Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20233 vuotta Mummielestä on merkillistä, että kiinalaisilla on ollut suuria vaikeuksia valmistaa kuulakärkikynän kuulia. Oikeaa teräslaatua pitää silti tuoda ulkomailta vaikka itse kuulien valmistus on alkanut. Muokattu: 28. Toukokuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20233 vuotta AliPapalta joskus tilasin laatikollisen kuulakärkiä olemattomaan hintaan ja ihan kelpojahan ne ollut. Hyvä kuulakärkikynä on kyllä hyvä ja on hyvä olla. Mutta sellaisen löytäminen on kyllä ihan arpakauppaa, jollei tiedä jotain ihan spesiaalia.
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20233 vuotta Aika huisia mennä hki-vantaalle hakemaan jotakuta autolla. Pitää kytätä jollain levikkeellä Jumbon lähellä tai maksaa itsensä kipeäksi automaattiin. Milanon Malpensan kentällä on villi länsi ja homma toimii.
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20233 vuotta ^Se on salaliitto koska henkilöautot nyt vain ovat saatanasta ja autoilijoiden haittaaminen tuo taivaspaikan. Itse ole luovuttanut ja käytän I-junaa tai linjavankkuria kun matkalippu on muinaisen työnantajan maksama työsuhdematkalippu ladattuna arvona. Lentoasema myös luuli olevansa ovela ja pihisteli juomapisteistä, luullen saavansa törkyhintaisia vesipulloja myytyä. Ankarien protestien jälkeen sinne asennettiin sekä kylmä- että kuumavesipisteitä. Jälkimmäisiä kiinalaisia varten, jotka kuitenkin koronan myötä jäivät pois. Voisi kysyä, että olisiko ollut halvempaa rakentaa pisteet kun lentoasema remontoitiin ja lisärakennettiin.
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20233 vuotta 3 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Bimmerin kännysovellus... tarjolla olisi muodolliseen 89e vuosihintaan mahdollisuus avata/lukita ovet, soittaa äänimerkkiä tai vilkuttaa valoja. Maksaako joku tuollaisesta? Varmaan ne maksaa jotka voi tehdä sillä muutakin kuten esilämmittää auton. Oli kätevä napsauttaa tuolla Webasto päälle koneen laskeutuessa ja kävellä lämpimään autoon muiden rapatessa ikkunoita. Skodillaciin se oli kyllä paljon halvempi mutta niinhän itse autokin.
Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Ei ainakaan kuuma vesi toiminut lentoassalla, kun kerran koitin. Lisäksi hokasin että mukin "suuosaa" on helppo vahingossa hieroa tuohon systeemiin... korona-aikaan varsinkin herätti ihmetystä.
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20233 vuotta 22 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: AliPapalta joskus tilasin laatikollisen kuulakärkiä olemattomaan hintaan ja ihan kelpojahan ne ollut. Hyvä kuulakärkikynä on kyllä hyvä ja on hyvä olla. Mutta sellaisen löytäminen on kyllä ihan arpakauppaa, jollei tiedä jotain ihan spesiaalia. zazzlen kynät on tosihyviä; sujuvaa kirjoittaa ja kiva printti ~
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20233 vuotta 28.5.2023 klo 19.28, IncBuff kirjoitti: Varmaan ne maksaa jotka voi tehdä sillä muutakin kuten esilämmittää auton. Oli kätevä napsauttaa tuolla Webasto päälle koneen laskeutuessa ja kävellä lämpimään autoon muiden rapatessa ikkunoita. Skodillaciin se oli kyllä paljon halvempi mutta niinhän itse autokin. Mä en jatkanut skodassakaan kun ilmainen jakso päättyi. Kotona saan lämppärin päälle kotoa käsin kun parkkis on niin lähellä taloa. Ajastimella sen kai sais autossa käsin ajan asentamalla.
Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 20233 vuotta 1 minuutti sitten, Densen kirjoitti: Mä en jatkanut skodassakaan kun ilmainen jakso päättyi. Kotona saan lämppärin päälle kotoa käsin kun parkkis on niin lähellä taloa. Ajastimella sen kai sais autossa käsin ajan asentamalla. Joo toi oli joskus kun reissasin jatkuvasti työhommissa. En mäkään sitä lopulta jatkanut, kun korona iski päälle ja lentäminen loppui, mutta olisin jatkanut jos homma olisi jatkunut ennallaan. Töissäkin oli parkkipaikat niin kaukana ettei kaukosäädin tahtonut yltää.
Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 20233 vuotta Ilta-Sanomien keskustelusta poimittua: Helsinki on korvannut tuotannon pöhinällä. 😆
Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 20233 vuotta Kirjoittaja Katsoin vasta nyt uusimman Bondin... loppu jäi mietityttämään. ------spoilereita------------------ Jatkuuko sarja 007:na vain, sillä (tässä on nyt se mielipide) sillä nimenomaan James Bond on leffojen juttu ja jos se nyt kuoli niin miten uusi tyyppi voi olla bond? Ei voi olla. Ei saisi myöskään tulla "kloonasimme hänet, mutta hän on nyt tämän näköinen" tai muuta kökköä selitystä. Toki joku "hän sukelsi viime hetkellä" tai "saarella oli pommisuoja" toimisi pitkin hampain.
Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 20233 vuotta ^Lopetin Bondien katsomisen silloin kun MTV esitti aivan luokattoman huonoja kopioita filmeistä. Varmaan joku kotivideovuokrakasetti paskalla kuvasuhteella ja resoluutiolla. Olivat varmaan saaneet halvalla. Nykyisin saa varmaan bluureinä ja laatu on hvyä mutta vahinko on jo tapahtunut. Kostoni elää.
Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 20233 vuotta Uusi 007 on naispuolinen, kuulemma. Daniel Graigin Bondit oli liian raakoja ja liikaa väkivaltaa. ^^ Miten se viimeinen elokuva loppui? en mä jaksa niin myöhään valvoa että olisin katsellu...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään