Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

Oho, nyt tuli Postilta kysely, että milloin haluan jääkaappini tontille. 2-3 vko piti olla toimitusaika ja nyt jo tarjoavat sitä perjantaiksi.

Siirsin toimituksen tiistaille, kun olin valinnut, että toimitus ilman kantoapua käy ja nokkakärryt ovatkin nyt sitten toisessa osoitteessa jotka pitää sitten hakea ensin.

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 76.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Kyllä olen! Rahtarin kanssa kannettiin uusi kylmiö tupaan. Siellä hurisee jo.

Ja se vitutksen napa-avain on nyt siirtynyt DHL/Posti kuormaan, viimeistään 19.5. perillä.

Kirjoitettu

Joo, Amazonista tuli ovelle just ruokaa parikymmentä kiloa. Ja varpaiden lämmittimiä.

Kirjoitettu

Paljonko säästät tolla Amazon tilailulla about prosentteina? Meinaan varsinkin kun aikuiset lapset tulevat kylään, niin meinaa nykyhinnoilla rahat loppua. Josko rupeisikin tilailemaan tuolta. Ja mitä tuolta kannattaa tilata? Toki tilasin juuston Italiasta Amazonilla ja ihan jees, mutta ei varmaan mitää lihoja sun muita makkaroita?

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Mä olen ollut siinä käsityksessä, että VesaP:n ruuat Amazonista on suklaapatukoita, energia juomia jne. eli ei ns. tavallista tuoretavararuokaa.

Kirjoitettu

No sieltä voi lähtee selaamaan ihan itse että mitä tuotetta on tilaamassa että kannattaako vai ei. Ennen oli siellä elektroniikat esim halvempia järjestään kuin suomessa, mutta nykyään voi olla tilanne monesti päinvastoin. Mutta esimerkkinä nuo tänään tulleet ruuat niin (mun makuuni hyviä ja täyteläisiä) mikroruokia 800g purnukat about 3e/purkki. Eli varsin edullista sanoisin. Tietysti osa jengistä kiroaa mikroruuat alimpaan helvettiin mutta se heille suotakoon, minä tykkään kun voi tuupata muutamassa sekunnissa 400g annoksen lautaselle ja vinguttaa mikrossa valmiiksi ja eiku ääntä kohti.

Kirjoitettu

Paraffiinioiljyä, glyserolia, elintarviketurvallista rasvaa kitchenaidin ratasten voiteluun, kaksi 128 sd-korttia. Amazonista.

Kirjoitettu

Joo. Paketti nallekarkkikaupasta saapui (VesaP nyt ainakin tietää). Valitsin dhl:n sijaan ups-toimituksen ja ei se ihan putkeen mennyt. Oli hieman hidas ja lisäksi vaihtoivat viime viikolla ilmoittaen, että.ä toimitus siirtyy maanantailta tiistaille. No meninkin sitten tänään konttorille ja aioin olla huomenna kotona. Ja mitä tapahtui. Lähetti soitti iltapäivällä ja sanoi olevansa oven takana. No annoin luvan jättää siihen.

Paketissa tuli nallekarkkien ja tarrojen lisäksi renkaat bike park pyörään, uudet gripit ja litkua renkaisiin.

Kirjoitettu

Posti laittoi meilä, että paketti olisi tulollaan. Luurin e-postin kun avasi, siihen saapuneiden meilien yläpuolelle ilmestyi jokin rajattu ilmoitusosio ja siinä nappi pakettiseurantaan, Vantaalla oli lajittelussa.

Nyttemmin toi ilmoitusosio on poistunut, eikä OmaPosti tiedä siitä mitään. E-postista löytyy kuitenkin Postin laittama meili, jossa kertovat pian ottavansa yhteyttä toimituksen ajankohdan sopimisesta ja kehoittavat menemään OmaPosti sovellukseen seuraamaan toimitusta.

DHL expres appi ei tunnista seurantakoodia. Mutta netistä löytyi kuitenkin joku DHL tracking johon koodi upposi. On näköjään tänään lähtenyt n. klo 15 kuljetukseen Vantaalta. Hyvässä lykyssä tänään Liedossa ja huomenna oven takana? Kummalista.

Reilu kaksi viikloa sitten tilasin Netraudasta LED paneeleita, mutta mitään ei ole kuulunut. Kyssäriä sitten sinnekin.

EDIT. Oli luurissa postilaatikko asetukset jotenkin vaihtunut, "kaikki laatikot". Kun palautti pelkän virallisen postilaatikon, niin tupsahti tuo seurantanappi taas näkysälle ja Vantaalla tuo edelleen.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Olen, näköjään. Posti toimittanut hetkeäkään aikailematta, no ei ole. Tasan viikon kesti saada paketti Liedosta Mäntsälään, olkoonkin että arkipyhä katkaisi viikon. Ihan kiva olisin halunnut tuotteen mukaan reissuun, ens kerralla sitten. -> asiakaspalautetta, negatiivista.

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Joo. Paketti nallekarkkikaupasta saapui (VesaP nyt ainakin tietää).

R2? Sietäsit saada tosin kuukauden ajan bannia tänne kun DHL:n vaihdoit UPSiin. Järkyttävä päätös. 🤯

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.