Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Ei munkaan. Uutisissa tuli että 30% työväestä on menettänyt työnsä (toki monet sitten vaan menneet uuteen duuniin) että et ole todellakaan yksin. Sellanen toive on että kun kirjottelet fillarifoorumiinkin, niin tilitä sinne ne synkät tunteet, pidetään tää foorumi ilon puolella.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Joo, pärjätään varmaan ilmankin. Toki eipä nuo mitään tuolla haittakaan, ei niitä ole pakko lukea, jos pysyvät vain omissa ketjuissaan ko alan stoorit eikä ne leviä joka toiseen ketjuun.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi 13 tuntia sitten, Densen kirjoitti: Nyt olen jo väärässä topicissa. Tein nimittäin kaupat Enyaq Coupesta. Businessline varusteet, mustan värinen, neliveto, peräkoukku (en olis tarvinnut), talvikumit kitkoina ja se kattoteline. Parin viikon päästä saan sen. Onnea uudesta autosta! Itse ajelen vielä diesel-Transullani kun oma uusi auto odottaa satamassa uutta jotain palloniveltä kun olivat tehtaalla huomanneet että olivat asentaneet 65 auton sarjaan jonkun viallisen osan ja nyt tehdas hommaa uuden palikan Hankoon jossa vaihtavat sen sitten autoon. Sitä ennen kuulemma luovutuskielto autolla. Onhan tää toki hienoo, auto hajoo ennenkuin saa edes. Toki parempi näin, ei tarvii heti viedä sit pajalle kun olis saanut sen. Ja nyt näyttää että saa rekisteröintipäiväksikin 2025 eikä 2024, mikä lienee joskus autoa vaihtaessa jopa rahanarvoinen asia. Vaikka toki varmaan ammattitaitoinen myyjä näkee että olisko auto rekisteröity 31.12.2024 vai 1.1.2025. Mutta voinee se silti näkyä vaihtoarvossa sit? Muokattu: 18. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Miettii kaaraansa vaihtamista uuteen jo ennen kuin saanut sen Mulla on toi vaihtoväli rapiat neljännes vuosisataa. Muokattu: 18. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi 5 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mulla on toi vaihtoväli rapiat neljännes vuosisataa. Sittenhän teitä autosäästäjiä on kaksi. Mun siskon perheellä on toinen auto menossa.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Ihan nolottaa tällänen kerskakulutus kun vaihdettiin 21 vuotta vanha auto.. no vanhaan autoon.
Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 20241 vuosi Sitä kun hieroo persettään neljännesvuosisadan saman kotteron penkkiin, niin kyllähän siinä kehittyy sellainen hyvin läheinen keskinäinen suhde. Sinukaupat teimme joskus 10 vuoden tuntumassa. Olihan tuo luopuminen aikanaan aikas karvas kokemus ja saadakseen vain huomatakseen vaihtaneensa huonompaan.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi PItäisikö laittaa kysymystä eduskunnan oikeusasiamiehelle? Alkaa meinaan vituttamaan siinä määrin tämä touhu...samasta aiemminkin valittanut mutta kun tänään uutisoitiin passin hinnan nousemisesta 57 euroon, kipaisin suurlähetystön sivulla katsomassa mitä mulle passi maksaa. Vaatimattomat 235 EUROA! VMP.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi 5 minutes ago, alpensau said: Voiko espanjalainen ostaa 10 vuoden passin ? Voi, 42 euroa passi ja henkkari 10 vuodeksi.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi 1 minuutti sitten, bici74 kirjoitti: Voi, 42 euroa passi ja henkkari 10 vuodeksi. Huh, mistä meitä suomalaisia rangaistaan ?
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi Kaikesta. Se on lottovoitto syntyä Suomeen, niin muuta ei sit tarvi. No, on sitä kaikkee shittii muuallakin, luin Ismo Leikolan kirjaa, niiin on toi Jenkkiläkin oikein byrokratian ihmemaa.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi Vastavuoroisuuden nimissä tsekkasin mitä maksaa espanjalaisen passin uusiminen Espanjan Helsingin suurlähetystössä. No, passi kustantaa sen saman 30 euroa kuin Espanjassakin eli ulkomaanelävältä ei peritä ylimääräistä. Taidan laittaa ihan oikeasti noottia, sen verta veetuttaa just nyt.
Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi 1 hour ago, alpensau said: Huh, mistä meitä suomalaisia rangaistaan ? Tätä passiasiaa on kysytty eduskunnassa ja edustaja sai ns. diibadaabavastauksen ja 5 vuotta säilyy, koska virkakyöstit saavat siitä enenpi kanpaviinerirahaa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään