Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ jos lähtökohtaisesti ei tunnu hyvältä, käytössä vielä pahempaa. Piti ostaa petauspatja. Kävin Jyskissä katsomassa, myyjä esitteli tällainen joka reagoin painoon ja muotoutuu...319e. Ei kiitos, edullisin? 120e, jäi ostamati.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20241 vuosi Jos kesällä kuumuutta ja hikoilua, niin luonnon(?)lateksi on hyvä vaihtoehto. Kuljettaa hikoillun kosteuden läpi, mutta ei ime itseensä. Voi olla hintavakin, ehkä siellä hinnaston keskivaiheen ylemmässä osiossa. Jotkut voivat olla lateksiallergisi , ilmenee esim. kortsun käytön kanssa. Isiksi tai äideiksikin näitä kutsutaan (vitsi). Muokattu: 7. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ ja harvinaisen asiaton ja typerä kommentti. Sinulla, Tompalla ja Vesalla on lähteny joku ruuvi nyt irti, niin kökköjän kommentteja että....no nyt on se arvostus kyllä teidän suhteen laskenu, itteänikin alemmas.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20241 vuosi ???! Olettamus: Asut kertsissä ja kesällä 27..29 sisälämpö => lateksipetari voisi olla hyvä ratkaisu pitämään peti kuivana hikoilusta? Itsellä ollut lateksi petari 40 vuotta, niin en omaa silleen kokemusta ei lateksisesta. Voi olla mielikuvakauppaakin.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20241 vuosi Kertsi on kertosäe. Asun joo kerrostalossa, ja lämpötila 23- 24 astetta, just laitoin makuuhuoneen patterin lämpiämään kun palelee. Enpä hikoile nukkuessani, paitsi kun olen ollu kipeenä. Tällä sängyllä ( 120 x 200cm) menty 32 vuotta niin mennään nämä muutamat vuodetkin.
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20241 vuosi Miksi sitten valitit kesällä korkeita sisälämpötiloja, jos oikeasti olikin vain 23-24 astetta?
Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ nyt on syksy, kesällä oli se hellejakso mutta ei kämpän lämpötila noussut, itse asiassa oli viileempää kun ulkona, en mä viime kesänä mitään valittanu... ...eikä ikinä ei ole sisälämpö ollu 29 astetta, Kuten toisaalla totesin, teillä on nyt joku ruuvi löysällä ja ihme kommentteja suolletaan.... Muokattu: 7. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20241 vuosi Jos on liikaa pyydetty että lopettaisit henkihieverissä olevan palstalaisen kiusaamisen, niin tarviit sitä ite mutta eipä siittä paljoo hyötyä ole jos ei osaa käyttää...
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja 14 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Jos kesällä kuumuutta ja hikoilua, niin luonnon(?)lateksi on hyvä vaihtoehto. Kuljettaa hikoillun kosteuden läpi, mutta ei ime itseensä. Voi olla hintavakin, ehkä siellä hinnaston keskivaiheen ylemmässä osiossa. Jotkut voivat olla lateksiallergisi , ilmenee esim. kortsun käytön kanssa. Isiksi tai äideiksikin näitä kutsutaan (vitsi). Mä ostin pari viikkoa sitten uuden sängyn ja siihen petarin joka on luonnonkumia/ lateksia. Hyvä on ollut. https://www.ikea.com/fi/fi/p/nylaeget-sijauspatja-valkoinen-60569310/#content
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20241 vuosi Meillä päivitettiin jokunen vuosi sitten peti Porin tuotteisiin Luonnonmateriaalit eivät hiosta. Ei ole tarvinnut katua. Sängynrunko ja sälepohjat haettiin länsinaapurin puolelta, kun matka ei ole järin pitkä. Muokattu: 8. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20241 vuosi 10 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Mä ostin pari viikkoa sitten uuden sängyn ja siihen petarin joka on luonnonkumia/ lateksia. Hyvä on ollut. https://www.ikea.com/fi/fi/p/nylaeget-sijauspatja-valkoinen-60569310/#content a. liian kapee, mulla on 120cm x 200cm b. liian paksu
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20241 vuosi ^ Taisi kyllä ostaa omaan taloteen Kaupasta saa kyllä ihan omienmittojensa mukaan...
Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Joo heh, hyvä heitto. En tosiaan Kisulle ostanut ja leveyksiä tietty löytyy monia. 80, 90, 120, 140, 160, 180.
Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 20241 vuosi 30.10.2024 klo 17.57, concorde kirjoitti: VILPpikauppias kävi. 10k jumppa olis avustuksien jälkeen. Takaisinmaksuajaksi tuli about 6v... 🤔 Tää alkaa olla vakavan harkinnan alueella. Kolme tarjousta, joista yhteen voisin vaikka tarttua. 12kW Daikinin pumppu puskurivaraajalla ja koroton maksuaika tuntuu tällä hetkellä voittajalta valinnalta. Öljyä on toki tankissa vielä varmaan 500 litraa, eli pitäiskö puskea asennusaikaa eteenpäin, vaiko myydä loppu jollekin Tori-jobbarille... 🤔
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään