Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Tossa oli aivoa ja kivestä tarjolla... paha sanoa olisiko maistunut.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 minuutti sitten, tommi2 kirjoitti: Tossa oli aivoa ja kivestä tarjolla... paha sanoa olisiko maistunut. Pässin palleja on tullut syötyä, aivoa en ole kokeillut. Eläinmaailmassahan pään sisältö syödään ensiksi, ainakin talvella.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Eiköhän kaikki noita ole makkarassa vetänyt, käsittääkseni "lähes kaikki" jauhetaan niihin. Mutta tollain irtotavarana en ole kyllä itse syönyt. Onko toi nyt sitten kammottavampaa kuin jouluinen herkku, kuolleen sian perse?
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi 2 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Eiköhän kaikki noita ole makkarassa vetänyt, käsittääkseni "lähes kaikki" jauhetaan niihin. Mutta tollain irtotavarana en ole kyllä itse syönyt. Onko toi nyt sitten kammottavampaa kuin jouluinen herkku, kuolleen sian perse? Ei minusta, toki makumaailma on ihan jotakin muuta.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi 7 minutes ago, tommi2 said: Eiköhän kaikki noita ole makkarassa vetänyt, käsittääkseni "lähes kaikki" jauhetaan niihin. Mutta tollain irtotavarana en ole kyllä itse syönyt. Onko toi nyt sitten kammottavampaa kuin jouluinen herkku, kuolleen sian perse? Nykyisin pitää ilmoittaa, jos sivutuoteasetuksen mukaisia "lihankaltaisia ruhonosia" survotaan maggaraan. Ennen ei ollut niin nuukaa. Samoin koneellisesti erotettu lihaluumassa on ilmoitettava. Nämä tuli hullun lehmän damage controllissa. Ai niin, kasvinsyöjille ei saa enää syöttää lajitoverijauhoa.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi Sisäelimistä saa maittavaa ruokaa, mutta on aika sietämätontä jauhaa ne ja tehdä jotain einessafkaa ja myydä sitä priiman hinnalla. Lihapullatkin jollain firmalla muuttuivat pulliksi kun niissä ei enää ollut oikeaa lihaa.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi Ex-kollega, Kolarin syrjästä kotoisin, tuuskaa kotipuolessaan keväisin kuivalihaa sydämistä. Tehdään perinteisiä vaihtareita, yleensä olen toimittanut joulupöytään broilerinmaksatahnaa.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi 58 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti: Eläinmaailmassahan pään sisältö syödään ensiksi, ainakin talvella. Joo, hieman kummastellut sitä. Ilmeisesti jotain tärkeää ravintoainetta.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi Muistin juuri keittiön kaapissa lymyävän "turistihaggiksen", jonka rouva toi Skotlannista. Harmillisesti olen jo syönyt, eli en ryhdy keittämään murkulaa vesihauteessa. Olen kyllä nauttinut ihan ehtaakin tuotetta, tämä säilykeversio keinopötsissä on ihan syötävä tapaus, ei ole ensimmäinen kohtaaminen. Muokattu: 20. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi 3 minutes ago, alpensau said: Joo, hieman kummastellut sitä. Ilmeisesti jotain tärkeää ravintoainetta. Aivoista suuri osa on rasvaa ja rasva on Pekkis Puskasta huolimatta toiseksi tärkein ravintoaine proteiinin (tai kuten bodarit sanovat "protskun") jälkeen.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi 9 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Ahaa, tuli mieleen Archie Bunker vävypoika, meat head. Läskipää🤣
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20241 vuosi Tiedä oikein mihkn tämän olis laittanut. Mutta nyt taitaa olla Kisulla ONNENPÄIVÄ. Ratikat pusuttelivat toisiaan. https://yle.fi/a/74-20119569?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 20241 vuosi Yleensä olisi jo nukkumassa, mutta nyt mitään väliä....ja kyllä "hyvähyvä"-hymisin, mutta tärkeintä on että sitä rotiskoa ei olla vielä tuomassa peremmälle Pirkkalaan, ja toimittajan yllätykseksi Pirkkalan kunnanvaltuustossa ilmeni myös paikallisten vaikuttajien taholta vastustusta. No, tuskin mua on enää vuonna 2031 ( sitä vaan osaa kuvitella jonkun asian tapahtuvaksi, ja jotain sitten ei. En mitenkään osaa kuvitella että olen tässä 10 vuoden kuluttua ellei jotain isoa ja iloista tapahdu, olen väsynyt sinnittelemään ja selviytymään )
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi Toivottavasti fyysisen ja mentaalipuolen haasteet kirjataan vastaisuudessa noihin kolotus-/elämän haastavuus-topsuihin ja loppu ketutus sinne vitutukseen, niin ei olis kuin kolme topikkia, jota ei tarvitse seurata...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään