Kirjoitettu 14. Tammikuuta14. Tammi Vastukset vaihdettu - samalla kiuaskivet. Testattu ja kärtsätty lemut veks. Tänä iltana saunotaan taas.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta15. Tammi Kirjoittaja Saa nähdä, ehkä. Mutta joulukuussa tuli vissiin saunottua aika lailla sen lisäksi, että oltiin paljon enemmän kotona lomien takia, tehtiin uunissa jouluruokia jne. Oli käyttöaähkön kulutus nimittäin yli 900 kwh vaikka vuoden keskikulutus on 8000 kwh luokkaa. Sähkölasku tietty oli myös siksi joulukuulta vähän suurempi, olikohan noin 69 euroa. Mutta olen kyllä tykännyt kun otin sen kiinteähintaisen sopparin marraskuussa eikä pörssin hintoja ole tarvinnut seurata yhtään edes saunaan menoa miettiessä. Sen kuulin uutisista jossain kohtaa, että joulukuu oli kyllä ollut halpa keskihinnaltaan. Alle edullisimpien 2v kiinteiden. Muokattu: 15. Tammikuuta15. Tammi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 16. Tammikuuta16. Tammi ^ Joulukuu meillä 1100 kWh, suorasähkö, avustavia käytetty reippaasti.
Kirjoitettu 16. Tammikuuta16. Tammi Tupa näköjään 2MWh ja mökki 1MWh viime kuussa. Huomaa, että lämmitys on siirtynyt VILPin vastuulle öljystä ja autoakin ladataan, mutta ei toi talon lämmitys kaikkineen ollut kuin 145€ (+siirrosta toinen mokoma), eli ihan OK öljylämmitykseen ja auton tankkaamiseen verrattuna verrattuna. Ja joo, sen kunniaksi sauna tänään päälle
Kirjoitettu 19. Tammikuuta19. Tammi Kyllä, yövuorojen jälkeen aivan loistava nukkumapäivän ajanviete.
Kirjoitettu 14. Toukokuuta14. Touko Kirjoittaja Illalla kyllä. Ja heittänen vähän dartsia ja juon oluen jäähdyttelytauolla kylppärin ja saunan yhteydessä olevalla parvekkeella.
Kirjoitettu 30. Toukokuuta30. Touko Tulin juuri - saunasta. Muokattu: 30. Toukokuuta30. Touko, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään