Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mielipiteitä erilaisista asioista lyhyesti

Featured Replies

• Viestejä 972
  • Katselut 84.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Talvi on hanurista. Lyhyt oma mielipide.

• Piti pyytää ChatGPT:n versio tästä miehestä:  

• Mielestäni "banaanisaaret -topic" on hyvä lisäys, selvästi esille miksi joku nimimerkki on bännätty, ei tarvitse kenenkään kysellä, napista ja jupista jälkikäteen, loistavaa. 👍

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ ja minä kans....ja myös minä olen aina oikeassa. En mä muuten kirjoita jos en ole varma...  😄 

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Camo-kuteet siviileillä ja camo-kuvioiset retkivälineet, puhelimen kuoret, maglite ym., on mummielestä vähän kummallisia. Ei muuten varusesine löydy kovinkaan helposti, jos sattuu putoamaan polun varteen. Tietysti jos on tarkoituksena kadota metsään ja vaikka ammua itsensä, niin maastopuku on hyvä haittaamaan löytymistä ja perilliset kiroilevat kun kadonnut julistetaan kylmäkalleksi vasta vuosien päästä. Ja miksi mp-messuille pitää laittaa ajokamat päälle kypärää lukuunottamatta? Eihän siellä ajeta.

Kirjoitettu

Multa hävisi rautakanki mystisesti jo reilu 10 vuotta sitten, eikä ole tullut vastaan.
Ostin uuden keltaisen ja johan muuten löytyy helposti kanervikosta. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Camokuteissa voit saada vähän palkkasoturin statusta norkoilemalla ostarilla. Vähintäänkin luulevat palkkionmetsästäjäksi. Yllättävän moni kaveri harrastaa maanpuolustustoimintaa ja vapaaehtoisia kertauksia ja näille tarttuu tuota metsäkuosia. Moneen kertaan kerrottu tarina kun lentokentällä meni jengiä "operaattorikuteissa" , mutta melkein sanoisin että eivät olleet sotimaan menossa. Pitäähän monet skedekenkiäkin, vaikka eivät omista lautaa tosin.

Ite pidin nuorempana kanssa, mut syy oli se että pystyi heittämään kebabit housuille, eikä oikein näkynyt. Okei okei, oli ne räyhäkän näköiset. Armyhenkistä kamaa toki vieläkin käytännöllisyyden takia, mut enempi yksiväristä nykyisin.

Kirjoitettu

Metsästyskama on samasta syystä loistavaa laittaa päällensä, vaikka menis vaan käyskentelemään metsään. Se on tehty siihen tarkoitukseen yleensä laadukkaista matskuista.  Kauppakeskuksessa niillä tosin saa eräjorman maineen...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Jep. Mä olen jäänyt koukkuun reisitaskuihin, ei mahdu kamat muuten mukaan. Se on sitten laukku tai vyölaukku vaihtoehtona.. kumpikaan ei puhuttele. Kun on tarpeeksi ikää, niin sitten se metsästys/kalastusliivi ja kipparihattu, housut jotka ylettävät puoleenväliin reittä ja tietty sandaalit.

Kirjoitettu

^ Talvella takki korvaa reisitaskut. -20°C shortsit ja sandaalit ovat vähän vilpoisat.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Korjaus housuihin: siis puoleenväliin säärtä, eli nämä "jalanpaksuntajat" joissa kenen tahansa jalat näyttävät norsun jaloilta. Tähän kun lisää harmaat sandaalit ja vanhuksen gravitaatiovenymäkorvat ja nenän, niin köyhän miehen norsu-look on valmis! Toinen hyvä eläin-look ikäihmiselle on panda, kumpikin silmä mustana, valkoinen takki, missä isoja mutalänttejä.  Vittuilu keskikaljabaarissa ja kotiinoikaisu pellon kautta on tässä hyvä konsti.

Kirjoitettu

Tuossa kun työstelin vanhoja lomavideoita, niin yhdessä on joku ukkeli kun on punaiset caprit, nahkasandaalit, pikeepaita ja aurinkolasit.
Aikas komee tyyppi, kukaha lie mahto olla.

Kirjoitettu

'Mies Caprin saarella vuokraa punaisia skoottereita.' Itse asiassa skootterit olivat keltaisia (ihan pieniä taka-alalla). Mies kehui vuolaasta olevansa Kimin kaveri.. Hyvä niin, mä en ollut.

DSCF2231.JPG

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.