Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20241 vuosi Tsekkasin ton läppärin, eikä sielläkään sivupalkkia. Eli kyllä sen saa pois, en vain tiedä miten. Ilman sivupalkkia keskusteluruudutkin vastaavasti leveämpiä. Olen tyytyväinen nykyiseen asetteluun. Muokattu: 11. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Näöntarkastus. 10 vuotta on mennyt ongelmitta leikkauksen jälkeen (miinukset pois) mutta nyt tuntuu näin kånnykkää käyttäessä ja päätetyössä silmät väsyvän ja vähän huonommin näkevän.
Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20241 vuosi ^^^^^joo siis minä mestarimokaaja erehdyin ( viimeinen postaus) ja pyydän vielä kerran nöyrästi anteeksi. Silti, on sieltä tullu aika ikävää kommentointia mulle ennen tätäkin episodia. No mutta kumminkin, harkinnassa ensi sunnuntaina Nakkila, ja haluaisin ottaa sellaisen kuvan jossa vapautan nahkiaisen jokeen. Eli ostaisin sieltä myös 2 elävää nahkiaista. Ensi lauantaina on näillä näkymin viimeinen lintukävely Nokian Siurossa, sinne menossa.
Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 20241 vuosi Tuossa lauantaina mainittiin renkaatkin; rouvan työmatkafillari saa uudet gumekset ensi kesäksi. Koko on jo tiedossa, käyttäjäkin on ollut tyytyväinen nykyisiin. Pitänee tutustua Continentalin nykytarjontaan 32mm leveydessä. Huonon kelin hallinta ehdottomasti plussaa, rullaavus edellä kuitenkin. Muokattu: 11. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 20241 vuosi Milloin saadaan lukea TM:stä robottien talvitesteistä Rovaniemellä ?
Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 20241 vuosi Mahtuiskohan toi meille... https://www.gigantti.fi/product/tv-aani-ja-alykoti/televisiot-ja-tarvikkeet/televisiot/lg-77-b3-4k-oled-tv-2023/602668?mi_u=6598ffd4d82b493788a14e2941719870&mi_ecmp=8297&sap-outbound-id=F4A9C9B3FA7C1462200912431FE25C2857523A76&utm_source=SAPHybris
Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 20241 vuosi Tuohan on 200€ halvempi kuin vastaava LG 65" vuonna 2020! Mahtuu se.
Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 20241 vuosi Muistan täältäpäin 2 taloa, joiden telkkaa voi katsella ohi mennessään.
Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 20241 vuosi ^^^ ja toi on vielä pieni, kun lehtijutun mukaan nyt halutaan 99" töllöjä, ja sitten olikin yllätys kun ei mahtunu ovesta sisään Tarvii taas harkita nukkeitten myyntiä polkuhinnalla, samalla saisi hyllytilaa ja seinälle ripustettuja "nukketauluja" pois. Postin toimipiste poistuu vasta ensi keväänä.
Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 20241 vuosi Hmmm... https://www.lippu.fi/artist/joe-lynn-turner/?fbclid=IwY2xjawGgKBdleHRuA2FlbQIxMAABHTS6EFXZeuwgZY3LXJqmK7rmrz5ndLiLUiVPhJ8i9SUWl_GFggSiBqqZZQ_aem_3V1-YCwMAC0Ha3Sa8Pa_Pg Joe Lynn Turner plays Rainbow & Deep Purple
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20241 vuosi Ollut taas semmonen hurlumheiviikko joka saralla että mietin että viettäskö illan marjamehun parissa vai ei. Voi olla että tulee hairahdettua kun pitkäripainen on noin 30m päässä saman käytävän varrella mistä joudun kohta käymään paketin... Edit: Paketit kotona ja pullo jääkaapissa. Eli hairahduin. Muokattu: 15. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 15. Marraskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Mulla on ollut nyt pari tuntia juomat kylmenemässä duunikahvion jääkaapissa. Saunaosaston ovi on kuulemma nyt auki. Taidan lähteä jääkaapin kautta ihan just sinne.
Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 20241 vuosi Pitäisikö tänään syödä iltapäiväruokaa? Keitettyjä perunoita ja porkkanoita on valmiina, menisikö niillä vai joku kalapala mukaan? On ollu niin paha olla että olen ottanu puolikkaan migreeniestolääkettä ( yleensä neljännes) niin olen puolet päivästä nukkunu. Olenpa poissa pahanteosta senkin aikaa ( kun tässä kaikki epäonnistuu)
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20241 vuosi Ilta vierähtää itkiessä, josko söisi vasta huomena. ( ja tämä ei siis ole semmoinen terveysongelma, vaan toimeentulopelko johon ei lääkäri, keskustelu taikka lääke auta ) Muokattu: 23. Marraskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään