Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi Ilta vierähtää ryypiskellessä ja cyclocrossia belgiasta ja ratapyöräilyä Pariisista katsoessa. Hiukopalaksi pitsaa ja Fazerina kakkua. Elämä on! Kivaa! 🤗
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, VesaP kirjoitti: Elämä on! Kivaa! 🤗 Ei ole yhtäkään päivää ei ole häädön jälkeen menny itkemättä. Vieny linnuille ruokaa ja toivon että laulun sanojen mukaan "palkita Jumala tahtoo kerran sinua" ja se voisi olla ihan vaan armahdus tästä kärsimyksestä. Joo ja tuossakin on vaikka mitä tv-musiikkiohjelmaa yms, että lahjoittakaa että nuorille olisi joku paikka minne mennä kun on vaikeeta tai saada apua. Missä olisi semmoinen että auttakee luuseriaikuisia jotka on menettäny kaiken, eikä mitään tukea tule mistään. Äitee ja isä yrittää tukea, ja siitä olen kiittäny. Joo harkitsin tänään, mutta jätin sitten syömättä iltaruoan, huomena uusi yritys. Anteeksi avautumiseni, mutta tähän on menty. Muokattu: 23. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi Rouva kaipailisi on-ear luureja matkailukäyttöön. BT ja NC. Sennheiserin nelosta saisi nyt hyvään hintaan, taisi synttärilahjansa kohtalo sinetöityä, kokeili tuossa ihan lähimenneisyydessä Sonyn, Sennin ja B&W:n tuotteita päähänsä. Kuulokenurkka testaa Muokattu: 24. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi Kuulotorvista puheenollen Koss Porta Pro Wireless 2.0 ilmestyi kuin huomaamatta syyskuussa. Keveyttä arvostaville. Yksi youtubearvostelu
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ Kah, klassikko on päivitetty nykyaikaan. Tuossa ei taida olla NC- toimintoa? Itselle voisi harkita
Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ Joo ei ole vihtamöykkätoimintoa ja aptX puuttuu, mutta sitähän ei tarvita esim. tiimssikokouksissa kun windows heikentää automaattisesti laatua jos käytössä on mikrofooni. Mulla on tosta edellinen versio, josta leuhuttelin täälläkin oikein kuvien kanssa. Kuppikuulotorvet hiostavat ikävästi varsinkin kesäkuukausina kun kokouksia saattaa päivässä olla useita.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi Oli kovasti harkinnassa ostaa pussillinen kuivattuja hedelmiä ihan vaan naposteltavaksi, jäi ostamatta kun lukasin tuoteselosteen, 100 grammassa oli 44 grammaa sokeria, 44 g !!!!!!!! Miksi hitossa niihin pitää noin paljon laittaa, onko karkeissakaan tuollasta määrää? Minä kun olin aina ajatellut että nuo olis ns "terveellistä karkkia", ajatus tuli ihan vaan siitä kun söin mysliä missä oli kuivattuja hedelmiä, tsekkasin myslipussin äsken niin siinä on 15 grammaa sokeria 100 grammassa, eikö niitä hedelmiä vois tehdä samalla tavalla ilman mysliä, tuo 15g olis ihan siedettävä.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi ^Laskisko ne hedelmäsokerin tohon... eli se ei varmaan ole lisättyä sokeria?
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ Jaaa-a, voiskohan se noin olla, paha mennä näin äkkisestään sanomaan, voisin kyllä kuvitella että ei sitä hedelmäsokeria laskettaisi mukaan tai se pitäisi ainakin eritellä sitten siellä tuoteselosteessa muuten tuosta saa aika vääristyneen kuvan.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi https://www.kespro.com/tuotteet/sunshine-delights-kuivatut-hedelmat-tropical-storm-100g-7090046314196 Mä kattelin tosta niin ainesosat oli sokeri 9% mut koko tuotteen sokeripitoisuus oli 81%... luulen et hedelmäsokereita.
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi Tuore taateli esim. sisältää lähteestä riippuen 61-63g sokereita/100g Muokattu: 25. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi Ifolorilta tuli tarjous kuvakirjat 40% ale, mutta se tarjous on voimassa 27.11. asti. Nimittäin haluaisin sellaisen kuvakirjan jossa on isot koko aukeaman kuvat parhaista kuvistani. Rajaan aiheet luontokuviin ja jokunen nahkiaisiin liittyvä nukkekuva. Äkkiähän sen tekee, mutta kuvien valinta on se "vaikea" osuus...
Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20241 vuosi 24.11.2024 klo 23.19, mgcc kirjoitti: ^ Joo ei ole vihtamöykkätoimintoa ja aptX puuttuu, mutta sitähän ei tarvita esim. tiimssikokouksissa kun windows heikentää automaattisesti laatua jos käytössä on mikrofooni. Mulla on tosta edellinen versio, josta leuhuttelin täälläkin oikein kuvien kanssa. Kuppikuulotorvet hiostavat ikävästi varsinkin kesäkuukausina kun kokouksia saattaa päivässä olla useita. Tuosta hiostavuudesta olen samaa mieltä. Minä en kokoustele, rouvalla on töistä jokin näppäränoloinen puoliavoin headset tuohon tarkoitukseen. Nuo BT+NC-kupit hänelle välillä pitkienkin lentomatkojen helpotukseen. Kuten sanoinkin, nöösinä oli muinoin Porta Prot, enkä vierasta ajatusta lainkaan. Päärivattomina nykyään Senniläiset johdolla tai ilman. Rivallisina sitten AKG. Muokattu: 25. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20241 vuosi Joo, totesin etten saa tänään ja huomena mitään ifolor-kirjaa tehtyä, pitäisi suunnitella ja valita kuvat ( joita on jonkii verran, ja sitten tarkistaa yms. ) Sieltä tulee aika-ajoin alekoodeja niin kirjan voisi suunnitella muuten valmiiksi rauhassa.
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Hmmm... https://www.aamulehti.fi/musiikki/art-2000010859755.html
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään