Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 202517. Loka Mafian hommia tonkivan toimittajan auto räjäytettiin Aivan ennenkuulumatonta...
Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 202525. Loka Ei se säätövammainen kylmäkaappi kelpaa edes autotallin kaljakaapiksi ilman kannattamatonta korjausta. Ensi viikolla lähtee kierrätykseen kylmälaiteosastolle viemästä tilaa turhaan.
Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 20256. Marras Kirjoittaja Tori-myynti. Inhoon koko asiaa mut nyt pistin muutaman tavaran myyntiin pitkästä aikaa. Eiköhän heti eka kyselijä tee oharit. Myytkö hinnalla x ja tuot paikkaan y. Mä että joo, myyn. Kerro tarkempi osoite niin tuon sit tavaran. Tyypistä kuulu enää mitään. Huoh.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20257. Marras 8 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Tori-myynti. Inhoon koko asiaa mut nyt pistin muutaman tavaran myyntiin pitkästä aikaa. Eiköhän heti eka kyselijä tee oharit. Myytkö hinnalla x ja tuot paikkaan y. Mä että joo, myyn. Kerro tarkempi osoite niin tuon sit tavaran. Tyypistä kuulu enää mitään. Huoh. Mun pitäis vihdoin saada aikaiseksi myydä yksi lasten lumilauta ja kengät sekä edellisen auton taakkatelineet. Keväällä myös yksi pieneksi jäänyt lastenpyörä. En yhtään jaksais mutta noista sais sen verran rahaa että pitäis. Mitään pientä sälää en enää jaksa kuten vähän käytettyjä maasturinkumeja joista sais tyyliin 10-20 € / kpl
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20257. Marras Mä heitän nyk. kaiken roskiin mikä ei kelpaa kavereille, arvokkaammat rojut vaihdetaan. Meiän pitäs laittaa joku sisäinen myynti/vaihtokauppa-ketju. Ihan kuriositeettinä mainitsen että olen tehnytkin kauppaa tämän foorumin jäsenten kanssa ja tosi hyvällä menestyksellä. Muokattu: 7. Marraskuuta, 20257. Marras, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20257. Marras Joo, ihan kaikkea ei viitsisi vaan roskiinkaan heittää. Noi toripersrei'ät on levinneet myös tuonne fillaritorin puolelle nykyään. Siellä on näitä hupihuutelijoita nykyään ihan riittämiin, jotka on ostamassa, mutta sitten kun maksaa pitäisi niin rahaa ei olekaan ja tulee täysi radiohiljaisuus. Olikohan viimeksi neljäs tarjoaja joka maksoi fillaritorilla lupaamansa summan. Helpommalla on päässyt varsinaisessa torissa viime aikoina... Muokattu: 7. Marraskuuta, 20257. Marras, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20257. Marras Lukioaikana vaihdoin enduromotskarin päikseen samalla luokalla olleen hepun 350 cc katuhondaan. Sillä sitten seuraavana kesänä venetsian eteläpuolelle ja takas.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20257. Marras Ennenkin kertonut mut mulla on yks kamu joka on kohtuu HC retkeilijä. Siltä jää telttaa ja makuupussia yli, kun siirrytään parempiin, puhumattakaan keittimistä ja patjoista yms. . No, mun kaikki retkikamat on sen vanhoja ja niiden perheessä taitaa olla 1 pyörä joka ei ole mun vanha. Mä olen Fillaritorista tehnyt hyviä kauppoja ostajana viime aikoina. Yks jäpikkä piti kuukauden paussin kommunikoinnissa, niin en uskaltanut jatkaa kaupantekoa. Muuten asiallista.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20257. Marras Valitsin keskikoulun alaluokilla pitkän saksan sen takia, että vuotta ylemmällä luokalla ollut siskoni oli ostanut kirjat valmiiksi. Hyvä valinta, kun englanti taasen on kovin helppo kieli. (Miten liittyy aiheeseen - ehkei liitykään.)
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20259. Marras https://www.is.fi/veikkausliiga/art-2000011614752.html Jalkapallo fanien käytös, aikuisten ihmisten pitää matkia kaikki ulkomailta missä jalkapallo on oikeesti iso juttu, kommandopipot päässä heilutellaan soihtuja... voi hellan lettas miten on kovia jätkiä, eikö kehtaa omalla naamalla esiintyä? häh? Pelin jälkeen varmaan tappelevat sitten parkkipaikalla oikein porukalla kun sekin kuuluu urheilun henkeen....
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20259. Marras 1 minuutti sitten, Nickname kirjoitti: https://www.is.fi/veikkausliiga/art-2000011614752.html Jalkapallo fanien käytös, aikuisten ihmisten pitää matkia kaikki ulkomailta missä jalkapallo on oikeesti iso juttu, kommandopipot päässä heilutellaan soihtuja... voi hellan lettas miten on kovia jätkiä, eikö kehtaa omalla naamalla esiintyä? häh? Pelin jälkeen varmaan tappelevat sitten parkkipaikalla oikein porukalla kun sekin kuuluu urheilun henkeen.... Tai sitten vierailevat lähibaarissa pieksämässä lätkäveteraaneja...
Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 202510. Marras Kirjoittaja 6.11.2025 klo 22.36, VesaP kirjoitti: Tori-myynti. Inhoon koko asiaa mut nyt pistin muutaman tavaran myyntiin pitkästä aikaa. Eiköhän heti eka kyselijä tee oharit. Myytkö hinnalla x ja tuot paikkaan y. Mä että joo, myyn. Kerro tarkempi osoite niin tuon sit tavaran. Tyypistä kuulu enää mitään. Huoh. Ja joku toinen sankari kysyi onko tuote X myymättä vielä? Vastasin että on. Ei kuulunut mitään moneen päivään. Sit sieltä tulee viesti että "Vapautan tämän, päädyinkin toiseen ratkaisuun". Luuliko se pelle että olin varannut sen laitteen sille tuon originaalin "viestittelyn" perusteella? Sain ko laitteen myytyä. Joku kyseli onko vapaana? Vastasin että on. Vastasi että "ostan sen" ja hetken päästä vein sen sille (asui tuossa parin kilsan päässä). Tälleen homman pitää toimia ilman idiootteja pellejä.
Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 202519. Marras Tori-ostaja halusi varata tuotteen lauantaihin saakka jolloin olisi pääsemässä sitä ostamaan. No en toki suostunut ja kirjoitin ihan ystävälliset perustelut jossa kerroin, että moni muu kauppa vois mennä välissä ohitse ja harmittavan usein se varaaja ei sitten itse kuitenkaan pääsekään tai peruu muusta syystä kaupat. Lupasin varata sentään sitten lauantain ajan jolloin lähtee meille tulemaan vähän kauempaa jos tuote silloin aamulla viestitellessämme on vielä vapaana.
Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 202520. Marras Ruumislavan kohtaaminen öisellä käytävällä on yhä koskettava tapahtuma.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään