Kirjoitettu 22. Maaliskuuta22. Maalis Piti käydä vain katsomassa uutta kierrätyskauppaa - 82 eukkua katosi. Luhdan välikausitakki 12 €.
Kirjoitettu 22. Maaliskuuta22. Maalis Tilasin Dresmannilta kevätpusakan 69€ (99,00€). Saa taas nähdä minkälainen kiinalainen "laatutuote" sieltä tulee. Vanha jo liki 20 vuotta ja niskaraksi meni poikki eikä viitsi enää korjata. Mökille työtakiksi sitten.
Kirjoitettu 22. Maaliskuuta22. Maalis Sit jos/kun tuo hajoaa, ostat tollasen https://haaralantila.fi/collections/haaralan-tilan-ari-suosittelee/products/carhartt-detroit-takki-musta Kävin tuolla tilalla ja siellä oli yks koko vastaava mut hupulla satkulla. Ostin.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta23. Maalis Alkoi vähän kiinnostamaan mutta ohjeet ja videot katsomalla mun pitäis ottaa Detroitista M-koko (jotta takki ei olis liian löysä) ja siitä taas seurais aika takuuvarmasti liian lyhyet hihat. Nimerkki 185 cm ja 78 kg.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta23. Maalis Siis mulle olis pitäny olla L-koko ohjeen mukaan... toi mikä oli jäljellä oli XXL. Onhan se tilava mutta ei lainkaa liian iso. Kantsii käydä jossain kokeilemassa, ainakin Lahdessa Sokos myy noita ja yksi suutari yms. .. Stockalla näyttäs olevan... mut ei Hesassa...
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta23. Maalis Kirjoittaja Tilasin toiset 3 lavaa samaa energiajuomaa mitä edellisessä viimesessä hankinnassakin oli. Meinaan Matkahuolto on ryssinyt ekan tilauksen ja kolmesta lavallisesta vain 1 tullut perille ja kahta on kohta viikon ajan "korjattu" matkahuollon jossain varastolla. Varmaan hyvässä hapessa mun ensujuomat jos viikon hautovat niitä muusattuna jossain. Joten tilasin 3 lisää ja sit kun lopulta noi 2 hajonnutta lavaa saapuu kotia niin reklamoin niistä sitten lähettäjälle. On meinaan poistuva maku ja aivan saatanan hyvää näköjään, en ollut ennen tajunnut just tätä makua ostaakaan joten paniikissa piti tilata lisää ettei lopu kesken. Mansikka-ananas. Pervo kombo mutta ON hyvää!
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta24. Maalis Kirjoittaja Shimanon D-A polkimet. Pinarello oli ilman polkimia joten siihen noi. Pinalla ajetaan kesän "pitkät" matkat ja Cervelo toimii normilenkkipyöränä. Tilasin polkimet Tanskasta Bikablesta klo 1.04 ja tuli lähetysvahvistus klo 3.20. Aika huimaa! Ja oli halvemmat mitä Saksassa olis ollu. Edit: Ainiin, lisäksi 8kpl Blueair 411 suodattimia, Clasulta, -20% päiviltä. Tämän halvemmalla näitäkään ei saa mistään. Muokattu: 24. Maaliskuuta24. Maalis, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta24. Maalis 5 minuuttia sitten, Jsavilaa kirjoitti: Id Buzz 4motion. Vanha takaveto menee vaihdossa. Herrasväki on ilmeisestikin ollut tyytyväinen laitokseen?
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta24. Maalis ^ Melko vähän on ollut miinuksia joo. Mun työkaluhan tuo pääasiassa on.
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta25. Maalis Kirjoittaja 2 x burgermättösetti. Toinen itselle, toinen WiFelle. Kohta kannetaan kotiovelle.
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta25. Maalis Mä kävin hakemassa Polarin Pacer pron:n. Jäi 75 euroa maksettavaa, kun hinta oli 179 ja vaihdoin kännykkäliittymän gigantin (dna) liittymään vuodeksi. Sai 105 euroa siitä lisäalea. Hinta 4g liittymällä 21,90 / kk. Vielä tuo jonkun kuukauden käytetty Garmin Forerunner 55 myyntiin. Vaikka viidellä kybällä niin menee toivottavasti nopeasti.
Kirjoitettu 26. Maaliskuuta26. Maalis Kirjoittaja 20.3.2026 klo 13.26, VesaP kirjoitti: Tilasin juuri ranskalaisen Vélo Magazine pyöräilylehden kahdeksi vuodeksi (paperi + digi). Katson kuvat ja yritän alkaa opetella sanoja sieltä täältä kiinnostavasta aiheesta. Ehkä kahden vuoden tilauksen jälkeen osaisin edes jotain ranskaa. Olis hyvä opettaja ainakin kotona, about natiivin tasolla ranskaa puhua wife. Olishan tuo opettaja ollut tuossa vierellä jo 20 vuotta lähes mutta vielä ei oo inspistä ollut opetella. Vaimo ostanut tähän teemaan liittyen mulle nyt lahjaksi ison kasan Asterix sarjakuvia, kaksi kappaletta kaikkia yksilöitä. Toinen suomalainen ja suomeksi, toinen ranskalainen ja ranskaksi. 🙂 Voi alkaa verrata puhekuplien sisältöä keskenään. Kautta teutateksen! Ranskalaiset meinas kusettaa. Maksoin 2v (piti maksaa tilisiirrolla suoraan niiden tilille) niin tuli sit vahvistus että tilauksesi voimassa 1v. Piti laittaa palautetta että ööö, maksoin 2v kyllä. No, sit tuli toinen maili että sorry, tilauksesi loppuu 2028 eikä 2027. Tiesittekös muuten että Vélo Magazine kuuluu L´Equipe lehtikonserniin, ja L'Equipe kuuluu taas Amaury Media ryhmälle. Kuulostaako tutulta? Amaury... Eli Amaury Sport Organization = ASO. Eli = Tour De France ja muutama "pieni" urheilutapahtuma, kuten Pariisin Maraton tai Pariisi-Dakar ralli (eli nykyinen Dakar ralli). Jee. Muokattu: 26. Maaliskuuta26. Maalis, käyttäjä: VesaP
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään