Jump to content
IGNORED

Pyöräsi kuva


Nickname

Recommended Posts

Eli täällä voi esitellä kuvien muodossa minkälaisia pyöriä sinulla on tai on ollut. 🚴‍♂️

Minun katalogista löytyy tällä hetkellä Kona Hahanna, Monark SportRacer sinkuloituna ja joku taittopyörä nimeltään "Goofy".  Yksi entisistä pyöristäni mitä en ole kai mainostanut on tuo punainen Performer nojapyörä joka oli todella hyvä ajaa pitkiä matkoja, harmittaa kun kerrostalossa asuvalle on vaan niin hankala tapaus säilyttää että jouduin siitä luopumaan.

kona.jpg

monark.jpg

goofy.jpg

nojakki.jpg

Edited by Nickname
Link to comment
Share on other sites

No varsinaisessa ajossa on 2 maasturia: Planet vaihteilla ja Honzo ilman, kadulle: Planet vaihteilla ja Cinelli ilman. Sitten on kasassa Terässiipi 3 yli 40 vuotias hyvin säilynyt perintöpyörä. Runkoina: Swobo mutineer, Planet pitbull pro, Trek 4th district, Heidemann..joku, Kona Paddywagon ja Trek Remedy. 

IMG_20220625_141051.jpg

IMG_20220430_100408_319.jpg

IMG_20210620_081401.jpg

IMG_20211027_144108.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lukemattomia pyöriä on ollut ja arkistoissa on edelleen useampi maasto-Kona ysäriltä ja pari 2000-luvun puolivälin paikkeilta. Pääasiallinen ajopyörä (luomu) on ollut viime aikoina Runteli Mörri, kesällä 27.5++ kiekoilla, talvella perus läskeillä.

20221119_155559-01.thumb.jpeg.2c742d5b947f97f4a45ad14bbf743a1d.jpeg

20221010_180458-01.thumb.jpeg.d3a623346c1b5c753bdd9f0112137cdb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Nykyinen gravel, joka tuntuu kaikinpuolin hyvältä ja sopivaltaIMG_1822.thumb.jpeg.16ae0568c6fd92cfff199ea9c73a9f95.jpeg

 

Pari edeltäjää

5760.thumb.jpeg.5be25b5ac9b1c14067bbfd08dd05d9b6.jpeg4022.thumb.jpeg.c754161641ad226a60e92c98986075f1.jpeg

Space Chicken olisi pitänyt sittenkin ottaa XL-koossa, vaikka joka paikassa suositeltiin tuota L:ää. Se oli sitten vähän liian kompakti ja suuri toe overlap alkoi ärsyttää. Onneksi koronan myötä siitä sai myydessä hyvät rahat.

Giantin ajettavuudessa oli joku juttu joka ärsytti. En tiedä mikä se oli, mutta koskaan sen kanssa en oikein sinuiksi päässyt. Toe overlappia oli siinäkin mutta ei häiritsevästi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

-98 Kona Fire Mountain sai toistamiseen uuden elämän, nyt pinnoituksen kautta gravel/monstercross setupissa. Ensimmäisessä uudelleensyntymässä on vaihtunu seattube (tolppajumin vuoksi) ja jarru muuttunut v:stä levyksi.

20230219_160248-01.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Kivat värit Konassa. Mahtavaa että näitä pysyy ajossa ja löytyy uusia käyttötarkoituksia. 

Jäin miettimään miten seat tuben voi vaihtaa? Ja oliko levyille (jarrusatuloille) myös valmiit kiinnikkeet vai taitavaa hitsaustyötä ym sekin?

Link to comment
Share on other sites

Jostain tuli taannoin visio valko-sinisestä niin piti toteuttaa. Onhan näitä Konia tehty aika pitkä liuta, osa enemmän ja osa vähemmän alkuperäiseen malliin.

Rälläkällä vanha putki pois ja uus tilalle. Samalla oli leikattu jarrutapit ja hitsattu korvake. Rautaahan tämä on niin ei mahdoton operaatio.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Accept Terms of Use and Privacy Policy.