Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Sä saat lentopisteitä jos kuulut johku clubiin josta niitä saa... nyt täytyy vaan postata. Jos lentokoneesta sais postauspisteitä, voitaisiin sopia että mä ajoin tänä vuonna 40000km fillarilla. Luvalla sanoen ja ihan hyvässä hengessä, toi että et ole matkustellut ja et sitten halua kuunnella mitään mitä muut neuvovat, pistää vähän ihmettelemään. Joku tulis sulle sanoon että aikoo ajaa 20 tuhatta vuodessa ja kun kertoisit omasta kokemuksesta se hokisi "mä olen syönyt kilon irtokarkkeja putkeen, niin kai mä nyt tohonkin pystyn". Muokattu: 10. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Olen mä neuvoja kuunnellut, mutta kun en vaan voi olla viikkoa pois töistä sillä sen jälkeen ei ole enää töitä, ja lisäksi suolisto-ongelma, niin on nyt pakko mennä näillä "spekseillä". Tunnen itseni ja en yhtään epäile ettenkö jaksa, varmana jaksan, jos väsyttää niin sitten väsyttää, väsyttäähän sitä nytkin koko ajan mutta ei siihen kuole. En vaan osaa järjestellä matkaa ja kaikenmaailman lippuja, ja siinä tarvitsen apua. Jos vaan ylipäätään ajaa fillarilla, tuo 20t ei ole mikään valtavan iso juttu, mutta 14 vuoden jälkeen maksimista, tässä iässä naispuoliselle hitaasti ajavalle, se oli minulle maksimisaavutus. Älkää nyt, jos mä jotain tosissani haluan niin pystyn siihen.
Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 20242 vuotta Siirretty. Muokattu: 11. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään