Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta ^Vaikkapa minun mielestä - riippuen toki elokuvasta. Tuohan on vain lähtökohta, elokuvan aihe voi olla mitä vain. Tuon asetelman tiimoilta on maailmalla tehty laadukkaita tv-leffoja tai minisarjoja niin trillerin, draaman kuin komediankin hengessä. Elokuvasta "Antero Varovainen ja onnenkivi" kuvittelisin kiinnostuvan joidenkin niistä joille se on suunnattu... Leffan nimi ei minulle paina vaakakupissa.
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta 3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: Kenen mielestä on mielenkiintoinen elokuvan aihe että 2 aikuista sisarusta saa selville että heillä onkin Islannissa asuva sisarpuoli? Eikös näille yllätyssukulaisille tai kadonneille isille ole oma ohjelma töllössä ? Minusta ihan mielenkiintoinen aihe, mutta että elokuva. Eihän sitä etukäteen voi tietää laatua. Mun vaimo katsoo töllöstä kaikki kaksosien ympärillä pyörivät ohjelmat, kun tuo on itse kaksonen.
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta On 10/26/2023 at 1:30 PM, alpensau said: Voiko rynkyllä tarkkuusampua ? Kuvassa 1 rynkky ja 2 vipulukollista kivääriä (vai onko ?). Pulttilukko, ei vipulukko. Vipulukko on lännenleffojen vakioaseessa winchesterissä.
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta ^^ Aamulehden kriitikko totesi myös että aika pliisu...elokuva siis "Sisarukset" - tarvitaanko sisaruuteen yhteinen lapsuus? No ei tarvita, en ollut veljeni kanssa missään tekemisissä lapsena/nuorena, mutta nyt olemme lähentyneet.
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta 19 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: ^^ Aamulehden kriitikko totesi myös että aika pliisu...elokuva siis "Sisarukset" - tarvitaanko sisaruuteen yhteinen lapsuus? No ei tarvita, en ollut veljeni kanssa missään tekemisissä lapsena/nuorena, mutta nyt olemme lähentyneet. Ei kai noin teknisesti ottaen, mutta on se erilaista, kun kakarana on paljon ikätovereita, sisko, veli, serkkuja. Sitten päälle porukka, jotka olivat koulussa 8v samalla luokalla. Mutta entä sitten, kun saat aikuisena tietää, että sun kummisetäsi olikin täys rontti ja luuseri. Tuo hylkäsi vaimo nro kakkosen ja lapsensa ja palasi ensirakkautensa luokse. Asianomainen kuoli lopulta liikaan viinaan kotibileissä. Muokattu: 1. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 1. Marraskuuta, 20232 vuotta Niin, eipä olla oltu läheisissä väleisssä kummisetäni kanssa - kun en edes muista kukas hän on? Kummitätini tiedän ja olemme tuttuja....
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20232 vuotta Osu ja upposi: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e2b9f905-04c3-4510-9667-a1c216d7846e Lainaa Yksityisten dick picien lähettely on kriminalisoitua ahdistelua, mutta julkiset nakukuvat ovat kannustettava merkki naisten vapautumisesta. Miss Suomi -kisojen uimapukukisat ovat vanhanaikaista hapatusta ja naisten alistamista, mutta Onlyfans-nakuilu uuden aallon feminismiä ja tasa-arvoteko. Jos jumppaat pihallasi alastomana Espoossa muutaman naapurin nähden, syyllistyt siveellisyysrikokseen, mutta jos esittelet sukuelimiäsi television primetime-ohjelmassa kymmenilletuhansille ihmisille, autat rikkomaan “tabuja alastomuuden ja seksuaalisuuden ympärillä”. Elämme lisääntyvän kaksinaismoralismin aikaa...
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20232 vuotta ...onlyfanssi on oman itsetunnon nostamista ( ihanaa kun tykätää ) ja rahantienaamista. Ylipaino naamioidaan joksikin "kehopositiivisuudeksi". Nyt on menny Aamulehdessä ja Morossa toi pysäköinninvalvonta-vatvominen ja liian pitkälle. Heti kun joku ihmettelee tai kritisoi Tampereen pysäköinninvalvontaa ( sakotusta) niin heti on ylipäällikkö Sami Hurinki vastaamassa ja hän on aina oikeassa. Hyrinki on varmana Tampereen vihatuin mies....ei, meillä ei käytetä ns. maalaisjärkeä eikä kohtuutta.
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20232 vuotta 1.11.2023 klo 05.35, tempokisu kirjoitti: Kenen mielestä on mielenkiintoinen elokuvan aihe että 2 aikuista sisarusta saa selville että heillä onkin Islannissa asuva sisarpuoli? Haastattelivat juurikin tuon leffan pääosakaksikkoa viiden jälkeen - ohjelmassa. Leffan teko kesti kaikkineen 9 vuotta, jonka aikana koronapandemia, lapsen syntymä ja syöpädiagnoosi + rankat hoidot ja kaikki toi kuvattu leffaan. Voi olla hyväkin raina, kun ei oo mässytelty muilla tehosteilla kuin mitä elämä on matkalle heittänyt..
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ no seurasin siinä välissä, mitä nyt oli otteita elokuvasta > ei todellakaan herättänyt kiinnostusta. No harvemmin enää elokuvia katsonkaan, jos niin se on fantasia/historiallinen tai länkkäri, perinteisellä tavalla.
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20232 vuotta 29 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ no seurasin siinä välissä, mitä nyt oli otteita elokuvasta > ei todellakaan herättänyt kiinnostusta. No harvemmin enää elokuvia katsonkaan, jos niin se on fantasia/historiallinen tai länkkäri, perinteisellä tavalla. Fantasia
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ tuo on kauhu. Fantasia on vaikka Taru Sormusten Herrasta, tai joku Lumikki ja Metsästäjä. Perinteinen länkkäri - Vain muutaman dollarin tähden.
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20232 vuotta Olen nähnyt ton joskus. Ja tykkäsin kovasti, tollanen kivan näkköne supertäti, joka pistelee paskiitto äijiä kipeesti nippuun ja kasapäin
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20232 vuotta Lucy on scifi/toiminta ja Scarlett on ihku 😍 Toi Killers of the flower moon pitäis varmaan käydä tsekkaamassa, mutta kolme ja puoli tuntia... huh! https://www.imdb.com/title/tt5537002/
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Tästä karhuvideosta tuli mieleen, että miten puolustautuisit karhun päälletuloa vastaan. Tuo tulee vastaan kuin ihminen, mutta voimaa on paljon ja terävät kynnet. https://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/a/008edcd2-1c02-451d-b6c5-ea0547f8c67a Mä olin työkseni isojen eläinten kanssa tekemisissä ja jonkun kerran on tultu päälle. Kun vastapuolella on kiloja tarpeeksi, neliveto ja esim. hyvät hampaat/sarvet, niin varmasti jäät toiseksi. Nää epelit on tosi nopeita. Nyt nähdään videolla päälletulotapa ja puolustautumisideointi voidaan avata. Karjuja vastaan käytetään ajolevyä. Tosin kevyestä levystä se voi tulla läpi. Mä olen saanut hampaista useamman kerran. Olisiko tuossa voinut heittää edessä olevaan tilaan jonkun esineen, koska oli ennakkotieto karhusta ? Olisi jäänyt pakenemisaikaa. Muokattu: 4. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään