Kirjoitettu 21. Tammikuuta21. Tammi Mäkin olen monesti tammikuussa työpäivät lähes kaikki tipattomalla ja sitten viikonloppuna keskeytyy, mutta jatkuu taas. Sallittu meno.
Kirjoitettu 25. Tammikuuta25. Tammi Kirjoittaja Tai no, ei mun, mutta pelkkä videoiden katselu riitti teoksi 😄 Toki huonosti otsikoitu Iltapaskassa, ei tuo mikään yritys ollut! Alex Honnold yritti kiivetä 500-metrisen pilvenpiirtäjän huipulle – näin hengenvaarallisessa yrityksessä kävi https://www.is.fi/urheilu/art-2000011771646.html
Kirjoitettu 28. Tammikuuta28. Tammi Tein taannoin tarjouksen kunnostetusta tuollaisesta ilman asuntokilkkeitä. Myyjä vaati huomattavasti enemmän ja kieltäytyi. Soitti sitten viikon kuluttua, että ostatko, pyysin liikaa. No mä olin jo ostanut jonkun kotteron.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi ^ Hieno auto, tai ei mitään hieno, vaan upea! Paljonko myyjä olisi halunnut, jos saan kysyä?
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi Wanhat junakeulat on kyllä komeita, mutta varmaan ihan hirveitä omistaa 😄
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi 17 minuuttia sitten, concorde kirjoitti: Wanhat junakeulat on kyllä komeita, mutta varmaan ihan hirveitä omistaa 😄 Pitänee kysäistä kaverilta. Ajaa kesäisin -65 pakettimallin juniksella. Projektina oli viimeksi -72 pallokeula doppeli. Asiaan. Ujutin "pieruverkkareiden" karanneen vyötärönarun takaisin paikoilleen hakaneulaa käyttäen.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi Jaa kun muistaisi tarkasti... 80-l puoliväli, pyynti taisi olla 12-14.000 markkaa, saatoin tarjota 7-8.000 luokkaa. Muokattu: 29. Tammikuuta29. Tammi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi Kirjoittaja Anoin suihkukaapin lasituksen kalkkikerrostumille kyytä. Universal stone oli lyömätön apuri. Joskus tuli kokeiluta tuloksetta likipitäen kaikki mahdolliset mömmöt. Tällä kertaa tuli operaatiota myös hiukan mekanisoitua ja putsaus sujuikin kuin yhtä juhlaa. Tuo toimii myös pakkauksen mukana tulevan sienen kanssa manuaalisesti suoritettuna. Tehokkainta töhnä on silloin kun vaahtoaa ja käsittely on märkää, nihkeä ei ole yhtä tehokas. Lopiksi pesin Liiterin ikkunanpesusuihkeella ja lastalla, sitten samaisella aineella kostutetulla kuituliinalla ja lopuksi vielä pyyhintä kuivalla kuituliinalla. Nyt on ovet kirkkaat kuin lasitehtaalta tullessa. Muokattu: 29. Tammikuuta29. Tammi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi Toipilas pyörähti puuliiterissä ja autolla ruokakaupassa. Meni takki ihan tyhjäksi, piti ottaa päikkärit.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi Kannoin puntit olkkariin ja join pwo-juoman. Nyt sit punttien kimppuun. Olkapäätä tänään.
Kirjoitettu 29. Tammikuuta29. Tammi Kirjoittaja Tutkiskelin putkiradion potikkaa löysinkin jotain mystistä.
Kirjoitettu 30. Tammikuuta30. Tammi 29.1.2026 klo 13.35, Jopotuinen kirjoitti: Anoin suihkukaapin lasituksen kalkkikerrostumille kyytä. Universal stone oli lyömätön apuri. Joskus tuli kokeiluta tuloksetta likipitäen kaikki mahdolliset mömmöt. Tällä kertaa tuli operaatiota myös hiukan mekanisoitua ja putsaus sujuikin kuin yhtä juhlaa. Tuo toimii myös pakkauksen mukana tulevan sienen kanssa manuaalisesti suoritettuna. Tehokkainta töhnä on silloin kun vaahtoaa ja käsittely on märkää, nihkeä ei ole yhtä tehokas. Lopiksi pesin Liiterin ikkunanpesusuihkeella ja lastalla, sitten samaisella aineella kostutetulla kuituliinalla ja lopuksi vielä pyyhintä kuivalla kuituliinalla. Nyt on ovet kirkkaat kuin lasitehtaalta tullessa. Suihkutilan kaakelien saumoihin olen huomannut taas parhaiten tehoavan tämän: https://www.hartman.fi/fi/domestos-professional-home-pois-750ml-7517946-fv05
Kirjoitettu 3. Helmikuuta3. Helmi Normaalit iltapäivän "aamurutiinit"; kahvi, sanomalehti ja tulet uuniin.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään