Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin hankintasi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Ohikulkiessa heräteostoksena Clasulta Twister- johdonsuoristajia 2kpl pakkaus huikeaan 2,49€ hintaan. Loppuu se kierossa roikkuminen joulutähdiltä ja muilta vastaavilta ikkunakoristuksilta. Markslöjd

• Viestejä 2.3k
  • Katselut 168.1k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Pistäydyin töihin mennessä A-myymäläketjun sesonkialessa Vähemmän yllättäen  -20%-tuotteet olivat käyneet kaupaksi. Ostin ko. myymälän viimeisen Tähtiglögin mainitulla 20% alennuksella, jouluoluita ei enää näkynyt.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

A-marketin alennetut tuotteet löytyvät tuolta https://www.fiksuviini.fi/

Kirjautumalla lähettävät ilmoitukset kerran kuukaudessa sähköpostiin.
Osa tuotteista löytyy suoraan oman kaupan hyllystä, osan tuotteista täytyy tilata sinne (ei toimitusmaksua). 

Kyseessä tuote-erien jämäpaloja joita on vain rajatusti ja jotka halutaan nopeasti kiertoon, parhaat hinnan alennukset nähnyt jopa 60%.
Netistä näkee oman kaupan hyllytilanteen suoraan.

Postiin kajahtava mainosläpyskä pitää sisällään myös tuotteista eri tahojen koottuja tuotearvosteluja, ihan hyvä infopläjäys siinäkin mielessä. 

Tämä lista on pitkä, kaappauksessa vain osa siitä. Juopottelemallakin voi säästää rahaa - mitä enemmän juot, sitä enemmän säästät!
Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa Alkossakin :) 

UBuu8-IUh.png 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Pakko nöyrtyä, Lupinen otsapantaa ei löydy MISTÄÄN. Ja tarviin sitä kun en syö. Joo, Lupinen pannalla ja mun syömättömyydellä on aina vankka asiayhteys.

Eli tilattu MCarbonilta:

1 x Lupine Piko/Neo/Blika Vaihto otsapanta

Ja nyt olen 100% varma, että kun tulen ekalta kävelylenkiltä uuden pannan kanssa sitten kun se saapuu ensin niin seuraavana päivänä vanha panta kävelee vastaan jostain aivan idiootista paikasta. Stna jo valmiiksi.

Edit: Ainiin, ja kamojen kadottamisista tuli mieleen vielä.... Etsin kaapit läpi ja varastonkin että missä vidussa mun viimetalvena hankitut uudet massiiviset Laken talvikengät. Ei löydy ns mistään! Kunnes viikon kiroilujen jälkeen vaimo marssi sille kaapille missä säilytän muita pyöräkenkiäni, avasi oven ja otti Laket käsiinsä. Että mitä vddua, tässähän ne on missä pitääkin... Huoh. Uskomatonta. Ei ne siellä ollut kun minä "etsin". Onneksi on WiFe! 🥰

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Silmien korkeudella edessäsi oleva hylly on yksi kovimmista 'piilopaikoista'. Mulle on käynyt näin useamman kertaa, yleensä duunipaikoissa.

Kirjoitettu

Retail therapy-tarkoituksessa hankittu pieni linkkari vitutukseen. 

^ Tai oma keho: silmälasit päässä, avaimet kädessä... 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Kirjoitettu
2.1.2025 klo 18.45, Köfte kirjoitti:

Ohikulkiessa heräteostoksena Clasulta Twister- johdonsuoristajia 2kpl pakkaus huikeaan 2,49€ hintaan. Loppuu se kierossa roikkuminen joulutähdiltä ja muilta vastaavilta ikkunakoristuksilta. Markslöjd

Oli pakko hakea tämä minulle ennen tuntematon innovaatio 😄 Samalla uudet paperitähdet puoleen hintaan kovia kokeneiden tilalle. Oispa jo joulu, pääsis virittelee.

Kirjoitettu

Ahaa, ihmettelin pitkään, että johdon suoristin ja roikotus.
Sitten tajusin, että kyseessähän täytyy olla kierteenpoistin.
Se on Kierteenpoistin. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
4.1.2025 klo 18.30, VesaP kirjoitti:

Ja nyt olen 100% varma, että kun tulen ekalta kävelylenkiltä uuden pannan kanssa sitten kun se saapuu ensin niin seuraavana päivänä vanha panta kävelee vastaan jostain aivan idiootista paikasta. Stna jo valmiiksi.

Noniin, arvasin!!!1! En ole vielä edes käyttänyt uutta pantaa mutta en minä viitti myyjälle aiheuttaa turhaa työtä (samankunnan miehiä kun on) niin en ala palauttelemaankaan mutta nyt äsken kun etsin venttiilin jatkoja niin tuo originaali saatanan panta käveli vastaan laatikosta missä säilytän silikonisia ruokapussukoita tulevia mahdollisia telttailureissuja varten. Oli noiden ruokapussukoiden ALLA saatana piilossa. Siis aivan väärässä paikassa missä sen todellakaan ei pidä olla, eikä se kuulu olla enkä ymmärrä kuka idiootti (=minä) olen sen sinne tunkenut muiden romujen alle pari kk sitten kun saunan ovenkahvasta sen "jemmaan" siirsin. Jumalauta, samalla kaavalla se panta olis voinyt löytyä vaikka kalsaripinosta vaatekaapista kalsareiden alta, tai pakastimesta jäätelöiden välistä tms. Huoh. Olin tuonkin kaapin käynyt useaan kertaan läpi JOKAPAIKASTA mutta en pantaa löytänyt. Paitsi nyt kun uusi panta tuli keskiviikkona postista.

🤬

Kirjoitettu

Sama oli kuumailmapuhaltimen kanssa - ei sitten missään.
Ei auttanut kuin lähteä uusihakemaan kaupasta ja kun tulin puhallin kainalossa kaupasta ja että heitän sen takapenkille, niin siellä apparin takana jaloissahan se puhallin.

En kehdannut heti palauttaa uutta, vasta seuraavana päivänä.

Vaan mitäpä mitäpä teki puhallin tätä seuraavalla käyttökerralla? Puhalsi itsestään savut pihalle ja taas puhallinkaupoille.
Ei millään voinuit tuota tehdä silloin kun olisi ollut vielä se uusi siinä käsillä :angry:

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.