Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ränkit

Featured Replies

• Viestejä 77
  • Katselut 9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• NO NYT! 😅 Saa tarjota omaa luomustansa asiallisen nimen kera, koko 150x150px ja tausta poistettuna.

• ^Hahaha, sitten kun tuon mahodllisuuden sai, en enää keksinytkään mitään kunnianimeä itselleni. Täytyy kelata, onhan toi jotain hienoa jota ei voi olla käyttämättä 😆

• Nää ränkithän on koukuttavia!!! mulla lukee " tommi2 has earned 7 of 14 ranks, and is in the top 2% of all members! "   täytys saada toi top 1% niin vois laittaa tollasen merkin ajoliiv

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^Siis hei, välitätkö oikeesti noista? Ainoo jolle näyttäs olevan väliä on Kisu, siinä mielessä toi olis hyvä. Mut tää on vaan mun mielipide.

Kirjoitettu

^Mielenkiintoista... pikalukemisella ei selvinnyt voiko noita hakea ihan huvikseen vai täytyykö aina joku puolto tms. edeltää

Tutkin noita enempi ja siellähän on ihan ammattinimikkeitä seassa, mm. ministeri. Ilmeisesti tuon voi sitten saada arvonimenä joka ei lähde veke koskaan... tai yli-opettaja... höh, jännä maailma, mut toisaalta oonhan mäkin ollut insinööri, mutten ole enää :D 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu

Itselleen ei voi ehdottaa eikä hakea. Arvonimeä ei kaikille myönnetä vaikka joku sitä ehdottaakin ja toisaalta täydelliset porsaat saavat arvonimen toisinaan. Kaiken kaikkiaan typerä systeemi ja siitä voisi aivan hyvin luopua ryssäläisenä perinteenä.

Kirjoitettu

Siis varmaan johtuu työläis/slummitaustasta, mutta jos joku tyyppi on joku "neuvos" niin mulle se defaultina typerä tärkeilijä. Toki voi olla kateutta, mutta ei nyt ainakaan tietoisesti ole tarvetta tollaseen, voishan se olla jos tulis mahdollisuus niin lähtis kirkuen tavoittelemaan moista.

Fromm heitti kirjassaan "Olla vai omistaa" https://www.lukuhetki.fi/olla-vai-omistaa/38372 että myös tittelit ja arvonimet ovat omaisuutta (ja oli sitä mieltä että ihminen ei moisia tarvi näin niinkun vahvasti tiivistettynä).

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Juu, ei.  Ehkä Kisulle customina, mutta ei muuten...

No juurikin näin, oma juttu. Onneksi tuonne sai lisättyä "palstanahkiainen". 
Olen aina tykänny "merkeistä" erityisesti armeijan merkeistä, mitaleista yms. ja kyllä, nämä palstan arvonimet on tärkeitä. Soisi vaan että ei nyt paljon postanneena arvonalennusta....

veteraaniutta kauhulla odottaen...

Kirjoitettu

No kiva että ne palvelevat joitain, vakavasti: minun puolestani olkoot ihan mitä vaan nuo, kieli poskessa olen heitellyt noita ehdotuksia, jos ovat tärkeitä joillekin, heitä kuunneltakoon, ei minua. 

Tossa mainesysteemissä vaikuttaa ilmeisesti ihmisten reaktiot kirjoittelemisiin, eli Kisun täytyy nyt ruveta mielistelemään esim. Jopotuista :D (vitsi vitsi).

Kirjoitettu

^ mä jatkan omalla linjallani kuten olen aina tehny, mielistele ketään mutta ansiosta tulee arvostusta.
Mutta saavutan Suurmestariuden ekana ( siinä on vaan toi veteraanius väliaikaisena harmina )

Kirjoitettu

Joku saattaa ottaa ton ekan suurmestaruuden haasteena, muistan yhdenkin joka kirjoitti "jatkotarinaan" monen monen monta kertaa "passiivia hierottiin naamaan", jotta sai oliko se 1000 viestiä täytteen. Hieno tempaus, ko. henkilön soisi kirjoittelevan tännekin enemmän. 

Ja mainittakoon nyt että minä en ainakaan tartu haasteeseen. Ei noi määrätkään merkkaa oikein mitään. Piti tulla tänne vaan käväsemään, koska olin "saanut loppuiäkseni tarpeeksi fillarijengistä ja tyhmästä keskustelusta", mutta täälläpä viihtyikin. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Asiassa ei nyt hirveän pitkälle päästy 😄

Olkoot ennallaan iskevään ehdotukseen saakka.

Customia ei tällä alustalla saa 😕 

Kirjoitettu

No mitäs sitten kun KAIKKI tai melkein ovat Suurmestareita? Näitä titteleitä tarvii saada lisää, että on tavoitteita. 
Väli Päälliköstä tähän Konkariin oli kyllä tosi lyhyt.

Kirjoitettu

Niin, ja palstalaiset saa kehitellä uusia titteleitä. Ja ei sitten mitään arvonalennuksia.

Tuon Veteraanin saisi joko poistaa tai vaihtaa, pitkään aikaan ei ole enää puhuttu "veteraanien sm-kisat" vaan ne on ikäkausi-sm-kisat tai aikuisurheilijoitten sm-kisat. 
Mielestäni veteraani-sana kuuluu sotaveteraaneille.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.