Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Pikkuisen annoin huonoimmille kyytiä. Saa edelleen ehdotella: https://www.fillarikeskustelu.com/topic/1052-ränkit/#comment-2869
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Onhan Ilkalla pitkän linjan lehtimies-tausta. Ainakin juoksijassa sekä Pyöräily ja Triathlon lehdessä. Maantiepyöräosaaminen on oikeinkin vahvaa, mutta rankemmat MTB alalajit on vierasta.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja No katotaan. Mun veikkaus on että 5 vuotta ja a) fillarilehteä ei ole tai b) se on myyty taas jollekin.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Koskas se lehti muuten alko? Itse ostin ekan irtomyynnistä 1996, oliskos ollut helmi-hutikuu tai jotain.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja ^Joskus sillo varmaan... ei löytynyt helposti googlettamalla. Mä ostin 1998 ekan. Heti alusta asti ihmettelin sikakalllita pyöriä, kun Intersportista sai samannäköisiä paljon halvemmalla.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta 10 tuntia sitten, Sulo kirjoitti: Pikkuisen annoin huonoimmille kyytiä. Saa edelleen ehdotella: https://www.fillarikeskustelu.com/topic/1052-ränkit/#comment-2869 Jes, noi on paremmat. Ei tarvii himmailla kirjoittelua ettei saa huonompia titteleitä 😀
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Tuli vaan heitetyksi nuo ekat numerot veke enempää funtsimatta muiden kertyneiden lehtien lomassa. Rouva tosin pyysi tuohon vielä erikseen varmistuksen, johon annoin vahvistuksen. Keräilykappaleita nyt? Enpä usko. Lehden silloisen hybridi vertailun pohjalta ostin ekan hybridin työväli ja maakunta ynnä retkeily käyttöön pariksi kymmeneksi vuodeksi, josta sitten siirtymä kevyeen ja ketterään sykloon. Fillari edelleen tallessa mökillä, mutta meri-ilmasto on runnellut voimalinjan perinjuuri. Viimeisin suunnitelma oli varustaa fillari kiinalaisella polttomoottorilla, mitä myydään 60...80 € hintaan
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Paperilehdet tulee katoamaan lähivuosina. Niin se vain on. Digipalvelut ratkaisee eikä nuo kovin vahvoilta näytä.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Joku asiaa tunteva voisi kertoa, koska eka numero ilmestyi ja koska seuraava, tai säännöllinen julkaisu alkoi.
Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 20233 vuotta Numerossa 2008-7 lukee kannessa "Fillari-lehti 15 vuotta" eli olisiko noin 1993.
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20233 vuotta 8 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti: Paperilehdet tulee katoamaan lähivuosina. Niin se vain on. Digipalvelut ratkaisee eikä nuo kovin vahvoilta näytä. Ei vielä vuosiin, tai vuosikymmeniin. Meitä vanhoja jääriä, jotka haluaa juoda aamukaffensa paperisen Aamulehden kera, on paljon. Mieluummin luen kirjasta ja vanhanaikaisesti teen kynällä muistiinpanoja - kuin että luen netistä. ps. jaha vai että olen nyt sitten "oppipoika" ...palstalla ei ole siirrytty sukupuolineutraaliuteen, mikä on kyllä hyvä asia. Esimies, eikä mikään esihenkilö... Muokattu: 22. Tammikuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20233 vuotta ^ Se on nykyisin että esihenkalu ja esihenkolo. Mitäköhän olisivat siihen keksineet, jos suomessakin hän sana taipuisi sukupuolen mukaan kuten he ja she. Luultavasti kuten koiraa kotona, se
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20233 vuotta Lemmikit ja muut rakkaat eläimet on hän. Tai nimellä, tai eläimen lajinimellä "tämä nahkiainen"
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20233 vuotta Mulle omat rekut on aina ollut todella rakkaita, mutta kyllä ne silti on "toi" tai "se". "Hän" kuuluu ihmisille. Ainakin mun kirjoissa. "Hän nuuhki toisen koiran hännänalusta" tai joku vastaava koiramaisuus kuullostaa vaan niin väärältä hän-moodissa 😆 Mutta edelleen, kukin haluamallaan tyylillä.
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20233 vuotta Eläimistä ja ihmisistä käytetään samoja pronomineja: se, ne jne.. Ainakin täällä savossa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään