Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 20242 vuotta 6 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Toi on hyvä alkoholisteille "emmä juonu kun six päckin", mikä sit vastaa kolmen litran viinipahvipakkausta tai neljää viinipulloa . Tuli mieleen kun joskus Suomessakin oli noita litran kaljapulloja, niin yks kaveri oli vaimolleen selittänyt "emmä juo kun kaks tai kolme kaljaa" ... Mutta asiaan, parhaillaan särvin Punk IPAa. Tää oli erityisherkkua kun sain hanasta Manchesterissa. Juuri nyt Punk IPA, tosin tölkistä. Hanasta loistavaa.
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20242 vuotta Alkoholiton Becks blue oli viimeisin olut. Sen jälkeen kylläkin ihan tavallista punkkua vielä myöhemmin illalla.
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20242 vuotta Corona cero 0,0% oli hyvä, ehkä paras alkoholiton olut minkä olen juonut.
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20242 vuotta Tuplaviipale limeä sekaan saa sen tosiaan maistumaan varsin käypäiseltä.
Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 20242 vuotta Tässä huomaa sukupolvien eron, mä en näe järkeä holittomissa oluissa, maustakaan en tykkää ja jotenkin kaipaan sitä alkoholia jos olutta juon. Ykkönen tai kakkonen sen sijaan on ihan jees. Mä join aikanani tosi paljon ykköstä, oli semmonen kausi että oli vaikka lauantaina kiva korkata joskus neljän aikoihin ja särpiä olutta kunnes meni nukkumaan... siinä olisi ollut kaameessa kondiksessa normioluelle, mutta jos joi jonkun 12 ykköstä, niin vastasi about six päckiä normikaljaa.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta Hemmetti, kävin tänään Kustavin A-marketissa (eilen eivät päästäneet sisään) ja piti tuoda tuota Obolon olutta kannatuksen vuoksi, mutta karkkikaupan ovien avautuminen sitten toisella yrityksellä sai koko asian unohtumaan Mutta mahtokohan tuolla olla saatavuutta myös paikallisessa Salessa, täytyykin Googlailla. Muokattu: 24. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta 1 minuutti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Hemmetti, kävin tänään Kustavin A-marketissa (eilen eivät päästäneet sisään) ja piti tuoda tuota Obolon olutta kannatuksen vuoksi, mutta karkkikaupan ovien avautuminen sitten toisella yrityksellä sai sitten koko asian unohtumaan Mutta mahtokohan tuolla olla saatavuutta myös paikallisessa Salessa, täytyykin Googlailla. Perus 5% Oboa tarjolla molemmilla ketjuilla (K&S) Strong 8,6% vain A-ketjulla.
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta Google tiesi, että vain A,K ja S-kaupat, eli ei koskisi Salea?
Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 20242 vuotta Eikö Sale (ei se ex-pressa) ole S-ryhmää? Muokattu: 24. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 20242 vuotta Oluen ympäriltä tämäkin. Saksalaiset ovat tykästyneet vehnäolueeseen. Kun mä pyydän Keski-Euroopassa olvia, aina kysytään, että vehnäoluttako. No ei. Tuossa baijerilaiset vehnäoluet (Franziskaner Weissbier ?) on levitetty liikenneympyrään Ylä-Itävallassa. https://ooe.orf.at/stories/3258509/
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään