Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 20232 vuotta Tuohon näyttelijäjuttuun... ihan kuka tahansa näistä... 😊 Ja vielä Kristen Bell + Halle Berry listan jatkoksi 😋 Muokattu: 5. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta Mä olen aina luullu että Blake Lively on mies...siis kun olen lukenu näyttelijälistaa. Pyyhi toi exhibitionisti Megan Fox listaltasi!!!
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta Ei se oo mun lista vaan jonkun "sebastian 387" nimisen tyypin. Joo, M.Fox oli kyllä vetävämpi, ennen kuin hän pumppasi itsensä täyteen täyteaineita. Miehen puolikkaissa taisin nähdä ekan kerran parikymmentä(?) vuotta sitten ja oli kyllä mieleenpainunut näky 😋
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ muistan Megan Foxin jostain fantasia-länskäri elokuvasta, joku "Blueberry" ja oli silloin ihan "normaali". Mulla on hahmoista 16" nuket. Mutta yököttää että kekkuloi gaaloissa tms. kokovartalonäkyvissä "vaatteissa" ja tietysti piti toimittajalle kertoa että jouduin leikkaamaan hienoa paljettista ihoamyötäilevää kokovartalohaalaria alapäästä, että pystyi harrastamaan seksiä ukkelinsa kanssa, kun se halu tulee ...yök yök, yök. Onneksi useat tähtinäyttelijättäret ovat alkaneet julkaista meikittömiä kuvia, että näinkin voi olla. Sitten on näitä joita ei tunnista ilman meikkiä, esmerkiksi Adele on aika erinäköinen ilman meikkiä. Varmaan on toi Megankin, ja Kardashianit.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Noihan elää julkisuudella, mä esim. tuskin tiedän keitä noi on joten en ole antanut omaa panostani heidän elättämiseen. Heillä on faneja ja sitten on niitä jotka inhoavat... kummastakin saa lööppejä.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: ...ja tietysti piti toimittajalle kertoa että jouduin leikkaamaan hienoa paljettista ihoamyötäilevää kokovartalohaalaria alapäästä, että pystyi harrastamaan seksiä ukkelinsa kanssa... Lucky him Mutta joo, on ihan ok modata gaala-asua ja pökkiä menemään jonkun juhlatilan siivouskomerossa, mutta on turhan alleviivaavaa julistaa sitä toimittajille.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja ^Sitä ei tapahtunu josset julkaise? Tosiaan ehkä liian vanha someen ja iltapäivälehdet varsinkin tuntuvat enempi some-postauksilta kun journalismilta. Ei tule kulutettua näitäkään, en muuten lue lehteäkään enää vaikka vaimo sen vaatii tilattavaksi. Helpommalla pääsee, kun ei oikein seuraa maailman ja varsinkaan Lahden asioita. Arska ja Reiska kertovat keskiolutbaarissa tärkeimmät.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ^Sitä ei tapahtunu josset julkaise? Tosiaan ehkä liian vanha someen ja iltapäivälehdet varsinkin tuntuvat enempi some-postauksilta kun journalismilta. Ei tule kulutettua näitäkään, en muuten lue lehteäkään enää vaikka vaimo sen vaatii tilattavaksi. Helpommalla pääsee, kun ei oikein seuraa maailman ja varsinkaan Lahden asioita. Arska ja Reiska kertovat keskiolutbaarissa tärkeimmät. Lahdessa taisi muinoin ilmestyä ihan oikea sanomalehtikin, kunnes tää keskisuomalainen-tyyppi ja internetin ilmaistarjonta pilasivat sen.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta Niin siis tämä tiukka haalari oli jonkun kuuluisan muotisuunittelijan luomus, ja oli vaan lainassa esittelyä varten. Megan: "toivottavasti asun voi korjata". Aikoinaan "Tuttu Juttu" ratkaisi presidenttipelin Ahtisaarelle. "Elämäni Biisi" ratkaisi että Mika Aaltola on pois loppupeleistä.
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ Ei ratkaissut silloin, eikä ratkaise nytkään, vaikka media toisin haluaisikin
Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ olen eri mieltä. Mutta pressaksi ei tule Mika Aaltosta, onneksi. En tykkää. Väkinäinen, liian minäitse ja asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Voin nyt kertoa ketä äänestän ekalla kierroksella. Kun aikoinaan Trumpista tuli USA:n pressa, totesin että meillehän sitten voisi pressaksi tulla Hjallis Harkimo. Mun on pakko äänestää Hjallista ekalla kierroksella. Meitä on paljon joille ehdokkaan julkisuuskuva, tai vaikutelma millainen on, on suuri merkitys. Pressanvaalit on henkilövaalit. t. ylipäällikkö Muokattu: 5. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta Mua naurattaa aina Naapurin maalaiskana-tavaramerkki. Tietääköhän naapuri, mihin hänen kanansa häviävät ? Sillä on varmaan niin monta, ettei pysty päivittäin laskemaan. Muokattu: 6. Marraskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta Mua taas naurattaa nuo "Takuumurea liha" mainostukset. Tekee monesti mieli kysyä tarkemmin takuuehdoista mureustulkintoineen, sekä palautuskäytännöistä
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta Mietin tuossa ajellessa...kyllä se oli "peijoonin karjalanpaisti" johon pressanvaalit ratkesi. Jäi eilen välistä Elämäni Biisin se loppuosa, ostin Ilta-Sanomat jossa on Mika Aaltosen puhuma sanasta sanaan. Siis sehän piti olla oman elämäni biisi, ei jonkun toisen. Ja se vaimon elvytys elvytyskiellosta huolimatta, olisi ehdottomasti saanu jäädä kertomatta. Jos kirjaat elvytyskiellon ja silti joku elvyttää, se ei ole sankarillinen teko vaan kiusaamista. Vaikka miehen teon ymmärtääkin erittäin hyvin. Autolla kaupasta ajellessani tuli jälleen mieleen että tämä kaikki sitten revitään auki....ellei jotain tapahdu. Jos Venäjä hyökkää Suomeen, luultavasti ratikan rakentaminen ja Puskiaisten reitti...jäävät rakentamatta. Eikä Loukonlahden pelloillekaan tule asuntoja...
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ Se raideväli vain sovitetaan venäläisen ratikan mukaiseksi. Rautatiestöhän sitä on jo nykyisinkin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään