Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 20241 vuosi En ole ollut prätkien kanssa tekemisissä useampaan vuosikymmeneen. 2-3 kertaa olen käynyt mp-messuilla Pasilassa. Huomasin tuubista Honda monkey 125:n vm. 2024 . 6,9 kw ilmajäähdytteinen nelitahtimoottori. Videon heppu on julkaissut isommilla enduroilla ajettuja lenkkejä koko joukon. Nyt kuitenkin ihastunut monkeyhin. Kuinkahan kalliiksi tuollaisen herkun pitäminen Suomessa tulisi. Siinähän niitä on. Muokattu: 15. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20241 vuosi 17 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: En ole ollut prätkien kanssa tekemisissä useampaan vuosikymmeneen. 2-3 kertaa olen käynyt mp-messuilla Pasilassa. Huomasin tuubista Honda monkey 125:n vm. 2024 . 6,9 kw ilmajäähdytteinen nelitahtimoottori. Videon heppu on julkaissut isommilla enduroilla ajettuja lenkkejä koko joukon. Nyt kuitenkin ihastunut monkeyhin. Kuinkahan kalliiksi tuollaisen herkun pitäminen Suomessa tulisi. Siinähän niitä on. Hinta on sama kuin lapsuudessani. Yksikkö vain vaihtunut euroksi. Eikö nuo n. 4500 mk maksaneet 90-luvun alkupuoliskolla.
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Toi on siis piikki-Monkey. Kattelin puolivakavissani tollasta vuosi-pari sitten. Järki voitti kuten aina. Kaupunkiin varmaan soiva peli, pysyy liikenteen mukana, mut huiput 80kmh , niin ei tolla sit kauheesti pidemmälle ajella pikateitä.
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20241 vuosi 125 cc skoottereita saa 2000 km ajettuina kahdella tonnilla, siis käytännössä nippanappa sisäänajettuja. Itse asiassa ostin 2000-l alussa piikkisen gileran uutena. Se kulki n. 110. Ajelin keikkaa Lahden suunnalta jopa Sipoon Kalkkirantaan asti. Kerran mp-poliisi pysäytti Mäntsälän korkeudella ja alkoi neuvomaan koko kaistan käyttöönottamista, jotta olisi turvallisempaa ajaa. Joo - piikkisellä ajaisin reilua satasta keskellä kaistaa silloisella yksikaistaisella moottoriliikennetiellä aamuruuhkassa, kun jengi ajaa liki 120 kmh. Loistoidea.
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20241 vuosi Mutta tämä iltapäivälehdissä ylistetty iltapuku ei ole mun mieleen, ihan kamala. Taustalla kuninkaalliset ymmärtää juhlavan iltapukukoodin, vaikka toi limenvihreä väri ei ehkä ole se kaikkein paras....( kauhulla Linnanjuhlia odottaen....)
Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 20241 vuosi Mulla on tuollainen 300cc skootteri, jonka reaaliarvo on (ja pysyy) tuolla muutaman tonnin nurkilla. Aivan loistava kesäkulkine, kun pysyy tässä nurkilla. Matka-ajoa en varmaan lähtis pidemmän päälle vetämään, vaikkakin tuo on isopyöräisenä vakaa menemään ihan moottoritienopeuksiakin. 150km/h mä oon sillä ajanut, eikä silloinkaan ihaa liikaa pelottanut ominaisuuksien puolesta. Tässä nyrkilla on yksi tuollainen "iso-monkey". Aika veikeän näköinen peli.
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20241 vuosi Anteeksi, mutta en pidä Suzanne Innes-Stubbin edustuspukutyylistä, tyyli on liian moderni. Tässä(kin) asussa tuntuu että on vaan laskostettu kankaat ruman paidan päälle ( hiha repsottaa). Ei koko aikaa tarvi olla "moderni" klassinen jakkupuku olisi kiva. Voisiko hiukset laittaa jotenkin muutenkin kun auki? Alexander Stubb on aina tyylikäs, tosin miehillähän se on helpompaa...suurin pohdinnan paikka että minkäslainen kravatti. Norjassa kun vieraillaan, olisiko voinut olla peräti punainen?
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20241 vuosi ^Noi Carl-Göranin spread collar paidathan on junteista junteimpia. Pitää olla straight tai tab tai pin tai club.
Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 20241 vuosi ^ jos on noin tarkka niin tarkkuutta myös henkilön etunimen suhteen. Hän on Cai-Göran Alexander. Mä en nyt ymmärrä ( eikä tarvitsekaan) muodista mitään...onneksi ei ole edustustehtäviä, ai mutta on mulla nyt musta housujakkupuku.
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi Hippomobiili kerää jätteitä kuorma-auton sijaan Espanjassa. 10 v vanhassa artikkelissa kunta laskee säästöksi 200.000 € vuositasolla. Video https://www.publico.es/videos/457680/monforte-del-cid-vuelve-al-carro-de-basura
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Luin aluksi "hippimobiili" ja mieleen tuli psykedeeliväritteinen kleinbus. Siinä olisi kyllä säästänyt kun olisi pistänyt hipit töihin huutaen "leikkaa tukkasi ja mene töihin". No, mainittakoon että jos aitoja hippejä olisi, minä toivoisin pääseväni siihen jengiin. Ehkä kyyninen olen, mutta tuntuu että jengi pyöri hippiiikkeissä lähinnä piristeiden ja väsytteiden takia, vapaa rakkaus bonuksena. Huudeltiin siinä sitten jotain pakollisia mantroja. Se oli sen ajan Twitter. Mutta jos vielä lihoo, se on valittava seuraavaista tyyleistä: - hippi - motoristi - painonnostaja - täyteentatuoitu sirkusfriikki ei voi jäädä vaan lihavaksi tavikseksi, läskillä täytyy olla funktio ja lokero. Painonnostaja olisi helpoin, ostelisi vaan jotain "penkki SM 2024 Pieksämäki" paitoja. Mä olen itse pitänyt yhtä kollegaa vaan läskinä, sitten sillä olikin joku kisapaita, niin se muuttui heti voimamieheksi, jonka ylipaino on suotavaa ja tarpeellista.
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Ostan jo valmiiksi paidan (täytyy varmaan teetättää) "Voimannosto SM Goa 2032". Mun yks parhaista kavereista on Intiasta ja se aina sanoo että ei kannata Goalle mennä, länkkärihinnat, länkkärimeno. Muualla on raha arvossaan. Itseasiassa lähti tänään kotipuolessa käymään. Täytys joskus tunkee mukaan, perheensä on siellä Himalajan päädyssä, mikä mua kiinnostaakin vuori-ihmisenä (no, on merikin kiva) ehkä enempi.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi Amazing race suomi: Toisen kilpailijoista piti syödä itse kokattuja sisäelimiä. Kasvissyöjät takajaloillaan... Mutta entä jos osallistuja haluaa kulkea julkisilla tai polkupyörällä kisapaikkojen välin ? Ei kai sitä sovi kieltää. 😁 Lisää vaan vaikeusastetta tulla voittajaksi.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi Sisäelimistä saa kyllä aikaiseksi maittavia ruokia. Kotona muinoin käytettiin paljonkin maksaa, munuaisia, sydäntä, kateenkorvaa (juhlaeväs) ja kieltä, jota en kyllä miellä sisäelimeksi. Isävainaan valmistamaa munuaisrisottoa on kyllä vähän ikävä. Äitivainaa taas oli maksaruokien ystävä, anoppi eteläpohojalaasena tekee aivan upeaa maksalaatikkoa. Kieli on jäänyt perinteeksi, poikakin tykkää; viimeksi velipoikanikin oli käymässä. Syötiin sitten ukkoköörillä kieltä, kun oli pyyntönä. Sydäntäkin tulee satunnaisesti myös keiteltyä rouvan poissaollessa. Keuhko on IMHO kissanruokaa. edit. grillattu maksa on aivan loistavaa, pitäisiköhän... Luuydin, nam. Muokattu: 20. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään