Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mielipiteitä erilaisista asioista lyhyesti

Featured Replies

Kirjoitettu
1 minuutti sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Ja SAAB 9000 kannattaa silloin ottaa alle, jos tavoittelee yli 200 km/h keskinopeutta :)

Subaru taisi päihittää? 

• Viestejä 972
  • Katselut 84.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Talvi on hanurista. Lyhyt oma mielipide.

• Piti pyytää ChatGPT:n versio tästä miehestä:  

• Mielestäni "banaanisaaret -topic" on hyvä lisäys, selvästi esille miksi joku nimimerkki on bännätty, ei tarvitse kenenkään kysellä, napista ja jupista jälkikäteen, loistavaa. 👍

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Alppihiiihto. Tahko Pihkala muinoin loihe lausumaan: "Konevoima vie ylös ja painovoima alas". Wengenin pitkällä syöksyradalla saattaa tarvita muutakin kun painovoimaa. 

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

Jokainen voi koettaa kestääkö ns. muna-asentoa ja kuinka pitkään. Monelle minuuttikin on liikaa.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Forza Motorsportsissa on Le Mans (ilmeisesti, en raaskinut ostaa tota). 

Täällä kun on nyt peräänkuulutettu aitoa urheilua, niin miksiköhän ei enempi ole tällaista "paleourheilua", siis mitä luolaihminenkin "harrasti"? Esim. eläinten perässä juoksemista ja niitä karkuun juoksemista.  Tulisi kisaan jännitystä, kun karhu söisi häviäjän. Roomailaisillahan oli tuote hallussa, joku sitten valitti tarpeeksi, niin joutuivat lopettamaan. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

miksiköhän ei enempi ole tällaista "paleourheilua", Esim. eläinten perässä juoksemista ja niitä karkuun juoksemista.  Tulisi kisaan jännitystä, kun karhu söisi häviäjän.

Gardalla tuo kuuluu vielä urheilulajistoon, ainakin karhujen mielestä.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Jep. Olin pakettiretkellä Dolomiiteille viime kesänä, niin kansainvälinen opas käytti 15 minuuttia karhuilla pelotteluun. Sitten lopuksi totesi että jos karhu tulee vastaan, et voi tehdä mitään. Sitten se selitti että tie saattaa hajota altamme ja bussi syöksyy rotkoon. Mä valitin tosta Aurinkomatkoille, vaikka heidän opas ei ollutkaan. Ei mua tollaset kauheesti nappaa, mut voin kuvitella että jotain kävi pelottamaan. Ja muutenkin, mikä järki? Liikenne on tuollakin paljon vaarallisempi kuin karhu... onko sulla tilastoa paljon hyökkäyksiä on ollut? Mun mielestä ihan kourallinen. 

Kirjoitettu

Ne ei oo päässeet yksimielisyyteen, kuoliko joku karhun hyökkäyksen seurauksena vai muusta syystä.

Mitä tulee liikenteeseen, niin Ranskan Nicessä olin lähellä jäädä suojatiellä auton alle. Ilmeisesti aineissa oleva arabi kaahasi ihan kaupunkialueella. Bongasin näitä useampia.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Samalla Dolomiitit reissulla joku meinas ajaa nokkakolarin meidän bussin kanssa, bussikuski ajo tosi hyvin ja sai vedettyä hallitusti sivuun, muuten olisi paukkunut. 

Joo, googlettamalla parin vuoden sisään 1 tappo, muutama jahtaus. Mut ihmiset pelkää tollasta. 

Kirjoitettu
16 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

Forza Motorsportsissa on Le Mans (ilmeisesti, en raaskinut ostaa tota). 

Täällä kun on nyt peräänkuulutettu aitoa urheilua, niin miksiköhän ei enempi ole tällaista "paleourheilua", siis mitä luolaihminenkin "harrasti"? Esim. eläinten perässä juoksemista ja niitä karkuun juoksemista.  Tulisi kisaan jännitystä, kun karhu söisi häviäjän. Roomailaisillahan oli tuote hallussa, joku sitten valitti tarpeeksi, niin joutuivat lopettamaan. 

Niin, onkin jossain ( iltis?) ollu että nämä "Selviytyjät" voisi oikeesti jättää jonnekin erämaahan selviytymään, eikä mitään tekotaiteellista peliä ja juonitteluja. 

Katsoin eilen ( ja tänään areenasta kun suurin osa meni ohi...) taitoluistelun EM-kisoja. Kuka erottää onko siellä Nella Pelkonen vai Emmi Peltonen. En minä ainakaan ota selvää. Ja missä oli tämä Suomen seuratuin naisurheilija Oona Ounasvaara? Mä en ole em. luistelijattarista tienny aiemmin yhtään mitään. 
Harmi että taitoluistelu on menny tämmöiseksi pisteidenkeruuksi, kaikki ohjelmat tuntuu olevan valmistautumista hyppyyn, askelsarjoja ja liukusarjoja ei enää ole ( jäätanssissa twisselit eli yhtäaikaiset askelsarjat onneksi on, mun mielestä myös nostot on hienompia kuin pariluistelussa)
Sitten tuo piruetti jossa jalka nostetaan edestä ylös - älä tee jos pyörivä tukijalka jää polvesta koukkuun ( Kiira Korpi ei koskaan saanut tukijalkaa suoraksi ) tee joku muu piruetti.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Laitoinko tämän jo jonnekin....mutta siis kuuntelin julkaistut UMK-kappaleet. Ei hyvänen aika, nämä on ihan kammottavia. Sara Siipola oli "Tähdet tähdet ohjelmassa" ja näköjään hankkinu huulitäytteet.

Eipä tartte finaaliesitystä katsoa, toivon että Suomi ei varsinaisessa Euroviisukisassa pääse finaaliin.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

^^ Mutta jos on ollut keskinopeus 10 km/h korkeampi, on silloinhan on myös suoritus ollut huomattavasti helpompi :D 
100 000 km nopeudella 10 km/h tekee 10 000 h, eli 417 pv!
SAAB oli siis todistetusti toista vuotta kestävämpi :) 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen
Laskelmissa oli 10 000 km, kun kuuluu olla 100 000 km

Kirjoitettu
46 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

...kuuntelin julkaistut UMK-kappaleet. Ei hyvänen aika, nämä on ihan kammottavia.

Tarkoittaako tää, että me taas menestytään?  Muistaakseni lyttäsit Käärijänkin vuosi sitten vastaavasti... ;)

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.