Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mielipiteitä erilaisista asioista lyhyesti

Featured Replies

Kirjoitettu

Roinaa merenpohjasta. Tuosta on hyvä jatkaa testailua ja tuotekehittelyä, kun nähdäät mitkä osat ovat kestäneet veden paineen.

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

• Viestejä 972
  • Katselut 84.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Talvi on hanurista. Lyhyt oma mielipide.

• Piti pyytää ChatGPT:n versio tästä miehestä:  

• Mielestäni "banaanisaaret -topic" on hyvä lisäys, selvästi esille miksi joku nimimerkki on bännätty, ei tarvitse kenenkään kysellä, napista ja jupista jälkikäteen, loistavaa. 👍

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
26.6.2023 klo 19.44, Jopotuinen kirjoitti:

Ameriikassa, jos perhe menisi alasti saunaan, niin jokin insesti tapsaushan se siinä.

Saksassa taasen on jotain sekasaunakoodeja ja löylymestari.

Kirjoitettu

Ja eikös se ole jonkinmoinen kunnia, jos se löylymestari tulee pyörittämään pyyhettä just sun edessä ?

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

Opetusvideo joka lähtöön: 1. päivä bordellissa.

Ei pitäisi nauraa. Saksalaisella kielialueella bordellin perustaminen on kunnan maankäyttöön liittyvä lupa-asia.

Itse asiassa etsin alastisaunomisohjevideota. Heti opin uutta. Saunan voi rakentaa itsekulkevaan rakennuskoriin ja saunoa 12 metrissä. Aloittelija saisi saunoa 45-55 asteisessa saunassa ala-lauteilla ja löylyä saa heittää enintään 3 kertaa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Tour de France alkaa lauantaina. Ekat 3 pätkää ajetaan Espanjan puolella. Se onkin passeli valinta, koska Ranskan puolella on nyt likimain sisällissotameininki päällä. Sisäministeri on pyytänyt aluejohtajia katkaisemaan julkisen liikenteen ensi yöksi.

Kirjoitettu

Selityksiä sijoitusmaailman huipulta. Koska kritiikkiä tulee sekä oikealta että vasemmalta, niin on tässä varmaan jotain tehty oikein.

Mä tykkään enemmän Buffetin puheista. "Mä olen parempi sijoittaja kuin te. Ostakaa Berkshire-Hathawayn osakkeita."

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Oikeassa yläkulmassa on vellikellon kuva. Sen viereessä on ratas joka merkkaa aurinkoa. Sitä klikkamalla saa valkoisen taustan takaisin.

Kirjoitettu

...niin se laiva-onnettomuus tms. mutta Sannan suhteen ei ensinnäkään ole "meiän" kun ei ainakaan minun ole,  ja siis lähinnä "heittää hanskat tiskiin". Koville näköjään ottaa kun et olekaan enää kuningatar.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Itse tykkään tästä tummasta taustasta, ei ota silmiin niin paljon, yleensä muutoinkin minulla näyttöjen kirkkaudet minimissä, hyvä päivitys 👍

Kirjoitettu

Hyvä että on vaihtoehtoja, mutta olin saada surmani järkytyksestä kun tausta oli muuttunut pyytämättä ja yllätyksenä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.