Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mielipiteitä erilaisista asioista lyhyesti

Featured Replies

• Viestejä 972
  • Katselut 84.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Talvi on hanurista. Lyhyt oma mielipide.

• Piti pyytää ChatGPT:n versio tästä miehestä:  

• Mielestäni "banaanisaaret -topic" on hyvä lisäys, selvästi esille miksi joku nimimerkki on bännätty, ei tarvitse kenenkään kysellä, napista ja jupista jälkikäteen, loistavaa. 👍

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mielestäni 5-vuotiaita lapsia EI pitäisi laittaa johonkin esikouluun, kyllä sitä koulua saa myöhemmin käydä. Omalla kohdallani olisin aloittanut koulun mieluiten vasta 8-vuotiaana. 6-vuotiaana ekalle luokalle ja pelotti tosi paljon joka päivä.

Kirjoitettu
30 minutes ago, tempokisu said:

Mielestäni 5-vuotiaita lapsia EI pitäisi laittaa johonkin esikouluun, kyllä sitä koulua saa myöhemmin käydä. Omalla kohdallani olisin aloittanut koulun mieluiten vasta 8-vuotiaana. 6-vuotiaana ekalle luokalle ja pelotti tosi paljon joka päivä.

Jonnekinhan ne lapset pitää päiväksi laittaa? Kutsutaan sitä sitten päivähoidoksi, varhaiskasvatukseksi tai vaikka esikouluksi. Leikkiä ja laulua niissä kaikissa pääasiassa harrastetaan. 

Kirjoitettu

^ leikkiä ei ollut, inhosin laulamista ja sitten piti mennä  - päiväunille. No en harrastanu semmoista lapsena, makasin vaan ja sain sittemmin lukea päiväunitauolla ( osasin jo lukea). Pahaa ruokaa. Ikävä kotiin koko ajan.

Äiti sitten jäi kotiin töistä kun en sietäny lastenhoitajaa (Pirjo kyllä yritti mutta kun ei..) ja äidin lähteissä töihin juoksin perässä että "äiti älä mene!" ei kukaan äiti voi semmoista kestää...olin noin vuoden sielä lastentarhassa sen jälkeen. 

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Valkeakosken retkeilijöillä vähän paremmat kesäjuhlat?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5b7f8b32-1aa6-498b-8001-7b0183521b46

Lainaa

168:lta Valkeakosken Retkeilijöiden jäätelökioskilla asioineelta asiakkaalta on veloitettu tililtä satakertaisia summia heidän tekemistään jäätelöostoksistaan. Ilmoitetut summat vaihtelevat muutamasta sadasta useaan tuhanteen euroon.

Tai sitten se on ollut vaan superhyvää jädeä :D

Kirjoitettu

Tää kuuluu sarjaan järjestelmä jauhaa kunnon sotkua etkä voi tehdä mitään. Apotti pystyy samaan. Sitten jotkut vielä ehdottelevat käteisrahasta luopumista. Apotti keljuili mulle viime syksynä. HUS:in vuosimaksuraja vajaa 700 eukkua täyttyi, mutta lisää laskua vaan tuli postilaatikkoon. Meilasin asiasta ja sain positiivisen vastauksen. Jonkun ajan päästä alkoi tulla päivän välein vastaavia karhukirjeitä (Kotisairaala muodosti jokaisesta käynnistä oman laskun).Toisen reklamaatiomailin jälkeen joku osasi katkaista laskutusketjun.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Hyvä että saavat kaikkea opiskelijahintaan, tulot kun eivät vaan riitä mihinkään.

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, bici74 kirjoitti:

Täytyyhän ne lääkäriopiskelijoiden 9 tonnin kuukausiansiot jotenkin rahoittaa... 

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009612885.html

...kuuluu myös Nakkilan kunta. Mä muutan Nakkilaan....mutta oikeesti, opiskelijoiden päivystystyöt ne on todella stressaavia ja mua ainakin pelotti kun abmulanssi tuli terveyskeskuksen pihaan...en mä sellaisesta stressisä olisi halukas maksamaan 9t kuukausituloja ja jotain 60% veroja.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

opiskelijoiden päivystystyöt ne on todella stressaavia ja mua ainakin pelotti kun abmulanssi tuli terveyskeskuksen pihaan...en mä sellaisesta stressisä olisi halukas maksamaan 9t kuukausituloja ja jotain 60% veroja.

Työstä ei kuulu saada stressiä. Mä muutuin jossain vaiheessa melkoisen stressivapaaksi.

Kirjoitettu

Bimmerin kännysovellus... tarjolla olisi muodolliseen 89e vuosihintaan mahdollisuus avata/lukita ovet, soittaa äänimerkkiä tai vilkuttaa valoja.   

Maksaako joku tuollaisesta?

Kirjoitettu

No jos se maksais vitosen, niin ei sitä kukaan huolisi, kun kaikki voisi vilkutella valoja ja soittaa torvea.

Tosin, kerran autoni kauppakeskuksen parkkipaikalle hukanneena, olisi voinut olla avuksi. Tosin auto lopulta löytyi markettirakennuksen sivupäädystä nurkan takaa, jonne en yleensä parkkeeraa, niin voipa olla että olisi jäänyt löytymättä torven töräyttelyistä huolimatta.

Kerran hommissa haeskelin kans pitkään ja hartaasti autoa, ei missään. Sitten muistin, että mähän tulin fillarilla ja se autopäivä oli jo eilen. Katoksesta löyty fillari :D

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Lentokentällä (HK-Vanda) vois tulla  itku parkissa jossei olis niitä lappuja mistä näkee mihin parkkas. Tosin en oo menny autolla enää vuosikymmeniin, rajoittaa esm. paluulennolla törpöttelyä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.