Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20251. Joulu Viimeisin on la iltana Hyvinkään Crafters ravintolassa juotu joku "nepa". Nimeä en muista mutta ihan hyvä oli. Mutta vaikka se viimeinen ei ollut niin aiemmin, ehkä edellisenä viikonloppuna juotu Oceanic neipa oli aika hyvä. Tosi hedelmäinen mutta mulle maistui hyvin. Mietin, että pitää ostaa toistekin. Ainoo vaan että nyt ajattelin jouluun saakka olla ostamatta juomia (kotiin). Kahdet juomingit kyllä tulossa muutoinkin niin ne ja niissä tatjolla olevat juomat saa riittää. Toinen omaan laskuun baarissa ja toinen kaverin tasavuotisjuhlat joissa juomaa kuulemma riittää.
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 202512. Joulu 2 tuntia sitten, Jsavilaa kirjoitti: Jaha, miltä Varikko maistui? Pitänee pistäytyä, nuoriso-osasto asustelee hoodeilla. Toppilaklubikin on kokematta, Ykällä tuli joskus käytyä.
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 202513. Joulu 12 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Jaha, miltä Varikko maistui? Pitänee pistäytyä, nuoriso-osasto asustelee hoodeilla. Toppilaklubikin on kokematta, Ykällä tuli joskus käytyä. Aika perus tumma laakeri, ihan maukas ja saattaa ostaa toistekin. En käyny pääkallopaikalla, tämä osui silmään Ritaharjun ääs-kaupassa, varmaan löytyy muistakin Oulun s-putiikeista, jos ei vielä niin pian.
Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 202515. Joulu Oceanic neipa. Mä olen jotenkin hieman tykästynyt siihen. Hieman vahvempihan tuo kyllä on (6,0 %) eli montaa ei kannata arki-iltana hörppiä.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 202520. Joulu Keisari Amber nautittuna kotateltassa kamiinan lämmössä Kirkkonummen Porkkalanniemessä. Just nyt.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään