Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta Roinaa merenpohjasta. Tuosta on hyvä jatkaa testailua ja tuotekehittelyä, kun nähdäät mitkä osat ovat kestäneet veden paineen. Muokattu: 28. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta 26.6.2023 klo 19.44, Jopotuinen kirjoitti: Ameriikassa, jos perhe menisi alasti saunaan, niin jokin insesti tapsaushan se siinä. Saksassa taasen on jotain sekasaunakoodeja ja löylymestari.
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta Ja eikös se ole jonkinmoinen kunnia, jos se löylymestari tulee pyörittämään pyyhettä just sun edessä ? Muokattu: 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta Opetusvideo joka lähtöön: 1. päivä bordellissa. Ei pitäisi nauraa. Saksalaisella kielialueella bordellin perustaminen on kunnan maankäyttöön liittyvä lupa-asia. Itse asiassa etsin alastisaunomisohjevideota. Heti opin uutta. Saunan voi rakentaa itsekulkevaan rakennuskoriin ja saunoa 12 metrissä. Aloittelija saisi saunoa 45-55 asteisessa saunassa ala-lauteilla ja löylyä saa heittää enintään 3 kertaa. Muokattu: 29. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 20232 vuotta Tour de France alkaa lauantaina. Ekat 3 pätkää ajetaan Espanjan puolella. Se onkin passeli valinta, koska Ranskan puolella on nyt likimain sisällissotameininki päällä. Sisäministeri on pyytänyt aluejohtajia katkaisemaan julkisen liikenteen ensi yöksi.
Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta Selityksiä sijoitusmaailman huipulta. Koska kritiikkiä tulee sekä oikealta että vasemmalta, niin on tässä varmaan jotain tehty oikein. Mä tykkään enemmän Buffetin puheista. "Mä olen parempi sijoittaja kuin te. Ostakaa Berkshire-Hathawayn osakkeita." Muokattu: 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta Oikeassa yläkulmassa on vellikellon kuva. Sen viereessä on ratas joka merkkaa aurinkoa. Sitä klikkamalla saa valkoisen taustan takaisin.
Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta Siirsin uuteen pol-ketjuun Muokattu: 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta ...niin se laiva-onnettomuus tms. mutta Sannan suhteen ei ensinnäkään ole "meiän" kun ei ainakaan minun ole, ja siis lähinnä "heittää hanskat tiskiin". Koville näköjään ottaa kun et olekaan enää kuningatar. Muokattu: 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta Itse tykkään tästä tummasta taustasta, ei ota silmiin niin paljon, yleensä muutoinkin minulla näyttöjen kirkkaudet minimissä, hyvä päivitys 👍
Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 20232 vuotta Hyvä että on vaihtoehtoja, mutta olin saada surmani järkytyksestä kun tausta oli muuttunut pyytämättä ja yllätyksenä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään