Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 20257. Joulu Myös toinen Toriin laittamani esine meni kaupaksi ongelmitta. Myyntiaika hieman pidempi mutta kun oikea ostaja löytyi, syntyi kaupat sujuvasti.
Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 20258. Joulu Pojan nylkemä rotta bilsanopinnoissa, nättiä työtä; pöppiäismies haaveilee kuoriaispopulaatiota "lemmikiksi"... No, jonkun lähipiiristä pitänee hankkia kaikki ne tsiljardi "ylimääräistä" toukkaa hyödyntävä eläin. Itse olisin ihan valmis näppärään liskoon, tulevaisuuden ajankäyttö ei oikein nyt tue ajatusta...
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu Papukaija saattaa olla vinkeä. Kun olin Ruotsissa töissä, jugoslavialaisen vuokraemännän tuttava toi lomansa ajaksi huoneistoon papukaijan hoitoon - siis meiltä kysymättä. Vuokraemäntä oli itse pari kk ex. kotimaassaan tuolloin. Tuo oli aika persoonallinen ja osasi puhua. Urospuolinen undulaatti.
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu Papukaija on tuholainen, laittaa huushollin ja ihan kaiken silpuksi. Jotkut pitävät myös aivan hirvittävää elämää. Muutoin ihan hauskoja veijareita, mutta vaativat paljon huomioita. Kissa tai koira hyvä kaveri yhteiseen telmimiseen. FB selailussa paljon hauskoja videoita näiden touhuiluista. Muokattu: 9. Joulukuuta, 20259. Joulu, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu 7.12.2025 klo 18.49, Densen kirjoitti: Myös toinen Toriin laittamani esine meni kaupaksi ongelmitta. Myyntiaika hieman pidempi mutta kun oikea ostaja löytyi, syntyi kaupat sujuvasti. Täällä sattuu vain tolloja vastaan. "Moi, ostan tuon sinun tavaran X. Käykö haku viikonloppuna?" "Joo käy, sovitaan vaan joku aika milloin tulet." Tämän jälkeen ei kuulu enää mitään. Uskomattomia tyyppejä kyllä tuolla.
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu 2 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Täällä sattuu vain tolloja vastaan. "Moi, ostan tuon sinun tavaran X. Käykö haku viikonloppuna?" "Joo käy, sovitaan vaan joku aika milloin tulet." Tämän jälkeen ei kuulu enää mitään. Uskomattomia tyyppejä kyllä tuolla. Mulla on käynyt ihme tuuri ettei tuollaisia ole tullut useinkaan vastaan. Just nyt mulla ei ole enää kotona kuin yksi asia minkä voisin laittaa myyntiin mutta saatan jättää sen keväälle (lapsen pieneksi jäänyt polkupyörä).
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu DHL ei pitänyt lupaustaan. Kiekkojen piti tulla tänään, mutta eipä näy. Ei ne enää tulekaan, ehkä sit huomenna. Tämä on eka kerta kun näin käy. Ihmeellistä ja yllättävää.
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu 15 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Papukaija on tuholainen, laittaa huushollin ja ihan kaiken silpuksi. Jotkut pitävät myös aivan hirvittävää elämää. Muutoin ihan hauskoja veijareita, mutta vaativat paljon huomioita. Kissa tai koira hyvä kaveri yhteiseen telmimiseen. FB selailussa paljon hauskoja videoita näiden touhuiluista. Valitettavan allergian vuoksi kissa ja koira eivät käy, linnuista ei ole varmaa tietoa. Tyttären hamsutkin piti käydä ihan kasvattajalla hypistelemässä/hengittelemässä ennakkoon. Papukaijojen elämää tuli kuultua aussiretkellä kohtuullisen runsaasti... Argentiinan tegut ovat matelijoiksi älykkäitä, leikkisiä ja normaalisti sosiaalisia. Klipissä uros, naaraalla kuviointi valkovoittoinen.
Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 202510. Joulu ^Densenin täältä palstalta tuntien huomisesta eteenpäin kaikki palstalaiset on pakotettu lähitöihin konttorille. Myös ne ketkä on työttömänä tai eläkeläisenä. 🫡
Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 202510. Joulu No jep! Ei vaan, vaikka itse menen jälleen huomenna vapaaehtoisesti muuten vaan konttorille kuten tein eilen ja maanantaina (tänään etänä), niin olkaa te muut halutessanne kotona. Mutta kyllä minä vähintään pari kertaa kuukaudessa jos ei kerran viikossa peräti käskisin henkilöstön näyttäytymään livenä toimistolla. Yksittäistapauksessa lähiesimies sais käyttää harkintaa asiassa, jos ryhmäläisellä olis kohtuuttomaan pitkä matka toimistolle ja tämä johtuisi siitä, että työnantaja on hänen lähitoimiston lakkauttanut kuten esim valtiolla ymmärtääkseni isohkoillakin paikkakunnilla on tapahtunut.
Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 202510. Joulu Voisin mennäkkin tuota military kampetta vääntämään, Paseja. Jos Pasi vain soittaa :D
Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 202510. Joulu Kadonneeksi luulemani 20€ pyöräilykassaseteli löytyi. Se oli hyvin litteänä toisten kuorihousujen taskussa. 🙂 Pyrkinyt pitämään taskurahaa mukana jos en koko lompsaa ota.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään