Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: Katoin noi pyörälinkit ja hitto, noi olis ihan kelpo tarjokkaita Suomessakin. Ei ehkä kukaan meistä noita ostaisi, mutta "normi-ihmiset"... Tuo graveli on vieläpä ihan hyvän näkönen sanoisin että jopa kauniimpi kuin monen ns. "merkki" valmistajan tuote, osatkin ihan ok tohon hintaan, ei suomestakaan saa Shimpan clarista kummempaa 700€ ja Claris on ihan ok hyvä osasarja, mulla oli Kona lava domessa alivio/altus osat ja hyvin kesti pari kolme vuotta mitä se mulla oli, ehkä ainut mikä tossa saattais tökkiä on tuo paino 13,5kg mutta toisaalta mulla on nyt 1997 vuoden Hahanna mikä painaa varmasti enemmän Uskaltaisin väittää että jos Lidl tois nuo gravelit myyntiin suomessa niin ne vietäis käsistä, niitten pitäis perustaa verkkokauppa näille sekatavarakauppa tuotteille, varasto vois olla sitten vaikka siellä Saksassa. Mutta joo meni offtopicin puolelle, eikä ole tähän hätään nyt laittaa ohrajuoma suosituksia, Stubbin sanoin sori siitä. Ps. Siirretään keskustelu oikeaan lankaan niin ei mene hyvä olut topic pilalle pyöristä lörppöttämällä. --> https://www.fillarikeskustelu.com/topic/1193-lidlin-pyöräilykama/ Muokattu: 19. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Nickname Lisätty löpinää
Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 20241 vuosi Mulla taas tylsästi punaviinilasien välissä se sama Lahden Neipa. Tuli ostettua jokunen...
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20241 vuosi Lähimyymälän yllätys, Olvin Liettuan tuotantoa. Hassu pintin tölkki. Ei kummoinen tuote, perus makeahko itälager. Tulipahan kokeiltua. Muokattu: 20. Lokakuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 20241 vuosi Karhu Laku Porter. Olipa maukkaan positiivinen, pehmeähkön lakuisa kokemus. Jatkoon ehdottomasti.
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20241 vuosi Suomenlinnan Nordic Chaos huuhtelee huonon lonkeron aiheuttamaa pettymystä. Sauna työviikon päätteeksi pitäisi kyllä haalia UNESCOn maailmanperinnnöksi. edit. saunaperinne onkin ollut jo vuodesta 2020. Otan kylpytakkini... Muokattu: 8. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi En juonut nyt vaan jo pari viikkoa ja monta olutta sitten Rothaus Pilsin. Onko tuttu. Kaveri suositteli ja tarjosi sitä asennusoluena, kun säädin hänen perheen pyöriä. Olen sen jälkeen (oluen nimeä muistamatta) yrittänyt löytää sitä kaupoista ja lähialkosta muttei olu osunut silmiin. Etiketti kun on sen verran erikoinen, että olisin kyllä sitten muistanut nähdessäni. Mutta nyt kun varta vasten tarkistin häneltä nimen niin löytyy sitä onneksi samalta kylältä pari kilsaa kauemmasta Alkosta. Kuulemma joistain Cittareistakin. https://www.alko.fi/tuotteet/736216/Rothaus-Pils/
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ On tuttu tuote, velipojan appiukko taannoin tutustutti. Pitääpä kuikuilla kaupoista, muistelisin K-superissa nähneeni.
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi Aura olutta. Jonain päivänä varmaankin saadaan myös Lahtelaista? Muistuu vieläkin mieleen ne mainokset, joissa sormilla muodostettiin L-kirjain. Oliskos ollut Leo Lastumäki ja joku muukin, Heikki Kinnunen?
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi Shepherd Neame Christmas Ale. Vanha klassikko löytyy nykyään ihan ruokakaupasta
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20241 vuosi 9.11.2024 klo 17.17, Densen kirjoitti: En juonut nyt vaan jo pari viikkoa ja monta olutta sitten Rothaus Pilsin. Onko tuttu. Kaveri suositteli ja tarjosi sitä asennusoluena, kun säädin hänen perheen pyöriä. Olen sen jälkeen (oluen nimeä muistamatta) yrittänyt löytää sitä kaupoista ja lähialkosta muttei olu osunut silmiin. Etiketti kun on sen verran erikoinen, että olisin kyllä sitten muistanut nähdessäni. Mutta nyt kun varta vasten tarkistin häneltä nimen niin löytyy sitä onneksi samalta kylältä pari kilsaa kauemmasta Alkosta. Kuulemma joistain Cittareistakin. https://www.alko.fi/tuotteet/736216/Rothaus-Pils/ Oli K-Supparissa kolmea laatua Rothausin tuotteita.
Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 20241 vuosi Eilen join Brooklynin Stonewall ipan. Tälle illalle Rothaus jääkaapissa. Huomenna menossa saunailtaan niin vois koittaa tänään olla tuotakaan yhtä juomatta. Saa nähdä miten käy.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään