Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 20232 vuotta Ei ihan pienoismalli mutta koottava kuitenkin. Kaikkea ne ingenjöörit osaa. Itse jos selviän hengissä eläkeikään, aijon tarjota lähtiessäni Tiikeri-kakkua eli Panzerkampfwagen VI „Tiger“ Ausf. E (Sd.Kfz 181) -pienoismallin tiikerikakkutaikinasta paistettuna. Pintakäsittely maastoväristä marsipaania. Muokattu: 10. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 20232 vuotta Tosi pitkästä aikaa nukkekuvaa, ja vielä taustakankaan kanssa mutta ei tämä aihe muuten mene... Nukkekokoelman aihe oli " 7 kuolemansyntiä" ..yritin vain tätä yhtä ( kaikki oli lottery ) ja sain. Erin, wrath.
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20232 vuotta ^ On kyllä hieno, taustakankaalla vai kuvanmuokkauksella tehty tausta?
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20232 vuotta Tuollaisia irtorenkaita pitäisi itsekin keksiä jostain tai sitten tehdä itse, löysin nimittäin tämmöisen videon joku kuukausi sitten, olisi ihan kiva kokeilla onnistuisiko tehdä. https://www.youtube.com/watch?v=lS1XPdM6_kc
Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 20232 vuotta 38 minuuttia sitten, Nickname kirjoitti: ^ On kyllä hieno, taustakankaalla vai kuvanmuokkauksella tehty tausta? Kiitos, kun olen aika huono näissä ei-ulkona kuvissa....taustakangas, ja fillarin punainen takavalo. Lisäsin tuonne ihan taustalle sinistä sumupilveä. Irtorenkaat on koiran lelupuolelta hankittu.... Muokattu: 16. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Aloittelin testaamaan saako tuosta Ford f100 lava-auton pienoismallista väännettyä romu auton näköisen, otti muuton yhteydessä hieman osumaa ja osia puuttuu niin hyvä tilaisuus kokeilla, löysin myös vanhan kirkkaan puhelimen suojakuoren joka on kellastunut niin siitä voisi saada ikkunat tehtyä, nähtäväksi jää onnistuuko vai ei.
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Hyvä projekti. Ittellä jotenkin lässähti toi harraste... mutta mulla on "etsiväkuvat" ottamatta Crown Vicistä vielä että ehkä tossa kun lumet sulaa.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Joo mullakin ollut hiljasta pitkään, sattuin vaan huomaamaan tuon auton eilen hyllyllä ja aattelin että no kokeillaan, se on hyvä pitää välillä taukoa niin sitten se taas alkaa kiinnostamaan uudelleen, ainakin nyt mulla tuntuu että intoa taas on ja pää pursuaa ideoita. Tuossa vanhasta puhelimen kuoresta tehty ikkuna ( ei vielä paikallaan, pitää maalailla autoa ensin ), liimasin myös hienoa puun purua kohtiin mihin teen ruostetta, saa vähän tekstuuria pelkän värin lisäksi.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Ainakin nyt jo vakuuttavan näköinen ruoste... mulle ruoste ollut aina haave, mutta vaikea.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 20242 vuotta Ruoste on oikeesti aika vaikee maalata vaikka voisi kuvitella että ruskeaa maalia vaan sinne tänne, saa nähdä onnistuuko ja mille tuon purun kanssa sitten näyttää.
Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20242 vuotta Toimii hyvin tuo hieno puunpuru tekstuurina ruosteelle, pitää laittaa vain todella ohut kerros, maalaus onnistui mielestäni myös ihan hyvin, pitää vähän vielä fiksailla sieltä täältä mutta on työlästä 1,5h meni tuon pienen kopin kanssa.
Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Ainakin kuvassa ihan "aito". Mulla on sparyna ruostemaalia ja siinä on rakeita... sitä tulee vaan ihan liikaa kerrallaan ja jos teippaa rajat on liian selkeet.
Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 20242 vuotta Tuollaista spray maalia voisi suihkuttaa vaikka korkkiin tai pahville ja siitä sitten siveltimellä itse kohteeseen, tosin menee aika paljon itse maalia hukkaan kun spray maalit tuppaa kuivumaan suht nopeesti, oon vähän haaveillut kynäruiskusta kun niissä vissiin pystyisi käyttämään näitä tuubi akryylivärejä vedellä ohennettuna, ei tarviis siveltimellä suhrata.
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Pikku hiljaa alkaa Fordista muodostumaan romu, ajattelin jos tekisi myös pohjan ja pitää sitä seuraavaksi alkaa suunnittelemaan, tätä varten tuli tilattua myös tuo lehtien teko rei'itin joka ehkä joskus ensi viikolla saapuu.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta Johan on hienoutta, eturengaskin on ihan lytyssä. Takarenkaan voisi ehkä kammeta paikoilleen, jottei tule liiaksi rengasjuttuja, kun on siellä yksi konepellinkin välissä
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään