Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ränkit

Featured Replies

• Viestejä 77
  • Katselut 9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• NO NYT! 😅 Saa tarjota omaa luomustansa asiallisen nimen kera, koko 150x150px ja tausta poistettuna.

• ^Hahaha, sitten kun tuon mahodllisuuden sai, en enää keksinytkään mitään kunnianimeä itselleni. Täytyy kelata, onhan toi jotain hienoa jota ei voi olla käyttämättä 😆

• Nää ränkithän on koukuttavia!!! mulla lukee " tommi2 has earned 7 of 14 ranks, and is in the top 2% of all members! "   täytys saada toi top 1% niin vois laittaa tollasen merkin ajoliiv

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Nuo ränkit tulee siis joidenkin pointsien perusteella? Ei suoraan kirjoitettujen viestien? 

Miten pointsit muodostuu? Itse olen kirjoittanut 25 viestiä mutta ränkki jo hieman kohonnut. Jotain badgejä pamahtelee myös vähän väliä automaagisesti. Kuten viikon palstalla jäsenenä olemisesta tai ensimmäisen uuden avatun aiheen tekemisestä. Tuuleeko niistäkin näitä pointseja ja sitä kautta ränkki nousee?

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

Hitto, mähän haluun ton suurmestari (aka taskmaster :D ) rankin!!!!! Edellisessä foorumissa kun viestejä katos nopeemmin ennenkuin ehdin kirjoittaa. Tuli mieleen se mgcc jolta "hönö nollasi viestit" :D .  Sillekin jonkun pitäisi vinkata tästä foorumista. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Pisteitä ja kunniamerkkejä ropisee erillaisten sääntöjen mukaan. Viestimäärän kasvatus taitaa olla tehokkain tapa nostaa ränkkiä, ainakin nykyisillä asetuksilla.

image.png

• 1 month later...
Kirjoitettu

^^  mcgg on täällä jo ( onkohan estolistalla edelleen Jenni Haukio...)

Mä olen jo mestari, Suomen mestari ja useamman kerran kahdessa lajissa. Eli Mestari-titteli ei kiinnosta, eikä Suurmestarikaan sen tv-ohjelman takia. 
Persoonan mukaiset tittelit sensijaan, kuten FF:n "palstanahkiainen". VesaP:n inspiroimana voisin olla vaikka se "päänahkiainen" 🐟  🐍 

Kirjoitettu

Titteli pitää ansaita. Katsoisin että pyöräilyn tiimoilta mulla on jonkin verran ansioita ( mestaruudet ja ennätysvuosikilometrit ) ja nahkeeta asiaa jatkuu.......

..tuossa oli juttua mitkä etunimet on hyväksytty...mm. Pöly, Saturnikus...varmaan hyväksyttäisiin myös Nahki 😁

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Etunimihän on suht kivuton vaihtaa, vink vink :D . Hmmm... jos titteli menis ansioiden mukaan, mulle tulis joku "leipiintyjä" tai "alisuoriutuja". 

Kirjoitettu

^ joo varmaan, mutta menee kaikki kortit  ja tiedot uusiksi eli ei inspiroi. Kunniakkaasti kannan äitini minulle valitsemiani nimiä, kuulemma oli niin kauniit nimet. 
Sulle voisi tulla joku "inspiroija" tai "kannustaja". 

Naurattaa toi mun status "aloittelija" tässä kumminkin 2kk vaille 24 vuotta ympärivuotista pyöräilyharrastusta takana...

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tällainen ratkaisu taipuisi näkyville:

image.png

Ei voi käyttäjä itse määrittää, voi muokata vain ylläpidon paukuilla.

Ryhmiä (Jäsen, Ylläpitäjä jne.) en muuta tai piilota.

Ränkki juoksee pisteiden mukaan taustalla.

Kirjoitettu

No tänne voisi tietysti lisätä se oma "allekirjoitus" ....kuten esimerkiksi osoite kuvasivulle tai kantaaottava lausahdus "nahkiaiset maailmankartalle"....

Kaipaisin kyllä jotain muuta kuin "jäsen" ja "ylläpitäjä" persoonallisempaa otetta kiitos

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
8 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Melkein saman saa kätevästi vaihtamalla paikkakunnan tittelikseen :D 

Nojoo, mutta sitten pilaan sen lisäämällä "Paikkakunta:" eteen 😛😁

8 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

No tänne voisi tietysti lisätä se oma "allekirjoitus" ....kuten esimerkiksi osoite kuvasivulle tai kantaaottava lausahdus "nahkiaiset maailmankartalle"....

Itse pidän allekirjoituksia melko raastavana. Pätkii suotta viestien lukemista, kun silmä osuu väkisin, ja yleensä niissä lukee jotain typerää, joka vain toistuu ja toistuu 🙄🤔

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Äh, lisätkää mitä haluatte :) Heivataan mäkeen, jos menee väärinkäytöksi.

Menkööt kunnianimenä, jos ei parempaa ehdoteta.

image.png

Kirjoitettu

^Hahaha, sitten kun tuon mahodllisuuden sai, en enää keksinytkään mitään kunnianimeä itselleni. Täytyy kelata, onhan toi jotain hienoa jota ei voi olla käyttämättä 😆

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.