Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin harkintasi (ei hankintasi)

Featured Replies

Kirjoitettu

Mä olen ostanut yhden kerran halvan 'verkkohautauksen'. En tuntenut vainajaa eikä kukaan sukulainen mennyt hautajaistoimitukseen. Srk:n puolelta tuli varsin tulikivenkatkuinen puhelu. Hyvä, ettei itse Pietarilta. PS. Rikospaikkana helsinki.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

• Viestejä 1.8k
  • Katselut 153.5k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Lähetän sulle ruokalapun minkä voit pistää kaulaan ja tepastella menemään niin säilyy paita puhtaana!! Edit: Jostain tuli mieleen että miltä näytettäisiin Tempokisun kanssa jonkun pitkänmat

• Ei munkaan. Uutisissa tuli että 30% työväestä on menettänyt työnsä (toki monet sitten vaan menneet uuteen duuniin) että et ole todellakaan yksin.  Sellanen toive on että kun kirjottelet fillarifo

• Lähtiskö uima-altaalle vai istuisko terassilla. Otan neuvoa antavan sangrian.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Down Under vaatii myös kansainvälisen ajokortin (paitsi Queensland), pitää hankkia tästäkin uusi.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

^Sä meinaat ajella vaikka ratti väärällä puolella? Mä en Briteissä uskalla ajaa edes fillarilla, niin monta kertaa kävelijänä mennyt kaistat sekasin. 

Kirjoitettu

Se jalankulkijana oleminen briteissä on ihan kauheata. Katsot suojatiellä aina väärään suuntaan. Tiedä, vaikka autoilu olisi helpompaa.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Pitäisinkö huomenna liikunnottoman päivän. Yllätyin, kun huomasin, että tänään oli 10. urheilupäivä putkeen. 

Piti ihan tarkistaa mitä ne muita oli kuin kuntosalia. Spinning, sali, sali, hiihto, uinti, sali, sali, spinning, sali, sali. 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti:

^Sä meinaat ajella vaikka ratti väärällä puolella? Mä en Briteissä uskalla ajaa edes fillarilla, niin monta kertaa kävelijänä mennyt kaistat sekasin. 

Miksi en? Thaikkulassa ajoin fillarilla, ihan ok meni, paitsi että tuli hiki. Autolla en noihin ympyröihin lähtisi ihan heti.

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Se jalankulkijana oleminen briteissä on ihan kauheata. Katsot suojatiellä aina väärään suuntaan. Tiedä, vaikka autoilu olisi helpompaa.

Parissa päivässä tottui jalkahommissa, edellisestä kerrasta on kyllä jo aikaa.

Kirjoitettu

Hommissa tullut ajeltua näitä oikealta ohjattavia, eikä se auton käsittely ole sen kummallisempaa. Automaatista nyt puhumattakaan.

Itse sotken tuon tuosta oikean ja vasemman, joten sekään ei tuottaisi ongelmaa.

Olen muuten analysoinut tuota ja tullut tulokseen.

Ongelma alkaa kirjoitussuunnasta, vasemmalta oikealle.
Tässä syntyy sellainen ristiriita, että koen sanan "oikea" hyvin vahvasti, koska siihen "oikeus, oikea" jne. ja tästä tulee se vahva tunne, että oikea on aina ensin.
Itseasiassa joudun usein varmistamaan, että oikeapuoli, se on se kirjoituskäsi. Kummallista.

Uskoisin, että vasemmanpuoleisesta liikenteestä kotiutuminen oikeanpuoleiseen vierailun jälkeen enemmän ongelmalliseksi, kun on kerran päässyt kokeilemaan tuota kätisyyden vaihtoa :D

Kirjoitettu

Tähän voi alkaa valmistautua tekemällä kaikki hommat vasemmalla kädellä, liittymällä vasemmistoon ja jossei muu auta niin sitten leikkauksella, vasektomia taisi olla nimeltään. 

Kirjoitettu

Neiti tuli kylään, halusi aamiaispannareita lapsuusmuistojen tueksi. Rouva kun on nykyään gf-moodissa, yhdistän kaksi läpsäystä samaan. Oivallinen taikinajauhoseos ajetaan vohveliraudan läpi. Vanha Emide, Made In Western Germany, pääsee taas töihin.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
17.1.2025 klo 12.39, alpensau kirjoitti:

Mä olen ostanut yhden kerran halvan 'verkkohautauksen'. En tuntenut vainajaa eikä kukaan sukulainen mennyt hautajaistoimitukseen. Srk:n puolelta tuli varsin tulikivenkatkuinen puhelu. Hyvä, ettei itse Pietarilta. PS. Rikospaikkana helsinki.

Mullakin oli kerran verkkohautaus  harkinnassa.
Tuli heitettyä muikkuverkot aivan liian lähelle rantaa ja aamulla oli joka toisessa silmässä pikkuahven. 
Voi luoja, mikä työ!  

Kirjoitettu
31 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Tähän voi alkaa valmistautua tekemällä kaikki hommat vasemmalla kädellä, liittymällä vasemmistoon ja jossei muu auta niin sitten leikkauksella, vasektomia taisi olla nimeltään. 

Kansakoulun aikoinaan aloittaneena olen yhä vasenkätinen😉

Kirjoitettu

Samalla aloitin mutta oikealla kädellä. Lisäksi olen oikeajalkainenkin, Sheldon Cooperin testi "kummalla jalalla nostat julkisen vessan pytyn kannen" kertoo sen

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.