Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mielipiteitä erilaisista asioista lyhyesti

Featured Replies

Kirjoitettu

Enpä jaksa kaivaa mutta Kruunusillat -hankkeessa tuo oli yksi vaihtoehto mutta todettiin liian hitaaksi ja kapasiteetiltaan rajoittuneeksi erityisesti ruuhka-aikaan. Ja ne pylonit olisi pitänyt rakentaa joka tapauksessa.

Toisaalta selvityksessä oli jonkin verran aukkoja, monista pyynnöistä huolimatta, esim katapultin käyttöä ei tutkittu ollenkaan.

• Viestejä 972
  • Katselut 84.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Talvi on hanurista. Lyhyt oma mielipide.

• Piti pyytää ChatGPT:n versio tästä miehestä:  

• Mielestäni "banaanisaaret -topic" on hyvä lisäys, selvästi esille miksi joku nimimerkki on bännätty, ei tarvitse kenenkään kysellä, napista ja jupista jälkikäteen, loistavaa. 👍

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mitä Kupittaa-Leppävaara-yhteyteen tulee, niin toisessa päässä on tauti ja toisessa kupla. Tosin ajat saattavat muuttua.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Pyloneille olisi ollut huomattavasti edullisempikin vaihtoehto, mutta nimenomaan pylonit haluttiin.
Kun on tahoja, jotka haluavat kättensä jäljen näkymään myös jälkeensä, rahaa on!
Betonirakentaminen on yksi pahimpia hiilidioksidin vapauttajia, mutta tässä yhteydessä asialla ei ollut merkitystä.
Lisää  betonia! :D 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
54 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Betonirakentaminen on yksi pahimpia hiilidioksidin vapauttajia, mutta tässä yhteydessä asialla ei ollut merkitystä.
Lisää  betonia! :D 

Älkää tehkö niinkuin minä teen. Tehkää niinkuin minä opetan. Tulee myös mieleen edellinen pääministeri, joka tykkää lentämisestä.

Kirjoitettu

Minä olen vaan sitä mieltä, että jos itse hakkaat halkosi, niin ne lämmittävät sinut kahdesti.

Luvassa onkin lämmin syksy, silputtavaa kun tuolla vielä on :) 
Tönöä on lämmitetty jo kaksi pä
ivää kuusenhavuista kynityillä oksanpätkillä, tuoreeltaan vaatii hyvät pohjatulet, mutta kun sen alkulämmön saavat, niin sitten kyllä palavat hyvin.
Kuivattuina jo sitten liiankin riemukkaasti.

U3Cp_CePu.png

Kirjoitettu

Johan oli taas Maailman lopun ennustus.
Ei tuosta ole viikkoakkaan kun luin jostain, että loppujen lopuksi elämä Maapallolla tulee päättymään kasvien tarvitseman hiilidioksidin loppumiseen.

Luonto selviytyy aina, näinhän se on tehnyt miljoonien vuosien saatossa ja ihminenkin on vain pieni pyrähdys jonka luonto kyllä aikanaan siivoaa pois, tarvittaessa kokonaan.

Kirjoitettu

^ samanlaista tervettä asennetta muihinkin ongelmiin! Velkakriisistä mitään tarvitse välittää, konkurssiin vaan koko maa ja tuhkista uutta tilalle. Naapurista löytyy varmasti apuja, ihan sama mistä suunnasta. 

Kirjoitettu

Olen kyllä todella, todella loukkaantuntut että annetaan Valviralle pitkä valituslista nimettömänä.
Omia lausumiani ei kovin kommentoitu, mutta muistuttettiin että jos ette ole työkykyinen pitää hankkiutua sairauslomalle. ??
 Lisäksi loppukirjelmässä esitettiin paljon valheellisia väitteitä, että olisihan ne voitu jo vastinetta pyydettäessä esittää...syytökset oli aika järkyttäviä.
Mä kyllä kyseenalaistan Valviran tyyppien ammattitaidon, uskotaan nimetöntä valitusta enkä saa tilaisuutta vastata kaikkiin.
..mm. että Rouvan mukaan olen yrittänyt jaksaa tehdä 2 päivää viikossa, mutta kun se on Rouva joka sen on päättänyt ja ilmoittanut.
Soitan sinne ja yritän rauhallisesti ( sitä piti tässä jo harjoitellla) miten asia oikeeesti oli.

Pomolle kävi itse asiassa hyvin, eipä tarvi tuomoista pskaa kuunnella.

Kirjoitettu

Montako ei-puoltoa tulee keskimäärin kuukaudessa ?

Kannattaa lukea tarkkaan, minkä tyyppinen valitusasia on ollut kyseessä. Samoin, onko saamasi kirje viranomaisen päätös ja mihin asiaan. Tuliko posti Avilta vai Valvirasta ? Valviraan ei kovin kevyesti voi edes valittaa.

Itse saattaisin kysyä, että

-miten minun terveydentilani on todettu ?

-missä on säädetty yksityislääkärin pukeutumiskoodista ?

-Oletteko päässeet arvioimaan valittajan henkistä toimintakykyä ?(siihen voi laittaa, että minä pääsen arvioimaan jokaisen hoksottimet - nimettömiä ei käy vastaanotolla).

tms.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Oli valittanu nimettömänä Aviin, ja sieltä toimittivat Valviraan. Hyviä pointteja, kyllä minä terveydentilastani kerroin ja myöskin että tulee pyöräiltyä....
Mutta olisin todellakin halunnut vastata kaikkiin syytöksiin, kuten "ei kirjoittanut potilasasiakirjoihin tietoja" ( teen sen aina, jos en voi auttaa tms. asiakasta ,kirjaan senkin, usein se vaan tapahtuu kun asiakas on poistunut, tosin osaan myös sokkona kirjoita, kun puhun asiakkaalle niin katson aina sinne päin enkä koneelle, josta siis oli myös valitettu) ja että Rouvankin mukaan "minulle on sattunut henkilökohtainen tragedia..." 
Ja kun tulen töihin 100km lenkin jälkeen niin todellakin kampaan hiukset, on t-paita ja farkut, mä en sitä valkoista kaapua puhe, häiritsee ja lisäksi tulee kuuma. Mutta hiukset ja vaatteet on ihan täysin merkityksetön asia tässä!
Päinvastoin olen saanut kiitosta ja kehuja, juttelen paljon ja monta kertaa tulee muutakin juteltavaa.
On tykätty.

Jos ajokortti aina automaattisesti myönnettäisiin kaikille yli 75-vuotiaille, niin mitä merkitystä sillä todistuksella enää on. Viime vuonna taisi mennä 18 korttia ja muutamat ajokokeeseen.
Tänä vuonna ehkä pari korttia ja kolme sai mennä todistamaan ajokykynsä.
Oli esmerkiksi tilanteita että YHTEENKÄÄN kysymykseen ei osattu vasta ( vanhat perusliikennemerkit "mitä nämä ovat jotain uusia merkkejä - ajoneuvolla ajo kielletty, pysäköinti kielletty, ei muisteta minkäslainen auto itellä onkaan... eikä kelloakaan hahmottaa. Miten siinä voi
todeta että kaikki on kunnossa? Olen tehny näitä ajokorttodistuksia 15 vuotta joista viimeiset neljä vuotta 99% ajokorttikäyntejä. Siinä ajassa on ehkä oppinut huomaamaan ja arvioimaan asioita.
Oli joskus myös taksariksi pyrkivä, jolla olin muun lääkityksen lisäksi säännöllisesti 4 Diapamia.
En mä haluaisi semmoisen taksarin kyytiin!

Kuvitellaan herkullinen tilanne: Rouva perustaa puljun pienempään tilaan - menenkö? no piruuttani menen ja parin vuoden kuluttua kerään kamani ( joita en sinne kovin paljo jemmaa) että se oli sitten siinä.
Mutta jos vaan suinkin jotain muuta löytyisi, tai sitten asia ratkeisi muulla tavalla.
Kun ihmeitäkin ( nahkiaiset) voi tapahtua.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Rouva perustaa puljun pienempään tilaan - menenkö? no piruuttani menen ja parin vuoden kuluttua kerään kamani ( joita en sinne kovin paljo jemmaa) että se oli sitten siinä.

No et nyt stna mene! Jotain itsekunnioitusta nyt kehiin prkle! 😑

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

No et nyt stna mene! Jotain itsekunnioitusta nyt kehiin prkle! 😑

...eikun nimenomaan menen, olen 2-3 vuotta ja saan kerättyä rahan ettei loppuelämän tarvi kärsiä.
Sitten tulee samalla mitalla , yhtenä aamuna vaan  kerään tavarani (en pidä mukana kuin välttämiäni...) ja ilmoitan että tää oli tässä, moro.
Ai että nauttisi...

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.