Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 20241 vuosi Aika hyvin porukoilta unohtunut se miten vielä kasarilla puoluekirja määritteli aika monia asioita.
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20241 vuosi Viime vkl töiden ja arki öiden jälkeen viikkopöllö eli sunnuntaita. Ohi kulkiessa auki lävähtänyt A-myymälän liukuovi aiheutti lähes sydärin.
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20241 vuosi 3 minuuttia sitten, Köfte kirjoitti: Ohi kulkiessa auki lävähtänyt A-myymälän liukuovi aiheutti lähes sydärin. Jos oviin on lisätty tekoälyä ? Ne skannaa ohikulkijoita ja sulle aukesi heti.😁
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20241 vuosi 19 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Ennen vanhaan Journalistiksi pääseminen edellytti korkeakouluopintoja. Ja sen aikaiset toimittajat olivatkin varsin eteviä ja päteviä. Nykyisin tehtävään riittää pelkkä somenäkyvyys. Joo vaikeempaa päästä opiskelemaan journalistiikkaa kuin lääketiedettä. Nimittäin pääsin lääketieteellisee lukio-opintojen + luin kahteen kertaan psykologian kirjan, suoraan. Hoksasin että tää ei ole mun ala, yritin hakea journalistiikka, suomenkieli, taiteen ja viestinnän-. fysioterapia, musiikkiterapia - en päässy mihinkään.
Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 20241 vuosi Ammattimaisuus ja toimittaja-sanan liittäminen toisiinsa on nykyään karkeata huumoria, ainakin Suomessa. Spiegel-tv:ssä on toisinaan helmiä, mm. kreikkalaisten veronkierron paljastaminen. Muokattu: 8. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20241 vuosi Perjantai-iltana puhelin väitti vahvasti sijainniksi München. Olin kyllä luurin kanssa matkalla Hki Olympiastadionilta Kamppiin. Liekö siirrettävät tukiasemat jääneet päivittymättä.
Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 20241 vuosi Kesäloma häämöttää jo ihan nurkan takana. Vajaat pari viikkoa enää.
Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 20241 vuosi ^ mikä on kesäloma? Piti ottaa lyhyet päiväunet, mutta tulikin senverta pitkät unet että en mä enää nyt laita kalaa uuniin. Syön välipalan ja huomenna sitten uudellee. Ei ole todellista, nälkä on mutta oon tässä jo useampan päivänä joko unohtanu tai menny liian myöhäiseksi laittaa päivän pääruokaa.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20241 vuosi 14 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^ mikä on kesäloma? Kesäloma on annettava lomakaudella Lomakausi on 2. toukokuuta - 30. syyskuuta välinen aika. Vuosilomasta 24 arkipäivää (kesäloma) on annettava lomakaudella. Muu osa lomasta (talviloma) on annettava viimeistään seuraavan lomakauden alkuun mennessä, eli 1. lokakuuta - 30. huhtikuuta välisenä aikana.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20241 vuosi Ihan oikea metsäjänis loikki pihalla. En ole nähnyt täällä vuosiin, rusakoita kyllä senkin edestä.
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20241 vuosi Mä olin jo menettäny toivoni Canonin 200-800mm teleestä...tilasin sen joskus maaliskuussa. Mutta nyt se on kaupassa ja meen huomena ostaan. Nyt sitten mietin mitä voisin vaihdossa antaa. Kansii varmaan mennä kävellen ja linja-autolla, tosi paha repussa näitä välineitä. 75-300mm tele nyt ainakin menee, mutta annanko tämän 800mm kiinteän, en nimittäin haluisi kun olen ottanu sillä hyviä kuvia ja JOS jotain tapahtuu. Ottaakohan ne yhdet kiikari vaihdossa? edit. oho, löytyipä paljon vaihtotavaraa, loittorenkaita en oppinu käyttään, enkä ole tarvinnut supersalamaakaan. yksi eos 750 runko, jos ei oteta niin jätän poisheitettäväksi, kuten myös vaurioituneen 18-55mm teleen ( en tiedä minne voisi heittää pois). Taidan mennä nyssellä, kun kelikin on epävakaista. Muokattu: 13. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu turhaa optiikkaa löytyi
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20241 vuosi Onhan sulla mono-/tripodi tuohon yhdistelmään? Alkaa olla sen verran kokoa tuollaisella. >2kg ja zoomi ulkona varmaan jo 40cm pitkä? Ja muista ostaa hyvä suodin nokalle, kun on noin kallis putki. Ei harmita niiin vaihtaa alle satasen suodinta kuin kolmen tonnin putkea
Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 20241 vuosi Hyvin on käsivaralta voinu ottaa, mutta myös jalustin löytyy. 800mm + kamera on 1,5kg ja tietysti mitä pidempi putki sen ammattimaisemmalta näyttää on 37cm ( siis se pelkkä putki) , tässä kun olen reilun vuoden lintuja kuvannu. Suojasuodin on kaikissa objektiiveissa. Ei näitä lintuja voi oikein jalustan kanssa, kun he liikkuu sinne tänne. Ainut on lokit siinä pesällään tai joku takuuvarma ruokinnan paikka. Käyn huomena omalla autolla, laitan Nekalan marketin parkkiin ja kävelen siittä. Kun en tiedä missä on kolikkoautomaatteja enää.
Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 20241 vuosi Naapurin mopoilu muuttui autoiluksi, teinipoika hankki näemmä kotteron. Kauhean yllättäen vuosituhannen alun 3-sarjan BMW, farmarimalli, käyttövoima vielä arvoitus....
Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 20241 vuosi 21 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: Naapurin mopoilu muuttui autoiluksi, teinipoika hankki näemmä kotteron. Kauhean yllättäen vuosituhannen alun 3-sarjan BMW, farmarimalli, käyttövoima vielä arvoitus.... Ei tosiaan kovin iso yllätys. Maalaispojilla (ei niin hyvää omaa kokemusta) ja ainakin kaupunkien lähiöiden maahanmuuttajamiehillä tuntuu olevan musta bmw se ainut mahdollinen auto. Tosin näillä Suomeen muuttaneilla se on aina sedan.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään