Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi Mulla mennyt kohtuu hyvin. Salaattia tulee syötyä, vähän suklaata tuli napattua eilen mut vaan yksi olut (vieläpä 0,33) ja ei mitään ihme mättöjä viikonlopun kunniaksi. Joskus kehonrakennusaikoina lauantai oli dietillä mun cheat day, jolloin sai syödä kaiken mitä ei ollut pultattu lattiaan... ai että, joskus vieläkin muistelen niitä mättöjä. Jälkeenpäin sitten monestakin paikasta lukenut että ei toi ollutkaan "aineenvaihduntaa tehostavaa" niinkään vaan suoranainen takapakki dietille.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Pitkästä aikaa tuli kiinalaista värkättyä . Kasviksia hapanimelässä kastikkeessa ja kanaa maapähkinävoi soosissa riisryynien kera. On se vaan hyvää.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Lonaksella oli tomaattikeittoa ja itse tehtyä perunarieskaa ja juustoa. Päivälliseksi loppuerä eilistä kiinalaista.
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Lounaksella oli tomaattikeittosta ja koronavarastosta kaivetun vanhan nötkötin kanssa modattu spagettikastike. Yllättäen nötkötti sopiikin tuohon erinomaisesti. Päivälliseksi paistettuja muikkuja ja perunamuussia. Muokattu: 17. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20251 vuosi Vastaan jo etukäteen koska omistan kristallipallon: Rullakebabin.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Ei nyt, mutta tuossa viikolla lihapadan ja muusin jäänteet shepherd pie-mallisena paistoksena.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Lonukalla ärnaria, joukossa nutipään suikaleita. Tykkään järjestelyn possua paremmaksi. Liha-perunaliuttulaatikko uunissa tulollansa, arvaan saavani sitä seuraavaksi. Ehdoton suosikkini.
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20251 vuosi Helsingin Vaasankadulla ravintola Tuk-tukissa thaimaalaista ruokaa. Keitto oli erityisen hyvää. Juuri sopivan tulista että selvisi yskimättä ja maku erinomainen.
Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Paistinpannussa prosessoituja muikkuja ruispalojen päällä. Ärnaria päivällä Illaksi luvassa jotakin uunissa tehtynä broilerinkoipia tomaattikastikkeessa riisryynien kera.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20251 vuosi Aloitin grillikauden 2025 ja grillasin makkarat pihalla weberillä. Metsässä on nuotiopaikalla kyllä tullut kerran myös grillattua tammikuun ekoina päivinä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään