Kirjoitettu 17. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja NO NYT! 😅 Saa tarjota omaa luomustansa asiallisen nimen kera, koko 150x150px ja tausta poistettuna.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Olkoot näin, kunnes muokataan. Kisu jälleen päällikkö, mutta vältyit veteraanilta.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta Mitens noi pisteet ja viestien määrä korreloi? Mä olen näemmä veteraani, joka olis 4000p, ja viestejä oli siis reilu tonni.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta Ite tykkään että pelkkä viestimäärä ei tuota pisteitä, toi että miten jengi tykkää sun posteista höystää edistystä on myös mieleeni. Sinänsä ei nuo tittelit kiinnosta, mutta sitten toisaalta aina nousee kuitenkin kiinnostusta... koukuttava systeemi. Mut ei pahassa. Toi leaderboard on musta kiinnostavampi vielä.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta Ai jaa, mä olen luullu että se on postausten määrä. Varmaan Jopo samoin..... No joka tapauksessa olen mielestäni nahkiaistopicciini kirjannut sellaisen määrän tietoutta,. siinä alkuvaiheessa, että .....ansaitsisin miljoona pistettä.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta Tän ketjun alussahan on kuva missä näkyy vähän mistä tuota kertyy ja Sulo kommentoi että postaukset taitaa olla tehokkain tapa tuota rankkia korottaa.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20232 vuotta ?? No en kyllä ymmärrä, mutta kiva että jälleeen Päällikkö ja te ootte Veteraaneja mitähän Jopo nyt sitten on... Just, jos perustuu siihen miten postauksista tykätään, valun alimmalle tasolle...tai on näköjään nahkiaisista tykätty kun on käyty ahkerasti lukemassa. edit. Jopo on Konkari Nyt on päivä pelastettu ja tittelit oikeessa järjestyksessä, kiitos. Jännityksellä odottaa mitä seuraavaksi... Muokattu: 18. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta Ei varmaan pysty alenemaan pistemäärä, voit vaan saada xtraa jos kirjotat tykättävää tekstiä.
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta Täällä on ainakin ollut hyvä yhteishenki eikä kiusaamista - kuten ff:llä oli erityisesti silloin kun ajelin niitä pitkiä lenkkejä. Ja sitten muuten vaan, bannaus kahteen kertaan. Tuli itku matkan varrella useampaankin otteeseen.
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20232 vuotta Samaa mieltä. FF on isompi ja sinne mahtuu kaikkea, ei ole sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kun pienemmässä porukassa. Täällä ollaan enempi suurta perhettä... no ainakin melkein... vai oliko jo liiottelua ?
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Mut nyt täytyy tunnustaa: vaikka väitin että en nakkaa kakkaakaan näistä arvonimistä ja muista, niin huomasin että olin vain parin pinnan päässä Concordesta koko jutun johtajuudessa. Piru otti vallan, lisäsin viestejä, yritin kirjoittaa tykättävää juttua... no, ei varmaan paha asia. Ja kuvassa tulos . Nyt voi huohahtaa, nämähän ovat voimassa kuten cooperin testi tai penkkitulos, se mitä olet joskus saavuttanut on se minkä kerrot esim. 30 vuotta myöhemmin.
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Mä mietinkin mikä se oli, kun suhahti ohi ilman vilkkua Mutta peesissä on kuulemma 20% helpompaa, joten kiitos... Muokattu: 20. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 20. Elokuuta, 20232 vuotta Joo, nyt kun toi on kerran saatu, yritän olla lähtemättä leikkiin mukaan kun sen menetän... vaikka luvatahan ei koskaan voi
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään