Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20251 vuosi Mä olen ostanut yhden kerran halvan 'verkkohautauksen'. En tuntenut vainajaa eikä kukaan sukulainen mennyt hautajaistoimitukseen. Srk:n puolelta tuli varsin tulikivenkatkuinen puhelu. Hyvä, ettei itse Pietarilta. PS. Rikospaikkana helsinki. Muokattu: 18. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 20251 vuosi Down Under vaatii myös kansainvälisen ajokortin (paitsi Queensland), pitää hankkia tästäkin uusi. Muokattu: 17. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi ^Sä meinaat ajella vaikka ratti väärällä puolella? Mä en Briteissä uskalla ajaa edes fillarilla, niin monta kertaa kävelijänä mennyt kaistat sekasin.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Se jalankulkijana oleminen briteissä on ihan kauheata. Katsot suojatiellä aina väärään suuntaan. Tiedä, vaikka autoilu olisi helpompaa. Muokattu: 18. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Pitäisinkö huomenna liikunnottoman päivän. Yllätyin, kun huomasin, että tänään oli 10. urheilupäivä putkeen. Piti ihan tarkistaa mitä ne muita oli kuin kuntosalia. Spinning, sali, sali, hiihto, uinti, sali, sali, spinning, sali, sali. Muokattu: 18. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi 6 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: ^Sä meinaat ajella vaikka ratti väärällä puolella? Mä en Briteissä uskalla ajaa edes fillarilla, niin monta kertaa kävelijänä mennyt kaistat sekasin. Miksi en? Thaikkulassa ajoin fillarilla, ihan ok meni, paitsi että tuli hiki. Autolla en noihin ympyröihin lähtisi ihan heti.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi 4 tuntia sitten, alpensau kirjoitti: Se jalankulkijana oleminen briteissä on ihan kauheata. Katsot suojatiellä aina väärään suuntaan. Tiedä, vaikka autoilu olisi helpompaa. Parissa päivässä tottui jalkahommissa, edellisestä kerrasta on kyllä jo aikaa.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Hommissa tullut ajeltua näitä oikealta ohjattavia, eikä se auton käsittely ole sen kummallisempaa. Automaatista nyt puhumattakaan. Itse sotken tuon tuosta oikean ja vasemman, joten sekään ei tuottaisi ongelmaa. Olen muuten analysoinut tuota ja tullut tulokseen. Ongelma alkaa kirjoitussuunnasta, vasemmalta oikealle. Tässä syntyy sellainen ristiriita, että koen sanan "oikea" hyvin vahvasti, koska siihen "oikeus, oikea" jne. ja tästä tulee se vahva tunne, että oikea on aina ensin. Itseasiassa joudun usein varmistamaan, että oikeapuoli, se on se kirjoituskäsi. Kummallista. Uskoisin, että vasemmanpuoleisesta liikenteestä kotiutuminen oikeanpuoleiseen vierailun jälkeen enemmän ongelmalliseksi, kun on kerran päässyt kokeilemaan tuota kätisyyden vaihtoa
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Tähän voi alkaa valmistautua tekemällä kaikki hommat vasemmalla kädellä, liittymällä vasemmistoon ja jossei muu auta niin sitten leikkauksella, vasektomia taisi olla nimeltään.
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Neiti tuli kylään, halusi aamiaispannareita lapsuusmuistojen tueksi. Rouva kun on nykyään gf-moodissa, yhdistän kaksi läpsäystä samaan. Oivallinen taikinajauhoseos ajetaan vohveliraudan läpi. Vanha Emide, Made In Western Germany, pääsee taas töihin. Muokattu: 18. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi 17.1.2025 klo 12.39, alpensau kirjoitti: Mä olen ostanut yhden kerran halvan 'verkkohautauksen'. En tuntenut vainajaa eikä kukaan sukulainen mennyt hautajaistoimitukseen. Srk:n puolelta tuli varsin tulikivenkatkuinen puhelu. Hyvä, ettei itse Pietarilta. PS. Rikospaikkana helsinki. Mullakin oli kerran verkkohautaus harkinnassa. Tuli heitettyä muikkuverkot aivan liian lähelle rantaa ja aamulla oli joka toisessa silmässä pikkuahven. Voi luoja, mikä työ!
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi 31 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Tähän voi alkaa valmistautua tekemällä kaikki hommat vasemmalla kädellä, liittymällä vasemmistoon ja jossei muu auta niin sitten leikkauksella, vasektomia taisi olla nimeltään. Kansakoulun aikoinaan aloittaneena olen yhä vasenkätinen😉
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Samalla aloitin mutta oikealla kädellä. Lisäksi olen oikeajalkainenkin, Sheldon Cooperin testi "kummalla jalalla nostat julkisen vessan pytyn kannen" kertoo sen Muokattu: 18. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään