Kirjoitettu 21. Elokuuta, 20232 vuotta Uudet lisäykset oli hyviä. Tosin mulla on aika tuoreena hankintana jo tuo Masters of the Universe paita vaikka titteliä en tule koskaan saavuttamaankaan.
Kirjoitettu 21. Elokuuta, 20232 vuotta Äläs nyt... jos sä oot about vuodessa saanut ton 740, niin 100 000 vie vaan 135 vuotta. Ei sitä tiedä kuinka kuolemattomia kyborgeja mekin ollaan, jossain aivopurkissa postaillaan vielä tuhannenkin vuoden kuluttua tänne. Toinen vaihtari jos laskis esim. teoreettisen 40v eliniän olevan jäljelllä (korjaa itse ennustusta tarvittaessa) niin lisäät kirjoittelua noin 2500 viestiä vuodessa tasolle.
Kirjoitettu 21. Elokuuta, 20232 vuotta jep jep Ei vaan, myös mulle on nyt aika sama mikä tittelini on tai olenko kirjoittanut nyt sitten eniten viestejä jonain päivänä, viikkona tai ylipäätään. Toki se on kiva, ettei titteli nyt ole vain nöösi tms. Se on oikeestaan aika hauska seurata ja huomata kuinka erilaisia me ihmiset ollaan. Miten osalle on niin tärkeää olla eka jossain tai pärjätä vaikka jossain lautapelissä siinä määrin, että sitten huudetaan ja riidellään vähintään puolitosissaan joka kerta kun pelataan. Tai että pyöräillessä tulee tarve kiristää vauhtia että joku ei pääse ohi tai että itse pystyy ohittamaan. Jos minä ajan loppulenkistä palautteluajoa 15 km/h maantiepyörällä niin mulle ei ota koville se, jos joku mummo tai pappa sitten painaa ohi ja vilkuttaa omahyväisenä mennessään Toki ihan kivahan se on jos jossain pärjää tai voittaa mutta jos ei voita niin ei haittaa. Urheilussa taas on kiva jos välillä ylittää ns. itsensä. Jos lisäksi huomaa, että mähän olen ihan hyvä näköjään myös muihin verrattuna niin se on tietty kiva plussa. Toki itsensä ylittämiset kuntomittarilla mitattuna voi alkaa unohtamaan tällä iällä ja treenimäärillä. Joskus käsittämättömällä tuurilla ja hyvällä päivällä ja peesillä saavutettu 40 km/h keskari kuntoajossa on kaunis muisto vain. Nyt jos lähtis kuntoajoon niin pitäis valita joku 28 km/h keskariryhmä
Kirjoitettu 27. Elokuuta, 20232 vuotta Masters of The Universe - mä voisin olla tämä siivekäs supersankari muut naispuoliset vaihtoehdot - kyllä mä valitsen siivekkään.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Mitä nämä seuraavat tittelit nyt sitten tulee olemaan? Entä jos saavuttaa korkeimman tason, mitä sitten? voisiko valita itelleen omannäköisensä tittelin? nimittäin mun kuvani otsikko on "Goddess of The Lampreys" samaten on ehdotus arvomerkki-logoksi... Muokattu: 10. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Näillä mennään tällä hetkellä, eikä käyttäjäkohtaisia tasoja ole olemassa.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Jaha, ainahan tätä voi kehittää... Mielestäni ylipäällikkö on hienompi titteli kun mestari ( kun mä olen jo Suomen mestari...) Suurmestari ei ole hyvä, sillä eräs todella typerä tv-ohjelma on pilannut sen tittelin merkityksen. Legenda on hyvä. Tuskin kukaan tulee saavuttamaan tota viimeistä, minäkin kuolen ennen sitä...
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Ja funtsi sitä että tuut olemaan suurmestari tosi pitkään!!!! 25000 postauksen ajan.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Viestien lukumäärä ja ränkipisteytys näyttävät kulkevan eri latua.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta No hei sovitaanko että jos mun unelmamatka toteutuu ja tulen elävänä takaisin niin saan miljoona rankingpistettä, teen töitä tämän eteen eikä pelota, mutta ... Toki olen selvinny vaikeista sairauksista kun en halunnu luovuttaa, ja aika "rajalla" olin...että en usko USA matkan olevan mikään ongelma.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: Mielestäni ylipäällikkö on hienompi titteli kun mestari ( kun mä olen jo Suomen mestari...) Suurmestari ei ole hyvä, sillä eräs todella typerä tv-ohjelma on pilannut sen tittelin merkityksen. Päällikkö/ylipäälliikö ei välttämättä osaa mitään. Mestari taas vastaavasti on osaaja parhaasta päästä. Suurmestari on hauska upgrade mestariin ja tuon niminen ohjelma on parhaimmillaan parasta viihdettä, jota lineaaritelkusta tulee Ylimmät ränkit pitääkin olla vaikeasti saavutettavia. Muokattu: 10. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta No se on juurikin että se tekee joka osaa. Joka ei osaa, johtaa. Ja mä en nyt mielestäni tiedä mitään enkä osaa mitään.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta 11 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: sovitaanko että jos mun unelmamatka toteutuu ja tulen elävänä takaisin niin saan miljoona rankingpistettä Ihan kuin joku yrittäisi käyttää ohituskaistaa/keittiön ovea. Lentokoneessa istumisesta saa ainoastaan rupia pers...seen. Matkailutopicin päivittämisestä saa kaivattuja pisteitä. Muokattu: 10. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ no höpöhöpö, sitä on satulassa istuttu putkeen 26 tuntia....eikä muuten, mutta kun en ole aiemmin matkustellut niin tämä on aivan valtavan iso juttu minulle.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään