Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kävely, patikointi, vaellus, jolkottelu ym.

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Kai totesit sytyttäessä "Annas ku mää näytän, nääs" ja olit sonnustautunut alkuasukkaiden tyylin mukaiseen takatukkaan ja farkkuliiviin?

• Viestejä 193
  • Katselut 12.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Näin niinkun tollasta joskus harkinneena, ei kuulosta kauheen kivalta. Onneksi tulin niin raihnaseksi, että hylkäsin perusleirihaaveetkin. 

Kirjoitettu

Vaimo halusi kävellä postiin (=paikalliseen k-kauppaan) 4 km sivu. Lähdin imuun, takas metsätietä pitkin. Oli vähän matkaa nippanappa liejuista, muttei kuitenkaan vakavasti. Maa oli edelleen kohmeessa metsän sisällä. Motokin bongattiin, mutta ei ollut fillaria mukana kuvarastin poimimiseksi.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Reilu tunti köpötellen paikallisia kelvejä ja polkuja. Komee keli. Paikallisen kuppilan terassikin oli piukeena, mutta osoitin hirmuista itsekuria , enkä tuttujen houkutteluista huolimatta juonut kuin yhden 😄

• 1 month later...
Kirjoitettu

Mun naapurissa on kuolinpesän yli-ikäinen metsä, jossa pelottaa ihan aiheesta eli mistä suunnasta kaatuu seuraavaksi päälle. Tuollainen mimmi tulisi ohjata sinne, niin olis tosi ihkua. Mä ihmettelen heppaporukoita, jotka ratsastavat alueen poikki. Ovatko itsetuhohakuisia vai tolloja ?

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tekoälyltä kyselin niin metsässä on tosi turvallista, eläimet eivät hyökkää, ihmiset eivät hyökkää näin pääsääntöisesti. Kaupungissa on paljon yleisempää. Metsässä eksyminen tai kaatuminen yms. loukkaantuminen tuo riskin.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

Tekoälyltä kyselin niin metsässä on tosi turvallista, eläimet eivät hyökkää, ihmiset eivät hyökkää näin pääsääntöisesti. Kaupungissa on paljon yleisempää. Metsässä eksyminen tai kaatuminen yms. loukkaantuminen tuo riskin.

En kävelisi villisikaa tai sen porsaita kohti. Ukkometsokin saattaa olla ärhäkäs. Mul ois jälkimmäisestä kuvia, mutta ei oo mun ottamia (serkun). Tekoälysi ei sitten maininnut kaatuvia puita ? Näillä kulmilla on ollut tuhoisia syöksyvirtauksia.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Montakohan ihmistä Suomessa on jotka valitsisivat mieluummin karhun 👍 tai Tere Sammallahden 👎. Sen verran rasittava tyyppi toi jälkimmäinen. Karhu sentään osaa tehdä lenkkareita ja kaljaa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mä näin kerran metsässä karhun, varoitin juoksijaa, joka oli sitä mieltä että se on nähtävä (olin ite pyörällä). Päättelin että ajan nopeemmin kun juoksija ja lähdin mukaan kattomaan, niin se olikin koira. Sääli, että menin, juttu menis muuten että näin karhun, eikä mitään selityksiä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.