Kirjoitettu 5. Huhtikuuta5. Huhti Kirjoittaja ^Kai totesit sytyttäessä "Annas ku mää näytän, nääs" ja olit sonnustautunut alkuasukkaiden tyylin mukaiseen takatukkaan ja farkkuliiviin?
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta5. Huhti Miksi Nepalissa harjoitettava vakuutusyhtiöiden vedättäminen ei hämmästytä ? Suomessa kaikki kynnelle kykenevät vedättävät valtiota.
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta5. Huhti Kirjoittaja ^Näin niinkun tollasta joskus harkinneena, ei kuulosta kauheen kivalta. Onneksi tulin niin raihnaseksi, että hylkäsin perusleirihaaveetkin.
Kirjoitettu 5. Huhtikuuta5. Huhti E5 ja dolomiitit 1 ja 2 on lähempänä. Meraner Höhenweg samoin. Muokattu: 5. Huhtikuuta5. Huhti, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Huhtikuuta9. Huhti Vaimo halusi kävellä postiin (=paikalliseen k-kauppaan) 4 km sivu. Lähdin imuun, takas metsätietä pitkin. Oli vähän matkaa nippanappa liejuista, muttei kuitenkaan vakavasti. Maa oli edelleen kohmeessa metsän sisällä. Motokin bongattiin, mutta ei ollut fillaria mukana kuvarastin poimimiseksi. Muokattu: 9. Huhtikuuta9. Huhti, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 1. Toukokuuta1. Touko Reilu tunti köpötellen paikallisia kelvejä ja polkuja. Komee keli. Paikallisen kuppilan terassikin oli piukeena, mutta osoitin hirmuista itsekuria , enkä tuttujen houkutteluista huolimatta juonut kuin yhden 😄
Kirjoitettu 13 tuntia sitten13 h Kirjoittaja Pikkasen noi aina ihmetyttää että onko pakko tunkea noille mestoille, jos pelottaa.
Kirjoitettu 13 tuntia sitten13 h Mun naapurissa on kuolinpesän yli-ikäinen metsä, jossa pelottaa ihan aiheesta eli mistä suunnasta kaatuu seuraavaksi päälle. Tuollainen mimmi tulisi ohjata sinne, niin olis tosi ihkua. Mä ihmettelen heppaporukoita, jotka ratsastavat alueen poikki. Ovatko itsetuhohakuisia vai tolloja ?
Kirjoitettu 12 tuntia sitten12 h Kirjoittaja Tekoälyltä kyselin niin metsässä on tosi turvallista, eläimet eivät hyökkää, ihmiset eivät hyökkää näin pääsääntöisesti. Kaupungissa on paljon yleisempää. Metsässä eksyminen tai kaatuminen yms. loukkaantuminen tuo riskin.
Kirjoitettu 10 tuntia sitten10 h 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:Tekoälyltä kyselin niin metsässä on tosi turvallista, eläimet eivät hyökkää, ihmiset eivät hyökkää näin pääsääntöisesti. Kaupungissa on paljon yleisempää. Metsässä eksyminen tai kaatuminen yms. loukkaantuminen tuo riskin.En kävelisi villisikaa tai sen porsaita kohti. Ukkometsokin saattaa olla ärhäkäs. Mul ois jälkimmäisestä kuvia, mutta ei oo mun ottamia (serkun). Tekoälysi ei sitten maininnut kaatuvia puita ? Näillä kulmilla on ollut tuhoisia syöksyvirtauksia. Muokattu: 10 tuntia sitten10 h, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Montakohan ihmistä Suomessa on jotka valitsisivat mieluummin karhun 👍 tai Tere Sammallahden 👎. Sen verran rasittava tyyppi toi jälkimmäinen. Karhu sentään osaa tehdä lenkkareita ja kaljaa.
Kirjoitettu 3 tuntia sitten3 h Kirjoittaja Mä näin kerran metsässä karhun, varoitin juoksijaa, joka oli sitä mieltä että se on nähtävä (olin ite pyörällä). Päättelin että ajan nopeemmin kun juoksija ja lähdin mukaan kattomaan, niin se olikin koira. Sääli, että menin, juttu menis muuten että näin karhun, eikä mitään selityksiä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään