Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 202530. Joulu 36 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Miten polkaiset Rouvan käyntiin Lähtiskö kampikäynnistyksellä? 🤭
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 202530. Joulu Tuolla menis hehtaari yhdellä latauksella. Meillä emäntä ei oo leikannut nurtsia neliötäkään. Partnerin nivelletty ajoleikkuri löytyy - kiertokanki petti pari kesää sitten (vieläkin osina). Jos ryobiin sai pelto- ja lumityökoneita kiinni, niin vois mennä harkintaan. Muokattu: 30. Joulukuuta, 202530. Joulu, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 202530. Joulu 6 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Miten polkaiset Rouvan käyntiin, että ajelee nurtsit? Kun meillä Rouva täytti 50v, ostin sille uuden pölyimurin - kahteen viikkoon ei puhunut sanakaan. Sitten, kun täytti 60v niin ostin uuden, mutta se ei toiminut. On jatkanut kälätystä, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Nyt laitoin sitten hiljattain päivitetyn imurin kylkiäisenä saadun 4x pölypussipakkauksen lahjapapereihin. Kehtasi vain naureskella antamalleni lahjalle. Helppoa. Kestän katsella rehottavaa heinää huomattavasti pidempään kuin parempi puolisko. Tosin, joudun kyllä ajamaan osan kun ei kuulemma jaksa kaikkea. Pidetään nurmi hieman pidempänä nykyään, vanha nurtsi niin siinä kasvaa kaikenlaista pientä kukkaa apilan lisäksi. Öttiäisille ravintoa, frouvakin on vanhemmiten ymmärtänyt että semmoinen tiptop piha ei ole ihan niin luonnollista. Erityisesti kimalaiset ovat suojeluksessa, niitä ei kiusita ja muutkin ovat pikkuhiljaa ymmärtäneet että ne ovat uber leppoisia tyyppejä hyödyllisyytensä lisäksi. Muokattu: 30. Joulukuuta, 202530. Joulu, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu Kirjoittaja Teroitin Fiskarsin puoliterävästä kokkiveitsestä tylsän. Tarttee perehtyä tuohon tekniikkaan hieman syvällisemmin.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu Kävin häätämässä lapsia pois talon vierestä paukuttelemasta. Vitun ilotulitteet ja ihmetyttää kuka vanhempi antaa 11v skideille pussin pommeja.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu ^ Ei niin kauhean kauan aikaa sitten ne 11v kersat ostivat ne ihan itse...
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu Joo näin oli omassa lapsuudessa. Joitain sai ostettua itsekin. Ja pommit oli ääneltään aivan toista luokkaa. Siistiähän tuo meno on 90-lukuun verrattuna mutta vastuutonta silti. Olis syytä kyllä vanhempien olla niiden lastensa kanssa niitä paukuttelemassa ja enemmän tai vähemmän selvin päin. Itse olin 2 serkkuni kanssa Lohjanjärven jäällä heidän kotitalonsa edustalla noin 10-12 ikäisenä viettämässä uutta vuotta ja kullakin oma muovikassillinen pommeja. Kävi sitten niin, että yhden meistä joku sähikäinen tai vastaava lensi yhteen muovipusseista. Älyttiin lähtee juoksee karkuun jäällä ihan hiton kovaa kun räiske takana alkoi. Yksi sen ajan kovimmista pommeista Thunder King (silloin kun ne oli entisellään) syöksyi vaakana ohitsemme ja räjähti edessämme jonkin metrin päässä. Oli melkoinen jysäys mutta onneksi ei käynyt mitään.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu Kansantarun mukaan jotkut teippasivat tykäreitä (tykinjytky?) nippuun... kyllä mä itsekin tykkäsin paukutella, mutta kesäisin. Hesasta noita sai 70-luvulla ainakin johonkin aikakauteen vuoden ympäri. Mentiin Sibeliuspuistoon tai vastaavaan paukuttelemaan. Mutta toi että tullaan jostain ihan talon viereen roskaamaan ja koiraa pelottelemaan ei musta vanhuksena ole enää siistiä ja olen ottanut oman roolini, vanha kusipää-äijä, elämän kierrossa.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu Kirjoittaja Tapana oli paukutella papatteja etusormi-peukalo kynnen päiden välissä. Taisi joku kokeilla hampaidenkin välistä. Yhdellä kaverilla läjä papatteja rukkasen sisällä ja nehän siellä sitten jostain sytykettä, tai teki itse jotain nerokasta. 1. ja 2. asteen palovammoja siitä sitten.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu ^^ Tuo seinän taakse paukuttelemaan ryhtyminen ei muinoinkaan ollut OK, paitsi v-mäisten kyylien tapauksessa😉 Pikku kemistithän mm. valmistivat ruutia itsekin hyvällä menestyksellä, kuten myös polttelivat vetytäytteisiä saippuakuplia sisätiloissa. Kaikkia harrastuksia ei aina katsottu hyvällä, outoa. Muokattu: 31. Joulukuuta, 202531. Joulu, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 202531. Joulu Ehdin töistä kotiin ennen TV1 uuden vuoden tv- lähetyksen alkua.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään