Kirjoitettu 19. Toukokuuta19. Touko Voihan hitto, tuoltahan olisi saanut sen TLK LR11 työkalun 13,18 € hintaan ja toimituskin olisi ollut rivakampi!
Kirjoitettu 19. Toukokuuta19. Touko Jaahas. Ei mul kukka ol mittä soitellu, ei puhelinta eikä ovikelloa, miten tämä voi olla näin vaikeaa? Nyt en oikein tiedä edes mihin yhteydessä, BikeDiscount asiakaspalveluun, kuten viimeksikin?Luurissa siis toi DHL/Posti seurantanappi, josta päsee DHL seurantaan.Jos loggaa tuonne OmaPosti, niin siellä ei tiedetä tuon taivaallista koko lähetyksestä!The best way to track your parcel's journey is to log in to OmaPosti.19.5.2026 11:02An attempt has been made to reach the customer.We have attempted to contact the customer by phone, but the customer’s phone number is incorrect or missing. If the delivery time of the shipment must be scheduled separately, we will attempt a second call at a later time. Please contact the sender to correct the phone number if necessary.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta19. Touko Kyllä olen! Nyt hieman erikoisempi tapaus, ainakin itselle ja jatkossa myös opiksi. Kauppareissulla ajelin erään rakennuksen ohi ja huomasin sen takana puolen kymmentä Postin jakelupakua. Pakko olla kylän jakelukeskus?Tein uukkarin, kurvasin pihaan ja astelin kysymysmerkin näkkösenä siellä hääräävien postineitokaisten pariin.Esittelin asiani ja homma lähti heti sujumaan. Asteltiin suoraan pakettikärryille ja siellähän se Jopon paketti nökötti kärryillä jakeluun pääsyä odotellen. Vähän jänskätti, että onnistuuko paketin luovutus. Järjestelmä ei tuota vielä olisi luovuttanut, mutta tyttö löi minulle paketin kainaloon. Henkilöllisyyden tarkastus kävi yllättävän sujuvasti, tyttö kysyi, että alkaako numeroni 020? Vastasin tähän tarkistuskysymykseen nyöntävästi! 😀 Toihan tarkoitti myös sitä, että puhelinnumeroni oli liitettynä toimitukseen.Ilmoitus toimitusyrityksestä oli tullut klo 11 ja jakelukeskuksessa olin klo 14.Keskuksen postituslokerikosta löytyi myös Paten valmis soittopyyntö kortti, jonka tämä olisi huomenna pudottanut postiluukusta. Tämä lappu revittiin nyt kahtia ja opastettiin olemaan reagoimatta muihin madollisiin saapumis ilmoituksiin.Paketti oli siis mennyt suoraan Postin jakeluun kulkematta Jopon oven kautta.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta19. Touko Vähän eri kun mun postikokemus: näin pakettini pinossa (fillarinrunko) ja ei millään meinannut hakea sitä, "ei ole kirjautunut järjestelmään". Kyllä se sitten haki onneksi, kun selitin että en voi tulla 30min kuluttua uudestaan.
Kirjoitettu 19. Toukokuuta19. Touko Puoli neljän aikaan sähköpostiin kilahti ilmo 😆Kotiinkuljetettavan lähetyksesi toimitusaika on nyt vahvistettu.Toimitusaika: 19.5. klo 14:10 - 16:10Toimitustapa: Puhelimessa sovitusti
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko Mulla odottaa alepan lokerossa tilaamani frisbeegolfkiekot. Nappaan kotimatkalla kyytiin.
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko Hain eilen uudet kengät upsin pisteeltä. Oli aikakin, edelliset osoittavat voimakkaita hajoamisen piirteitä. No, kahdesta parista, sama kokomerkintä, toinen aivan liian pieni, toinen vähän runsas. Mit vit!
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko ^Ainakin Castellin ajohousut on vuosien saatossa pienentyneet urakalla. Joo, mies on myös kasvanut urakalla mutta tätä tapahtui jo 10v sitten kun mies oli vielä edes kaukaisesti pyöräilijän näköinen. Aikaisempana kesänä ostetut Free Aero housut oli seuraavalla kaudella samassa koossa ostettaessa selvästi pienemmät kuin edellisen kauden housut, ja tätä trendiä jatkui vuosi vuodelta. Eli kokomerkintöihin ei ollut enää ollenkaan luottamista, että jos vielä pari vuotta sitten housut koossa L oli sopivat, jopa väljät, että ne sopisi enää uusina ostettuna parin vuoden päästä. Tiedä sit onko kengissä tapahtunut samaa...
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko Mä ostin laihana jätkänä (viime vuosituhat) Castellin paidan, tais olla XXXL tai jotain... hirveen kiree. Mä joskus naapurifoorumilla väitin että italoreleet on pienempiä, mut kovasti väittivät vastaan, vaikka kaivoin jotain rinnanympärystaulukoita tositteeksi. Mistähän ne italialaiset läski-Sopranosit ostaa kuteensa?Yks kaveri on lähes 2m ja aika tukeva/lihaksikas, painoi omien sanojensa mukaan 10kg (vaaka meni ympäri 120kgssa). Tämä meni isojen miesten liikeeseen ostamaan vaatteita, niin huusivat jo ovella "meillä ei ole noin pieniä kokoja".
Kirjoitettu 20. Toukokuuta20. Touko Tottakai nuo Italiakoot on pienempiä. Joku britti-L ja italia-L niin nehän on aivan erikokoisia. Onhan joissain vaatteissakin kokolapuissa eri koot tyyliin UK, IT, jne. Sama vaate. Eri kokomerkintä.Eteläeuroopassa ei hirveesti läskejä edes kait ole. Ranskassa ja Italiassa on euroopan/maailman parasta ruokaa, silti ei pahemmin läskejä paikallisia kait ole. Ja Ranskassa ei pahemmin ole edes mitään "kevyt" ruokaa, juustot ovat täysjuustoja eikä mitään 5% aamupalalätkiä jne, vinkkua vedetään työlounaallakin jne.Sama muuten naisten pyörävaatteissakin. Joku kunnon naispeffan omistava ei pahemmin kannata Castellin tikkuperseille tehtyjä housuja katsella. Mutta sitten taas jenkkimerkki Perl Izumin housut sopii oikeille naisille. Muokattu: 20. Toukokuuta20. Touko, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 25. Toukokuuta25. Touko No nyt polttelee, olis noutamista vailla Toki piti kerran ottaa yhteyttä ja tiedustella missä viipyy!3x LED paneeleit + kake ja langaton seinäkytkin.
Kirjoitettu 25. Toukokuuta25. Touko Oho, Outside EU levypaketti on vaivihkaa ryösinyt noutopisteeseen. Pitää vähän taas säätää matkailua lähialueilla, josko A-myymälä, ruokakauppa ja Kiertokaari niputtuisivat samalla reissulla.
Kirjoitettu Tiistai klo 17:191 vrk Kyllä olen! Hämmästys oli suuri, koska Pate oli tunkenut luukusta Suomen Tullin jo kahdesti aiemmin hukkaaman potikan, tämä oli siis kolmas tilaus samasta nimikkeestä.
Kirjoitettu 20 tuntia sitten20 h Kyllä. Kissanhiekkaa muutaman säkin kantoi Postin lähetti taas ovelle. Näköjään kesä tullut kun asuste vaihtunut taas nuorelta lähettinaiselta narutoppiin. 👍 Muokattu: 20 tuntia sitten20 h, käyttäjä: VesaP
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään