Kirjoitettu 1. Maaliskuuta1. Maalis 25.2.2026 klo 08.52, MV kirjoitti: Ton toisen foorumin muuttunut ulkonäkö. Paraniko? Ainakaan käytettävyys ei. Pari kertaa lyhyesti piipahtaneena en ole vielä tottunut ja hankalalta tuntui siksi. Oli myös heittänyt mut ulos tililtäni ja en näköjään muista salasanaani. Viimeksi vaihtolinkki ei toiminut ja ei näemmä toimi hyvin uudessakaan sivustossa kun jonkun toisen kommentin näin.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta13. Maalis Alueurakoitsija kävi auraamassa sohjoontunen polanteen pois ja leventämässä tieuraa. Ehdin jo kirota järkyttävää sohjoröykkiötä pihaliittymässä, kunnes perässä tuli toinen koneyksikkö siistimään jäljet. Pari kolallista jäi tasoiteltavaa, ei paha.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta13. Maalis 1.3.2026 klo 08.43, Densen kirjoitti: Pari kertaa lyhyesti piipahtaneena en ole vielä tottunut ja hankalalta tuntui siksi. Oli myös heittänyt mut ulos tililtäni ja en näköjään muista salasanaani. Viimeksi vaihtolinkki ei toiminut ja ei näemmä toimi hyvin uudessakaan sivustossa kun jonkun toisen kommentin näin. Mulla näytti olevan siellä asetuksissa jotain 15v sitten deaktivoitunut sähköpostilinkki. Eli jos joutuisi vaihtamaan salasanaa, jäisi tekemättä. Antaapipa olla, jos on tarvetta käydä siellä, voi tehdä uuden tunnarin ja alkaa puhtaalta pöydältä. Voisi vaikka käydä haukkumassa omat vanhat postaukset ja sitten ihmetellä että eikö mamo uskalla väittää vastaan, palaako kalsarit, hä.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta13. Maalis Kirjoittaja Joposta on tullut legenda!! Meni kisun ohi!!!!!!!!! Ei sillä että se ketään harmittaisi 😄
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta13. Maalis 15 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Joposta on tullut legenda!! Meni kisun ohi!!!!!!!!! Ei sillä että se ketään harmittaisi 😄 Jaa ei harmita. Eiköhän tuosta pian kuulla.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta13. Maalis Oho! Nyt onkin hieno avatar. Se pirtelötötterö oli ikävä. Uskaltaisikohan käydä Kisulassa kaffeella?
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta15. Maalis Siitepölykauden alkaminen näinkin aikaisin pääsi yllättämään. Lääkitys on vielä apteekissa, pitää viikolla pistäytyä.
Kirjoitettu 15. Maaliskuuta15. Maalis Kirjoittaja Hirveä kusihätä kävelyllä koiran kanssa. Luonnollisesti oltiin just poistuttu metsästä.
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta31. Maalis Älypuhelin osoittautui minua fiksummaksi. Ei lähtenyt kanssani viettämään iltaa suolakaivokselle, vaan jäi näemmä mieluimmin kotiin.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta3. Huhti Facen pukkaama kuva wanhat kasettinauhurit - ryhmästä (johon siis en kuulu)
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta3. Huhti Kirjoittaja ^Toi sentään liittyi teikään jotenkin... mistä lie haistellut yhteyden. Mulle on tullut Instagramissa nyt jatkuvalla syötöllä vasemmistouutisia, naisasiaa-asiaa ja jopa 4 kertaa "en halua käyttäjänpimppajumppa postauksia" painelun jälkeen jotain lantionpohjajumppaa. Se kun meinasi ostaa hatuksi rintaliivit vainoaa yhä... Algoritmi sen tiesi, olen vasemmistonainen.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta3. Huhti 6 hours ago, tommi2 said: Algoritmi sen tiesi, olen vasemmistonainen. En usko, koska et ole täynnä ylisukupolvista raivoa ja vimmaa, kuten parilla palstalaisella tuntuisi olevan.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta3. Huhti Kirjoittaja Voiko algoritmiä vastaan väittää? Josse sanoo noin, niin toi määritelmä nyt leviää Metan kohteissa...se on ainakin Jenkkilän totuus minusta
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta3. Huhti Jaa tää vai? No nyt se lässähti täälläkin ruutuun. Joku pääsiäisnoituu juttu?
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään