Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Onko täällä muita naispuolisia palstalaisia? no tottakai ukkojen mielestä Scarlett Johansson ( miten muuten äännetään, johansson, juhansson vai zhouhansson? )on ihana. Mun mielestä Brad Pitt on ihana sekä Clint Eastwood, ja Harrison Ford. Johnny Depp ennen. Ja Adele on ...jumalatar. Mutta samaa mieltä Aamulehden yleisönosastoon kirjoittaneen kanssa - Tarja Turusen joulukonsertti "Dark Christmas" kirkossa - mautonta. Joulu on valon ja ilon juhla! Ja mainoskuvassa Tarja Turunen näyttää noita-akalta. Ja konsertti Tampereella on vielä torstaina, todella huono valinta iltakonsertille, perjantai on monilla työpäivä. Muokattu: 4. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Karhujutusta. Eläimet tottelevat ruokaa. Seriffin olisi kannattanut ajaa safkakaupan kautta ja ostaa pari kalaa tai useampikin. Toki karhu muistaa herkkuaterian jälkikäteen ja palaa ruokintapaikalle.
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Johansson (/dʒoʊˈhænsən/) Ihan kiva tuo näyttelijän palkkahistoria (imdb), eikä ole varmaan vielä loppumassa: Black Widow (2021) $20,000,000 +back end Avengers: Endgame (2019) $35,000,000 back-end payment Avengers: Infinity War (2018) $15,000,000 Thor: Ragnarok (2017) $15,000,000 Ghost in the Shell (2017) $10,000,000 Captain America: Civil War (2016) $15,000,000 Avengers: Age of Ultron (2015) $20,000,000 The Avengers (2012) $6,000,000 Iron Man 2 (2010) $400,000
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ kun vaikuttaa skandinaaviselta sukunimeltä, niin sitten zhouhanson...ai zhouhansen....
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta ^^ Voi hitsi, ihan kiva olisi vaikka puolisoksi, mutta jos Rouva tienaa enemmän kuin itse, niin...? Ei haittaa, kaikki käy Mut emmä silti tota meitin Rouvaa tohon vaihtais, vaikka sillä pienemmät tienestikin Muokattu: 4. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Toi palkka/palkkiojuttu on kaikkiaan aika erikoista. Mitä se muille kuuluu, paljonko joku näyttelijä/golffari/tennistähti tai vastaava mistäkin suorituksestaan saa palkkaa? Ei se näyttelijä- tai urheilusuoritus ole yhtään sen parempi, saiko siitä tonneja tai miljoonia.
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 45 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mut emmä silti tota meitin Rouvaa tohon vaihtais, vaikka sillä pienemmät tienestikin Jaha, rouva lukee myös tätä foorumia näköjään. Kivasti sanottu kuitenkin... ^Nyt kun Frendien näyttelijät ovat ajankohtaisia Chandlerin poismenon johdosta, niin mulle ainakin tuli Frendien loppuaikana vähän sellanen "jakson täytyy olla täydellinen, kun noi nettoaa näin paljon"-fiilis ja se vähän jopa vesitti sarjaa. Joku suomalainen moraali "se saa miljoonan tosta... ei edes naurattanut"-juttu. Kyllä jos joku tienaa enempi kun mitä kaivurista pitää maksaa per tunti, niin oletetaan että se tekee kaivurin työn tai enemmän. Muokattu: 4. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta 6 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Kyllä jos joku tienaa enempi kun mitä kaivurista pitää maksaa per tunti, niin oletetaan että se tekee kaivurin työn tai enemmän. Tää oli hyvä huomio. Raksa-alalla tontille tunkee kaveri, jolla on rintataskussa ristipäämeisseli ja pyytää kympin vaille saman kuin heppu, joka tulee 200.000 euron koneella. Sähkömies. Mitä jos rikkoisi netissä hydraulipuristimella esineitä ? Ai tää oli jo keksitty. Maailma on ihan hullu.
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: Mun mielestä Brad Pitt on ihana sekä Clint Eastwood, ja Harrison Ford. Johnny Depp ennen. Vaimo katsoo pretty womanin jokaisen uusinnan = Richard Gere. Eilen oli bodyguard ja ennen kaikkea Kevin Costner. Mun suosikki on Salma Hayek. Muokattu: 4. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ ai niin joo, Kevin Costner. Paitsi ei tuota bodyguard-siirappia. Viggo Mortensen on myös ihana. Ja suomalaisittain Samuli Edelman ja Samu Haber.
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Jaha, rouva lukee myös tätä foorumia näköjään. Kivasti sanottu kuitenkin... Eikäku, miten sen nyt muotoilisi, sitähän ollaan tässä jo vanha mies, ja... äh, antaa olla 🤔
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Ahaa, vähän niinku ku mä en uskalla ostaa moottoripyörää kun pelkään että lähtee käsistä ja en pysy kyydissä
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ Moottoripyörissä on hallintalaitteet, joilla vehjettä komennetaan. Ja jos ei ole erityistä nuorisolle ominaista näyttämisenhalua riski on aika pieni.
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Mutku moton etujarru onkin toisella puolella kuin fillarissa ja sitku...
Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Siis mä ajoin moposkootterilla ja sekin meinas lähtee käsistä pari vuotta sitten. Skidinä ajelin crossipyörillä ja nehän keuli pelkällä kaasulla vahingossa jne. . riski on iso !
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään