Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin harkintasi (ei hankintasi)

Featured Replies

Kirjoitettu

Tsekkasin ton läppärin, eikä sielläkään sivupalkkia.
Eli kyllä sen saa pois, en vain tiedä miten.
Ilman sivupalkkia keskusteluruudutkin vastaavasti leveämpiä.
Olen tyytyväinen nykyiseen asetteluun.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• Viestejä 1.8k
  • Katselut 153.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Lähetän sulle ruokalapun minkä voit pistää kaulaan ja tepastella menemään niin säilyy paita puhtaana!! Edit: Jostain tuli mieleen että miltä näytettäisiin Tempokisun kanssa jonkun pitkänmat

• Ei munkaan. Uutisissa tuli että 30% työväestä on menettänyt työnsä (toki monet sitten vaan menneet uuteen duuniin) että et ole todellakaan yksin.  Sellanen toive on että kun kirjottelet fillarifo

• Lähtiskö uima-altaalle vai istuisko terassilla. Otan neuvoa antavan sangrian.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Näöntarkastus. 10 vuotta on mennyt ongelmitta leikkauksen jälkeen (miinukset pois) mutta nyt tuntuu näin kånnykkää käyttäessä ja päätetyössä silmät väsyvän ja vähän huonommin näkevän.

Kirjoitettu

^^^^^joo siis minä mestarimokaaja erehdyin ( viimeinen postaus) ja pyydän vielä kerran nöyrästi anteeksi.
Silti, on sieltä tullu aika ikävää kommentointia mulle ennen tätäkin episodia.

No mutta kumminkin, harkinnassa ensi sunnuntaina Nakkila, ja haluaisin ottaa sellaisen kuvan jossa vapautan nahkiaisen jokeen. Eli ostaisin sieltä myös 2 elävää nahkiaista.
Ensi lauantaina on näillä näkymin viimeinen lintukävely Nokian Siurossa, sinne menossa.

Kirjoitettu

Tuossa lauantaina mainittiin renkaatkin; rouvan työmatkafillari saa uudet gumekset ensi kesäksi. Koko on jo tiedossa, käyttäjäkin on ollut tyytyväinen nykyisiin. Pitänee tutustua Continentalin nykytarjontaan 32mm leveydessä. Huonon kelin hallinta ehdottomasti plussaa, rullaavus edellä kuitenkin.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

^^^ ja toi on vielä pieni, kun lehtijutun mukaan nyt halutaan 99" töllöjä, ja sitten olikin yllätys kun ei mahtunu ovesta sisään :D 

Tarvii taas harkita nukkeitten myyntiä polkuhinnalla, samalla saisi hyllytilaa ja seinälle ripustettuja "nukketauluja" pois. Postin toimipiste poistuu vasta ensi keväänä.

Kirjoitettu

Ollut taas semmonen hurlumheiviikko joka saralla että mietin että viettäskö illan marjamehun parissa vai ei. Voi olla että tulee hairahdettua kun pitkäripainen on noin 30m päässä saman käytävän varrella mistä joudun kohta käymään paketin...

Edit: Paketit kotona ja pullo jääkaapissa. Eli hairahduin.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mulla on ollut nyt pari tuntia juomat kylmenemässä duunikahvion jääkaapissa. Saunaosaston ovi on kuulemma nyt auki. Taidan lähteä jääkaapin kautta ihan just sinne. 

Kirjoitettu

Pitäisikö tänään syödä iltapäiväruokaa? Keitettyjä perunoita ja porkkanoita on valmiina, menisikö niillä vai joku kalapala mukaan?
On ollu niin paha olla että olen ottanu puolikkaan migreeniestolääkettä ( yleensä neljännes) niin olen puolet päivästä nukkunu. Olenpa poissa pahanteosta senkin aikaa ( kun tässä kaikki epäonnistuu)

Kirjoitettu

Ilta vierähtää itkiessä, josko söisi vasta huomena.

( ja tämä ei siis ole semmoinen terveysongelma, vaan toimeentulopelko johon ei lääkäri, keskustelu taikka lääke auta )

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.