Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä yllätti sinut viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu
13 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

---Ja kuka nyt aikuinen vielä klo 21 ylipäänsä on nukkumassa.---

Sellainen jolla kello soi 4:15 arkiaamuina (no ehkä 21:15---21:45, mutta kuitenkin)

• Viestejä 2.7k
  • Katselut 250.3k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Sain tunnustuksen. Aamun juhlatilaisuudessa mainittiin muutaman muun ohessa meikäläisenkin nimi, ei muuta kuin itsekseen viihtyvän työmuurahaisen epämukavuusalueelle juhlaväen eteen. Tuommoinen Suome

• Että näistä tylsä-palaveri-töherryksistä saa ihan kelpo kuvia, kun näyttää vähän tietkonetta. Palaverit ovat pelastettuja!!!   

• Aika pitkä odotusaika... 😀 

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

^Eli klo 20-22 finaalilähetys Italian paikallista aikaa, eli parasta prime time aikaa.

Illansuussa on myös lämpötilat todennäköisesti lähempänä +25C, kuin iltapäivän +35C , niin on mukavampi kisata.

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Ja kuka nyt aikuinen vielä klo 21 ylipäänsä on nukkumassa. Pirkkalassa varmaan 1kpl semmoisia. Arvaat varmaan kuka.

:D no olen mä tässä nyt vielä hereillä..no kun tulin kotia vasta lähemmäs iltakuutta ja laittelin ruokaa, mutta kyllä mä tässä ihan kohta nukkumaan meen....tai yritän, nyt oli taas niin raskas päivä ja stressiä,  että jaksaako edes nukkua? nimittäin aika ajoin tulee yö että en saa ollenkaan nukuttua...silloin ei auta kun kuunnella radiota, ehkä lukea tms. mutta en ota stressiä sillä seuraavana yönä aika varmasti nukuttaa...

Ja kello ei soi aamulla, heräilen 02-03 maissa, kuuntelen kun Aamulehti luukusta kolahtaa ja noin aamuneljän maissa nousen aamupalaa laittaan.
04.15 herääminen on ihan liian myöhäistä! ja kyllä niinkin on käynyt ...eipä siinä muuta kun että myöhäinen aamupala.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Onko jäsen Köfte nukkunut yöllä...
:D kun palsta ei ole täynnä hänen tekemisiään ja kuunneltua musiikkia..

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Siis kertakaikkiaan, mä otin jo tuohon ylös autokorjaamon numeron....mutta katsastusmiehen mukaan mun mazdassa on kaikki kunnossa. Hyväksytty!! tää on Ison Ilon päivä.
Hypin tasajalkaa ja taputtelin autoani että oon niin ylpeä susta, hyvä sinä.
jipii.jpg?img=smaller

Kirjoitettu

Noi on kyllä aina tosi iloisia ja isoja yllätyksiä kun huomattavan vanha auto meneekin yllättäen katsastuksesta läpi vaikka odotti vaikka mitä murhetta. Perikunnan vanhan 2002 VW golfin kanssa kävi tuolleen tuossa ehkä 5 vuotta sitten. Sittemmin löytyikin myöhemmässä katsastuksessa (pari vuotta sitten) niin isoja ongelmia että autosta piti luopua. 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu

:D onko 18 vuotta vanha auto huomattavan vanha, se on vaan "vanha" ja onneksi ruostevauriot oli vaan kosmeettisia. Aina tämä on katsastuksen läpäissyt, mutta kahtena viime kertana piti korjauttaa tosi paljon. Katsastus oli aika nopee toimenpide, katselin hallissa, että voihan olla että...
Kiittelin kyllä katsastusmiestäkin, saatiin ainakin nyt vuosi aikaa ajella ja säästää rahaa uuteen autoon. Tai olisihan se raha autoon nytkin, mutta hyvä olla enempi säästössä.
Voi että olen iloinen!

Kirjoitettu

Suomalaisten autoje keski-ikä on muistaakseni joku 12-13v , joten kyllä 18v menee aika wanhan puolelle. Toki 70-luvun autoihin verrattuna taas...

Kirjoitettu

:D no on sekä auto että kuski wanhoja mutta - olin varautunu että auto korjaamolle ja fillarilla kaupassa käynnit, auton vienti ja haku - mutta ei tarvii! olen tosi iloinen, ja tällä mielentilalla menee huomisen työpäiväkin.

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

Onko jäsen Köfte nukkunut yöllä...
:D kun palsta ei ole täynnä hänen tekemisiään ja kuunneltua musiikkia..

Yötöissä.

Kirjoitettu

Ensimmäinen Hesarin toimittaja pääsi eläkkeelle 1990-luvulla (sitä ennen kuoltiin ennen eläkeikää). Lähde: Hesarin Uutisraportti -podcast.

Kirjoitettu

Ehkä valtaosa toimittajista älysi vaihtaa työpaikkaa ennen eläkeikäänsä. On tunnettua, että valtalehdistö huoraa eli kirjoittaa heille syötettyjä juttuja uutisina mainostuloja vastaan. Muutamat yrittävät sinnitellä vastaan.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

^Taisi kuitenkin viitata siihen miten ennen internettiä ja somea ja julkisuusvaatimuksia oikeastaan ainoa tapa saada tietoa ajankohtaisista asioista oli notkua baareissa. Sellainen elämä harvemmin kantaa vanhuuseläkkeelle. Siitä on tilanne melkoisesti muuttunut ja journalismi ammattimaistunut. Vaikka jos Iltalehden puskaradio- podcastia on uskominen, on baarireissuilla vieläkin merkittävä osa skuuppien hankinnassa. 

Kirjoitettu

Ennen vanhaan Journalistiksi pääseminen edellytti korkeakouluopintoja. Ja sen aikaiset toimittajat olivatkin  varsin eteviä ja päteviä.

Nykyisin tehtävään riittää pelkkä somenäkyvyys.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.