Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lämmitätkö saunan tänään?

Featured Replies

  • Viestejä 126
  • Katselut 5.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

  • En tänään mutta viikonloppuna otetaan ekat löylyt mun brand-new saunasta. Koekäytettiin toissa viikolla ja ensi viikonloppuna sitten vakava tavoite kiivetä lauteille asti. Vähän isohan siitä tuli (L-m

  • En, mutta viime viikolla tuli viitenä päivänä lämmitettyä. Hyvä siitä tuli vaikka itse sen rakentamiseen osallistuinkin 😁

  • Ranskan Iltalehdessä otsikko "Cammottava Le Densen baqotti tytön rhiisuutumaan ilqoshilleen"

Lähetetyt kuvat

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Vastukset vaihdettu - samalla kiuaskivet. Testattu ja kärtsätty lemut veks. Tänä iltana saunotaan taas.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Saa nähdä, ehkä. Mutta joulukuussa tuli vissiin saunottua aika lailla sen lisäksi, että oltiin paljon enemmän kotona lomien takia, tehtiin uunissa jouluruokia jne. Oli käyttöaähkön kulutus nimittäin yli 900 kwh vaikka vuoden keskikulutus on 8000 kwh luokkaa. Sähkölasku tietty oli myös siksi joulukuulta vähän suurempi, olikohan noin 69 euroa. Mutta olen kyllä tykännyt kun otin sen kiinteähintaisen sopparin marraskuussa eikä pörssin hintoja ole tarvinnut seurata yhtään edes saunaan menoa miettiessä. Sen kuulin uutisista jossain kohtaa, että joulukuu oli kyllä ollut halpa keskihinnaltaan. Alle edullisimpien 2v kiinteiden.

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Tupa näköjään 2MWh ja mökki 1MWh viime kuussa.  Huomaa, että lämmitys on siirtynyt VILPin vastuulle öljystä ja autoakin ladataan, mutta ei toi talon lämmitys kaikkineen ollut kuin 145€ (+siirrosta toinen mokoma), eli ihan OK öljylämmitykseen ja auton tankkaamiseen verrattuna verrattuna.

Ja joo, sen kunniaksi sauna tänään päälle

  • 3 months later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Illalla kyllä. Ja heittänen vähän dartsia ja juon oluen jäähdyttelytauolla kylppärin ja saunan yhteydessä olevalla parvekkeella.

  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.