Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Hä! Kui tossa lainauksessa on nasahtanut hymiöt päälle, alkuperäisessä ne on edelleen sammuksissa??!
Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20251 vuosi No tulee se ihan kaksoispiste ja C taikka D , tämän jälkeen välilyönti 🙂 ja 😄 Muokattu: 3. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja :C :D :) Tuossa on nyt välilyönnit etu- ja takapuolessa, eikä yhtään naurata. Mutta [WIN] + [.] auttaa kyllä 🙌
Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20251 vuosi 9 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mutta [WIN] + [.] auttaa kyllä 🙌 Aika paljon oon aateekoota tunkannut, mutta tää oli mulle uusi 🫨🧐🤪
Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 20251 vuosi Kokeilu - aiheena loma 👜 🛸 🍺 💃 Muokattu: 3. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20251 vuosi Sivun hyppiminen takaisin ylös loppui, kun poistin erikseen asentamani ikonisovelluksen. (hymiö) Käyttis linux mint 21.3 Argh ! Ei loppunutkaan. Muokattu: 4. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja ^ "Kokeilkaa tekin, Windows!" (Mistä lie juolahti 70-luvun Tag pesupulverin TV mainos)
Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20251 vuosi 16 tuntia sitten, concorde kirjoitti: Aika paljon oon aateekoota tunkannut, mutta tää oli mulle uusi 🫨🧐🤪 Mä opin ton suht hiljattain myös kun tuo on keino saada hymiöitä sähköpostiin (esim Outlookilla työsähköpostia kirjoittaessa).
Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20251 vuosi 🤪 Helpolla pääsee, kun kopioi hymiöt toisten teksteistä. Tuo iso tuli hiiren oikealla näppäimellä 'kopioi kuva'. Muokattu: 4. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau korjattu puoli
Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Mutta IT harmia pukkaa. Brother tulostimeen putkahti päivitys. Lataus ja asennus: Salasana? Mulla mitään salasanaa ole, eikä koskaan ole ollut. Netin ohjeistus hakea salasana tyyppitarrasta. Tarra löytyy, mutta siinä mitään salasanaa. Vittu näitä vehkeitä 🤬 Edit: ChatGPT löysi pari Brotherin käyttämää oletussalasana ja eka niistä otti heti osumaa. Muokattu: 4. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja No nyt sitten läppärillä lakkasi hiiren rulla kelaamasta => restart => blue screen: valinta Käynnistä WIN11 ja rulla toimii taas. Ja brother ilmoitti softan päivitystarpeesta. No, tämä meni heittämällä sisään.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20251 vuosi Nettisivujen hyppiminen saattoi johtua käyttiksen päivityksestä uuteen versioon. Kun rullasi koneelle tallennettuja asiakirjoja, ei mitään hyppimistä. Siis vain nettisivut hyppivät takaisin ylös. Tänään aamulla oli pari päivitystä ja kuvaruutu rauhoittui.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja No nyt nasahti toisi outo pulma. Tein NanoCAD ohjelmalla shabluunan DIY virtalähteen naamataulun aukotuksia varten. Kun sitten tulosti lapun laserilla, 1:1 mittakaava ei enää täsmännyt, oli tapahtunut mystinen 4% shrinkfaaltio. Syytä tähän ei löytynyt CAD tulostusasetuksista kuin ei myöskään tulostimen skaalausasetuksista. Ratkaisin pulman tässä tapauksessa pulman säätämällä mittakaavaksi 4% korjatun custom arvon ja sain oikean kokkosen tulosteen. Jotenkin tuntuu, että nyt ollaan pääsemättömän pulman edessä. Onneksi mittakaavassa olevia tulosteita ei nyt juurikaan tarvitse. Vittu näitä vehkeitä! 🤬
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20251 vuosi Jos ajaa laikalla viivaa pitkin, aukko leviää tarpeelliset 4 %, helposti ylikin. Jos piirtää tarkkamittaisen aukon, pitää ajaa aukko viivan sisälle.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään