Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 202512. Heinä Joo, 30 vieläkin sisällä ja kosteus% 63-65, vilahtipa myös 70 mittarissa. Voi perseensuti. Ensin vesisadepaskaa ja sit tropiikki. Missä normi kesä... Joo,ei lämpene sauna. Tosin ei lämpenis vaikka olis pakkasta eli sinänsä sama.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 202529. Heinä Kirjoittaja Ei ole pystynyt pariin viikkoon. Sisällä valmiiksi 30 astetta.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 202529. Heinä Joo sama, se hohkaisi tossa vielä jälkilämmöt kämppään. Vähän tulee uuniakin välteltyä, pitäs varmaan ostaa raineri (isoäitipuoli kutsuu airfryeriä näin, kun ei osaa lausua).
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 202529. Heinä 2 hours ago, Densen said: Ei ole pystynyt pariin viikkoon. Sisällä valmiiksi 30 astetta. Pystyy pystyy! Jos nää spanskit näillä helteillä pystyy niin ei hämäläinen voi noin vaan levitellä käsiään ja luovuttaa 😅
Kirjoitettu 30. Elokuuta, 202530. Elo En henk koht mutta kyläpaikan isäntä lämmitellyt pihasaunan eilen ja tänään.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään