää, jos ollenkaan...) ei kuvat noin sinisiä ole oikeesti... Mutta onneksi nukkeharrastus hiipuu, nyt ei ole yhtäkään projektia ja 3 tulossa loppukesästä (tauskakangas ja sininen taivas ...) voi että ensin se on saisi nyt nämä projektit otettua, ja sitten kun on, niin olisipa jotain kuvattavaa.... Muokattu: 18. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta Äskön kun isäni kävi...tuli puhetta mun nukkeitten arvosta. Joo ei halua edes aatellla kun nukkeja on noin tuhat ja nuken keskihinta on yli 200e.. Veronique Sea Devil, hänellä on oikea kultainen nahkiaiskoru, myös kultaiset korvakorut ja tällä hetkellä pitelee käsissään kahta kultaista kalakorua. Kultainen nahkiainen oli about 800e, nukke 250e...eli siinä on 1500e. Sitten tämä äärimmäisen arvokas ensimmäinen Poppy Parker-nukke, "Center of Attention" sain huutokaupassa tosi edullisesti 1500e, sillä tästä voi pyytää 4000e ja ebayssa menee kaupaksi. Ja sitten on tunnearvo, näille nukeille joille äitee ( paitsi Tuukkala on mun tekemä ) on tehnyt todella upeat kansallispuvut, saa kyllä olla aika iso raha että myisin Muokattu: 24. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20242 vuotta Jatketaan nukke... ei kun siis kröh kräh action figuuri linjalla, yritin löytää jotain sopivaa lätäkköä suo maisemaksi, ei napannut tällä kertaa mutta pari ihan kivaa kuvaa sai silti.
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20242 vuotta Mä olen ja hyödyntänyt maastosta löytyneitä jotain "roskatavaroita".. en tiedä mikä esine, mutta sopii kuvaan luonnon omia, kuvaan tuli myös sopivasti lenskari, ja lokki
Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 20242 vuotta 39 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Mä olen ja hyödyntänyt maastosta löytyneitä jotain "roskatavaroita".. en tiedä mikä esine, mutta sopii kuvaan Kuvaputkitelkan kuori ? Joskus oli ohjelma, missä kilpailijoille annettiin käteen kenties teollisuudessa käytettävä härpäke ja sen nimi tai käyttötarkoitus piti keksiä.
Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 20242 vuotta Kävin uudella kierroksella ja löytyi sopivan likainen lätäkkö, taustasta en vain oikein tykkää, ehkä tuohon vois kokeilla muokata taustalle jotain muuta kuin sammaleinen kallio.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään