Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, alpensau kirjoitti: Käykö soratie ? Toki. Paras olis mahdollisimman rauhallinen pätkä missä kulkee joku muu kerran jouluna ja juhannuksena vain eikä olis sivutien risteyksiä mäessä jotta voisi aina alaspäintullessa ajaa sen minkä pyörä nyt rullaa polkematta ilman jarrutteluja. Tämä on tätä jokavuotista miettimistä että joskus olis tuommonen Everesting kiva suorittaa. Jäänyt ainakin tähän päivään mennessä tekemättä, ja jää vielä toistaiseksikin mutta koskaan tiedä mitä inspistä saa yllättäen. https://everesting.cc/
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20241 vuosi 39 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Nii, ja onhan myös se panomies! Panomies mainittu!
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^ siis taannoinhan ( tai on tästä jo aikaa...) oli vaali-ilmoituksessa ( kunnallisvaalit?) että ammatti "palomies" oli vahinkossa menny "panomies". Miten kävi, todennäköisesti tuli äänivyöry...
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20241 vuosi 4 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Näemmä: http://www.hmltarmo.org/2002/tulokset/roopen_makitempo_2002.html jaha...se vaan että sen kerran kun jäin toiseksi, niin Lehtimäen isä tuli vielä nälvimään. Oikeesti tosi säälittävää lyödä lyötyä. No, kateuskin pitää ansaita.
Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 20241 vuosi Siis tämä "ajokorttitodisus etänä". Töissä tullut jo kaksi asiakasta, saaneet etäfirmalta mainoskirjeen, ja olettaneet että pitää mennä ajokorttitarkastukseen ( vaikka ajokortin voimassaolo päättyy vasta 2026 ) no onneksi se olin minä joka heille edellisen todistuksen tein, ja kirjaan asiakastietoihin jos vaadin aikaistetun tarkastuksen esimerkiksi 3 vuoden kuluttua. Traficomilta tulee se kirje että pitää toimittaa lääkärinlausunto ja hakea ajokorttia - ei se tule etälääkärifirmalta! Mutta olivat saaneet käsityksen että pitää saada lääkärintodistus... Ylipäätään, lääkärikeskus voi mainostaa netissä ja lehdissä, mutta noi kirjeet sopivan ikäisille asiakkaille on mun mielestä liikaa. No kumminkin tulivat tuon kirjeen takia minulle, on ollu puhetta tuosta etätodistus-systeemistä ja kukaan ei pidä sitä hyvänä. Lääkärin pitää nähdä asiakas/potilas ja tehdä siinä havaintoja ( ei kaikkea erikseen tutkita tai testata, vaan siinä tehdään havaintoja muuten ) ei sitä ajokorttitodistusta voi tehdä jos joku muu on kysellyt ja näet vaan asiakkaan pään videopuhelussa. Ja kuinka monella yli 75 vuotiaalla on videopuhelu-yhteydet ja osaa käyttää. Minulla ei ole, enkä osaa käyttää, enkä haluakaan. Mahtaako tuo etäfirma tehdä kieltäviä päätöksiä? Tuskin, mutta kun se puoltava lausunto yli 70-vuotiaille ei ole itsestäänselvyys. Viime vuonna hylkyjä tuli aika paljon, tänä vuonna olen laittanu aika paljo ajokokeeseen. Kyllä "ajoneuvolla ajo kielletty" tai ei saa ajaa, pitää tietää jos autolla ajaa. Muokattu: 3. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20241 vuosi Voihan sensitiivisyyslukija, -katsoja ja -tekijä sentään... :https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808aff2e-86f9-4774-862f-4ffb81028c83
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20241 vuosi Sanna Marin julkaisi kuvia illanvietosta ystävättäriensä kanssa..."syvä kaula-aukko vilahti takin alta" - siis toi toiseksi viimeinen kuva? no siinä on mustan paidan kaula-aukossa jotain niittejä kiinnityksenä. Ei siinä kyllä varsinaisesti kaula-aukon syvyys näy. Huonoja kuvia. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/05068c77-17fd-472b-848a-917031629f24
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20241 vuosi Sanna-julkisuus lyhyesti. Sanna siellä, Sanna täällä, Sanna istuu, Sanna makaa, Sanna katsoo puun takaa. Taitaa demareilla olla starat vähissä. Muokattu: 4. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^ toimittaja Sanna Ukkola aivan oikein totesi että aikoinaan haastattelussa Sanna Marin "pelkäsi" että julkisuus seuraa häntä poliitikkouran jälkeenkin. Mutta kun totuus on se että Sanna Marin nimenomaan pelkää ettei julkisuus seuraakaan, nyt on sitten laitettava vaikka mitä postauksia että ollaan muotimessuilla, kivaa illanviettoa kavereitten kanssa, minä täällä ja tuolla...ottaahan se koville kun Suomella on nyt uusi "ykkösnainen" ja "tyyli-ikoni" Suzanne Innes-Stub. Sanna ei taida saada lainaksi edustustehtävissä 100 000 euron korua ( ja se oli todella upea koru). Molemmat naiset voisivat varmaan kyllä ostaa kyseisen korun..se olisi kyllä hieno asia, tukea suomalaista korumuotoilua.
Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^^ Just kun meinasin laittaa saman rallatuksen. Sanna edestä, Sanna takaa. Sanna istuu, Sanna makaa. Pistänyt merkille iltapaskoissa Sannan nauttivan edelleen laajennettua somesuojuojaa, eikä juttujen yhteydessä kommenttipalstoja edelleenkään avata. Lienee sellainen käsky käynyt aikanaan PM:n toimistolta ja ohjeistus jäänyt voimaan. Muokattu: 4. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20241 vuosi No edelleen ihmettelen..käyn aamulla kaupassa niin tosi monesti se panttipullojen/tölkkien ammattilaiskerääjä tulee siihen, yritän olla huomaamaton mutta ei auta... Että mistä ihmeestä on saanu tietooni mun nimen, ammatin, työpaikan kun en todellakaan kerro näistä asioista missään. Tänään kun olin kesäkurapyörällä liikkeellä, niin totesi että "Teillähän on semmoine kalliimpikin pyörä.." joo en ole mitään fillareistani hänelle kertonu, mutta totesin että joo... Ja miksi. Jos tapaan jonkun ihmisen usein kaupassa, ei nyt ole mitään mielenkiintoa selvittää kuka, ammatti, työpaikka, minkälainen menopeli on.. Kertoi jälleen kun oli käynyt ajokorttitodistus-tarkastuksessa ja maksoi 114e. Kyseli sitten meidän hintaa, no sen kerroin. Mutta tosi hyvä että kävi jossain muualla... Ja sitten mitä ihmettä valittaa rahasta ja miten kaikki on niin kallista esim. fillarin ulkorenkaat, saa about 100e päivässä niistä panttipalautuksista, eikä varmaankaan maksa veroja, ja lisäksi ehkä työttömyyspäiväraha tai toimeentulotuki/eläke. Onko tämä typpi joku palstalainen? Muokattu: 7. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^ no en ole täälläkään ammattiani tai työpaikkaani mainostanu, eikä ole työpaikkaani täällä kertaakaan mainittu, ja toivon ettei mainitakaan.
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20241 vuosi Yksi vaihtoehto on googlettaa itsensä. Harva päätyy julkisuuteen ilman omaa tahtoa. Muokattu: 8. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään