Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mielipiteitä erilaisista asioista lyhyesti

Featured Replies

Kirjoitettu

^ sinäkin Brutukseni....oot fiksu ihminen, etkö oikeesti honannu että Köftiksen perustama topicci on nimenomaan v**ttuilua mulle. En todellakaan osallistu.

Älkää sitten valittako että sinne meni lahjakas ihminen, kun menee.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

• Viestejä 972
  • Katselut 84.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Talvi on hanurista. Lyhyt oma mielipide.

• Piti pyytää ChatGPT:n versio tästä miehestä:  

• Mielestäni "banaanisaaret -topic" on hyvä lisäys, selvästi esille miksi joku nimimerkki on bännätty, ei tarvitse kenenkään kysellä, napista ja jupista jälkikäteen, loistavaa. 👍

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Kisulla on tämmönen Paavo Väyrynen syndrooma.
Tämä ei liity vitutukseen, jota Paavo myös ansiokkaasti myös pohtinut.
Kyse on siitä, että kuinka Paavon mielestä Suomessa voi 5 miljoonaa ihmistä olla väärässä ja ainoastaan hän oikeassa?

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Ei, kutsuttaneen uhriutumiseksi. Tuota syytettä tekemättömästäni asiasta kummastelen silti. Liekö ollut monetkin kakkulat kerralla silmien edessä. Tai sitten estettyjen käyttäjien näkymättömyys on aiheuttanut ajatuksissa harhaan kohdennettua turbulenssia.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Nooh, sopeudutaan.
Kuten Kisu itse sen asian ilmaisi, ilman häntä täällä voisi olla hieman toisenlaista.

Vaikuttaisi myös siltä, että VesaP on joutunut välimieskäsittelyn asiamieheksi :D
Että jospa hän voisi kantaa tämän raskaan velvoitteen.

Kirjoitettu

Jäi kovasti painamaan mieltä...kun ajattelisin että jos, tai siis kun, on tämmöinen luuseri ja elämässään epäonnistunu, niin eikö se ole hyvä asia jos löytää edes pari juttua joissa on voinu päteä ja onnistua?

Ja siis oikeesti, en ole ikinä sinänsä tykänny urheilusta enkä varsinkaan kilpailemisesta. Mutta em. viitaten, halusin olla paras. Ja onnistui melko helposti kestävyyslajeissa hiihto, juoksu, pyöräily mutta kaikissa missä on mukana pallo ja yleisurheilun kenttälajit - koko koulun ja muutenkin onnettomin.
Löytää pyöräily oli elintärkeää, sillä eka kertaa elämässäni pystyin meneen niin kovaa ja pitkään kun jaksan, ei ollu jalkavammoja esteenä. Toivottavasti pääsen vielä joskus pyöräilemään, nyt mennään kävelyllä ja lintukävelyllä.

Kirjoitettu

Vanhemmille foorumin käyttäjille vinkkiä ( tai oikeestaan kaikille ) minkä olen joskus tainnut jo sanoakin, selkä, jalka tai muutkaan vaivat ei ole pyöräilyn lopettamiseen pakottava tekijä, ratkaisu voi olla nojapyörä, nojapyöriä on monenlaisia kaksi, kolme jopa neljäpyöräisiä ja EI nojapyörä ei ole mikään invaliidifillari mitä on rakennettu joskus -90 luvulla, löytyy maantiemallia, maastopyörää, kaupunkikäyttöön, sähköjä, luomuja jopa fatbikejä, pitkillä matkoilla itse asiassa pystypyörään verrattuna ihan ylivoimainen keksintö.

Olen itsekin yhden nojapyörän omistanut, hauskoja ja miellyttäviä ajaa, miinuksena voisin mainita säilytystilan tarpeen mikä on yleensä isompi kuin pystypyörässä eli kerrostalossa tai muussa taloyhtiö ratkaisussa asuvalle voi aiheuttaa haasteita, tästä syystä itse jouduin luopumaan omastani kun säilytin silloin pyöriä parvekkeella.

Kirjoitettu

^ no kun pystyisi edes vaatteita pukeen ilman *autsista*  ...mieluummin sitten vaikka vaan kävelen. Ei todellakaan inspiroi nojapyörä eikä sellainen....kinneri! Pyöräily sinänsä ei ole pakkomielle, mutta olisi kiva vielä saada rasittaa kroppaa kun se aika ei tapa vaan vauhti. Ja kävellä en kovin paljo pysty kun vasemmassa tassussakin on vamma, mutta tänäänkin reilu 2 tuntia tuolla käppäilty.

Kirjoitettu

Eiks 2 tuntii kävelyä ole jo aika paljon? Mä käyn tällei peruskuntosena 3km lenkkiä kävelemässä aikaa menee noin 35min.

Kirjoitettu

Hyväkuntoiselle joku 7000 askelta tunnissa on ihan ok, itsellä on sen verran pitkä askel että harvoin onnistuu paljon yli 6000. Päivässä pitäisi kuitenkin saada se 10000 eli mun vauhdilla noin tunti nelkyt.

Monesti (kuten tänään) menee 20000 rikki tosin tuossa on reilu 11km juoksua. Jossain kaupunkilomalla kun kiertelee parissa museossa ja shoppaa ja käy katsomassa patsaita ja naukkaa pari nisua ja silleen tulee melko helposti 30000. Eli ois viis tuntia.

Kirjoitettu

Mulla on hyvä kävely vauhti ja mittari siihen 10 min/km.
Vähemmälläkin ehtisi, mutta mulla aina se marssivaihde napsahtaa päälle ja tuota haipakkaa edetään, joka on ehkä n. 90...95% max (mutu) vauhdista.
Toki kintut ovat pituudeltaan tarkoitukseen myös riittävät.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Nickname kirjoitti:

Eiks 2 tuntii kävelyä ole jo aika paljon? Mä käyn tällei peruskuntosena 3km lenkkiä kävelemässä aikaa menee noin 35min.

No kun se mun ns. vauhti on aika hidasta ettei tuota kylkeen tuskaa ( jalkaterän kivusta en enää välitä), pysähtelen katsomaan ja kuuntelemaan lintuja...kunto ei tässä pysy, mutta onhan siinä ulkonaoloa ja sehän on se tärkein.
Jos joskus pystyn vielä pyöräilemään, sekin alkaa 10km yrittelystä.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Voi helv*tti sentään... 🤦‍♂️

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010875587.html

Lainaa

Lasten suosikkeihin kuuluvat Tatu ja Patu -kirjat käyvät läpi muodonmuutosta. Kirjojen tekijät Aino Havukainen ja Sami Toivonen kertovat Facebookissa, että Veera- ja Tatu ja Patu -kirjoista aiotaan poistaa viittauksia liha- ja maitotuotteisiin.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, concorde kirjoitti:

Voi helv*tti sentään... 🤦‍♂️

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010875587.html

Entä mitä ovat 'eläinperäisen tehotuotannon moninaiset ongelmat' ? Eläinperäisen t e h o tuotannon parissa työskennelleenä tiedän, että kyseinen aihe on täyttä pötyä. Kaikessa pyritään eläinten itsepalveluun ja mahdollisimman vapaaseen liikkumismahdollisuuteen. Avainsana rationaalisuus. Näin ei ollut pientilojen aikana. Argentiinalaisten haciendojen kasvatuskuviot ovat sitten oma juttunsa. Mekö niiden mahdolliset ongelmat kompensoidaan ?

Mä edellytän, että joulu poistetaan allakoista ja eri medioista poislukien hihhulimediat. Sehän on uskonnon pakkosyöttöä. Mutta miksi kukaan ei älähdä ja vaadi korvauksia ? Liekö edes tiedossa, että kyseessä on Jeesuksen syntymäjuhla.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.